Arī pēdējo testu dienu Mudžello trasē ar ātrāko apļa laiku pabeidza “Lotus” pilots Romēns Grožāns.

Vakar Grožāns, kurš Mudžello testos ieguva vienu lieku darba dienu pēc tam, kad Kimi Raikonens nolēma nepiedalīties, ātrāko apļa laiku dalīja ar Kamui Kobajaši, bet šodien francūzis ar “Lotus E20” bija pats ātrākais pilots Itālijas trasē.

Pats Grožāns ieteica žurnālistiem pārāk daudz neņemt vērā apļa laikus testos, tomēr nevar nepamanīt “Lotus” progresu, eksperimentējot ar dažādiem balstiekārtas regulējumiem un grīdas versijām.

Tuvākais Grožāna sekotājs bija Sebastians Fetels, kurš francūzim zaudēja 0,232s, tomēr vācietis šo rezultātu uzrādīja jau pirms pusdienām un vēlāk to vairs nespēja uzlabot. Līdzīga situācija bija arī ar “Ferrari” pilotu Fernando Alonso, tomēr komandai svarīgāk bija iegūt objektīvus telemetrijas datus no daudzajiem F2012 uzlabojumiem: gandrīz pilnībā izmainīta mašīnas aizmugure un krietni vienkāršāks izplūdes gāzu sistēmas risinājums.

Rīta pusē jau ar piemajiem apļiem Alonso bija ļoti ātrs ar šiem uzlabojumiem, tomēr spānis paguva veikt tikai pāris apļus pirms izslīdēja no trases un nolauza “Ferrari” priekšējo antispārnu. Komandai vajadzēja divas stundas, lai novērstu bojājumus mašīnas priekšējā kreisajā pusē, tomēr dienas beigās pretim Alonso uzvārdam bija redzami ļoti daudz veikti apļi – 98. Visvairāk gan apļus Mudžello noriņķoja Heiki Kovalainens no “Caterham” komandas – viņa kontā 139 apļi un 11.rezultāts.

Testi Mudžello – 3.diena

 V Pilots Mašīna Laiks Apļi
1. Romain Grosjean Lotus E20 1:21.035 66
2. Sebastian Vettel Red Bull RB8 1:21.267 106
3. Fernando Alonso Ferrari F2012 1:21.363 98
4. Daniel Ricciardo Toro Rosso STR7 1:22.143 117
5. Sergio Perez Sauber C31 1:22.229 118
6. Nico Hulkenberg Force India VJM05 1:22.325 55
7. Pastor Maldonado Williams FW34 1:22.497 63
8. Nico Rosberg Mercedes W03 1:22.579 129
9. Oliver Turvey McLaren MP4-27 1:22.662 99
10. Paul di Resta Force India VJM05 1:23.002 34
11. Heikki Kovalainen Caterham CT01 1:23.169 139
12. Timo Glock Marussia MR01 1:23.466 110

1 KOMENTĀRS

  1. bet iepaziities ar jaunajaam detaljaam uz Lotus formulas gan var nodzert. tobish uz pohaam neierasties testos.

    es nedomaaju ka Kimis tusee un taapeec netika. vajadzeetu buut nopietnaakam iemeslam. citaadi deelj taadas attieksmes labaakie komandas mehaanikji var saakt straadaat pie Lieljaanja auto.

    • Raikonenam TOP-gear raidiijumaa Mr. Klarksons prasiija: “…have you quit drinking?” Raikonens atbildeeja lakoniski: “Not” 🙂 tas raidiijums nemaz nav tik sens. tad ir jaaprecizee termins ‘kaadu laiku’