IndyCar čempināts ir apstiprinājis 2012.gada kalendāru, kurā kopā būs 15 posmi.

No kalendāra ir izsvītrots bēdīgi slavenais Lasvegasas ovāls, kā arī pazuduši Milvokī un Ņūhempšīras vienas jūdzes ovāli.

Tostarp ir parādījusies trase Ķīnā, kas ir ap 6km gara un šķiet nedaudz par daudz šāda tipa sacīkstēm. Kalendārā atgriezušies arī Fontanas (Auto Club Speedway) un Detroitas posmi.

Kopā kalendārā ir 7 ielu trases, 4 pastāvīgās trases un tikai 4 ovāli.

25.marts: Streets of St. Petersburg (1.8-mile street course)
1.aprīlis: Barber Motorsports Park (2.3-mile road course)
15.aprīlis: Streets of Long Beach (1.968-mile street course)
29.aprīlis: Streets of Sao Paulo (2.536-mile street course)
27.maijs: Indianapolis Motor Speedway (2.5-mile oval)
3.jūnijs: Raceway at Belle Isle Park (2.1-mile street course)
9.jūnijs: Texas Motor Speedway (1.5-mile oval)
23.jūnijs: Iowa Speedway (.875-mile oval)
8.jūlijs: Streets of Toronto (1.755-mile street course)
22.jūlijs: Edmonton City Centre Airport (1.973-mile airport course)
5.augusts: Mid-Ohio Sports Car Course (2.258-mile road course)
19.augusts: Streets of Qingdao, China (3.87-mile street course)
26.augusts: Infineon Raceway (2.303-mile road course)
2.septembris: Streets of Baltimore (2-mile street course)
15.septembris: Auto Club Speedway (2-mile oval)

1 KOMENTĀRS

  1. Principā jaunais kalendārs ir vairāk tizls, nekā pozitīvs. Galvenais sviests ir TIKAI četras sacīkstes ovālos, turklāt Aiovas treks ir nožēlojami maziņš un lēns. Līdz ar to iezīmējas divas nopietnas pretrunas. Pirmkārt, pilnībā iznīkusi IRL sākotnējā ideja, ka šis seriāls būs kārtīgs amerikāņu pasākums ar braukšanu vienīgi ovālos; otrkārt – kāda suņa pēc tad vajadzīga tā jaunā tipa šasija? Arī tā taču tika izveidota ar domu par ovāliem.
    Vienīgais pozitīvais moments ir otras lielās sacīkstes atgriešanās kalendārā. Ok, varēja jau būt Mičigāna, varēja būt 500 jūdzes, taču arī analoģiskais Fontanas spīdvejs ar 400 jūdzēm ir gana labs.