Jaunais “HRT” modelis F112 šodien Barselonas trasē aizvadīja pirmos testu apļus pirms mazā komanda dosies uz pirmo posmu Austrālijā.

Spāņu komanda pēc izgāšanās triecienizturības testos tā arī nespēja sagatavot jauno modeli uz Barselonas testiem un tāpēc izmantoja iespējas aizvadīt filmēšanas dienu un veikt jaunā modeļa shakedown testus pirmdien.

Komanda strādāja vaiga sviedros, lai pagūtu jauno modeli sagatavot un dotos trasē pirmdien. Pie stūres sēdās Narains Kartikejans, jo indietis šogad vēl nebija pilotējis Formula 1 mašīnu, kamēr Pedro de la Rosa piedalījās Heresas testos ar veco modeli.

Jau trešo gadu pēc kārtas HRT dzinēju partneris būs “Cosworth” kompānija, kamēr pārnesumu kārbu komandai piegādās “Williams” vienība un tā rezultātā ir mainījusies arī jaunā modeļa aizmugurējā balstiekārta. Tomēr kopumā HRT jaunais modelis testos Barselonā bija ārkārtīgi vienkāršs – priekšējais antispārns atgādināja demo detaļu, jo bija pārāk ‘pliks’. Arī mašīnas purngala risinājums HRT ir līdzīgs kā “Marussia” – bez ‘lauztā deguna’.

Interesanti, ka prezentācijā piedalījās arī pērnā gada pilots Vitantonio Liuci, kurš palicis komandā kā konsultants un vajadzības gadījumā var sēsties arī mašīnas stūres.

1 KOMENTĀRS