Šodien Heresas trasē turpinās pirmā 2012.gada sezonas testu sesija.
Vakar trasē devās 12 piloti no 11 komandām un labāko rezultātu uzrādīja Kimi Raikonens. Šodien braucēju sastāvā būs nelielas izmaiņas: Polu di Restu “Force India” sastāvā rīta pusē nomainīs 22 gadus vecais francūzis Žils Bjanki, bet pēcpusdienā pie darba atkal ķersies Di Resta. “Sauber” sastāvā Kobajaši vietā brauks Serhio Peress, bet “Mercedes” vienībā Mihaels Šūmahers aizvadīs pilnu darba dienu – vakar pienākumi tika dalīti ar Niko Rosbergu.
“Caterham” progress
“Caterham” komanda šajā sezonā cīnīsies ar vidusmēra komandām, uzskata “Toro Roso” boss Francs Tosts. Pēc Tosta vārdiem “Caterham” ir ielikt labs pamats, ir pareizie cilvēki un pieredzējuši piloti, kā arī labs dzinējs un beidzot arī KERS sistēma. Pirmajā testu dienā Heiki Kovalainens ar “CT01” šasiju uzrādīja devīto labāko rezultātu un no Raikonena rezultāta atpalika 3,5 sekundes, tomēr komanda nevarēja pabeigt dienu, jo radās tehniskas problēmas. Tostarp šodien “Caterham” pirmo reizi pastāvēšanas vēsturē plāno izmantot KERS sistēmu.
Līdz pusdienlaikam ātrākais Šūmahers ar pērnā gada “Mercedes W02” modeli
V | Pilots | Komada | Laiks | Apļi |
1 | Schumacher | Mercedes | 1m18.561s | 76 |
2 | Webber | Red Bull | 1m19.184s +0.623 | 65 |
3 | Ricciardo | Toro Rosso | 1m19.587s +1.026 | 56 |
4 | Bianchi | Force India | 1m20.221s +1.660 | 46 |
5 | Raikkonen | Lotus | 1m20.239s +1.678 | 65 |
6 | Di Resta | Force India | 1m20.272s +1.711 | 23 |
7 | Button | McLaren | 1m20.688s +2.127 | 46 |
8 | Massa | Ferrari | 1m21.060s +2.499 | 53 |
9 | Maldonado | Williams | 1m21.197s +2.636 | 61 |
10 | Perez | Sauber | 1m21.289s +2.728 | 45 |
11 | Kovalainen | Caterham | 1m21.518s +2.957 | 85 |
12 | De la Rosa | HRT | 1m23.468s +4.907 | 37 |
Otro dienu kā līderis pabeidz Šūmahers
Galarezultātā Mihaels Šūmahers otrajā testu dienā palika nepārspēts, lai gan nevar aizmirst, ka viņš izmanto pērnā gada “Mercedes W02” modeli un jaunās specifikācijas “Pirelli” riepas. Vācieris kopā noriņķoja iespaidīgus 132 apļus – arī šādu apjomu var izskaidrot ar vecā modeļa izmantošanu – nav jāmeklē regulējumi un jāraizējas par izturību.
Marks Vēbers ar “Red Bull RB8” bija ātrākais no pilotiem, kas izmantoja jaunos modeļus. Tomēr jāuzraic Daniels Rikardo, kurš “Toro Rosso” sastāvā uzrādīja trešo rezultātu un no Vēbera atpalika 0,4 sekundes. Iepriecināja arī Žils Bjanki, kurš kā “Force India” trešais pilots ierindojās 4.vietā, aiz sevis atstājot pirmās testu dienas ātrāko pilotu Kimi Raikonenu. Jāpiebilst, ka Raikonenam rīta pusē bija ekskursija drošības joslā, pēc kuras nācās novērst bojājumus formulā, tomēr pēcpusdienā “Lotus” pilots atguva zaudēto un kopā noriņķoja 117 apļus.
V | Pilots | Komanda | Laiks / Atstatums | Apļi |
1 | Schumacher | Mercedes | 1m18.561s | 132 |
2 | Webber | Red Bull | 1m19.184s +0.623 | 97 |
3 | Ricciardo | Toro Rosso | 1m19.587s +1.026 | 100 |
4 | Bianchi | Force India | 1m20.221s +1.660 | 46 |
5 | Raikkonen | Lotus | 1m20.239s +1.678 | 117 |
6 | Di Resta | Force India | 1m20.272s +1.711 | 69 |
7 | Massa | Ferrari | 1m20.454s +1.893 | 95 |
8 | Button | McLaren | 1m20.688s +2.127 | 85 |
9 | Perez | Sauber | 1m20.711s +2.150 | 68 |
10 | Maldonado | Williams | 1m21.197s +2.636 | 97 |
11 | Kovalainen | Caterham | 1m21.518s +2.957 | 139 |
12 | De la Rosa | HRT | 1m22.128s +3.567 | 64 |
ne viens vien no tiem, kas ir uz vietas, raksta, ka Ferrari izskatās slikti. Williams rādoties tīri normāls, tas priecē.
Ferrari jau otro dienu turpina krāt regulējumu bāzi un veic aero testus (ar gaisa plūsmas sensoriem un īpašo krāsu). Vēl nav braukuši uz laiku.
kāpēc Mercedes tiek atļauts te braukāt ar veco, tātad bīstamo degunu ???
Jaunie tehniskie noteikumi stāsies spēkā sākot ar sezonas sākumu. Bet vispār labs jautājums – vai testos tekošie tehniskie/drošības noteikumi nav jāievēro? Galu galā mums atkal ir testi sezonas vidū – Mudžello maija sākumā.