Niko Rosbergs pārliecinoši kontrolēja sacīkstes gaitu arī Brazīlijas GP izcīņā un guva otro uzvaru pēc kārtas šajā sezonā, kā arī otro pēc kārtas Interlagosas trasē.

Luiss Hamiltons nespēja atrast līdzekļus cīņā ar Rosbergu un atzina, ka šajā trasē cieši sekot priekšā braucošajam ir ļoti sarežģīti – tas strauji deldē riepas. Nelīdzēja arī mēģinājums pārliecināt “Mercedes” komandu mainīt sacīkstes stratēģiju un riepu maiņas kārtību, lai tiktu garām komandas biedram.

Trešo vietu izcīnīja Sebastians Fetels, kurš aizvadīja ļotu vientuļu sacīksti – pārliecinoši priekšā savam komandas biedram Kimi Raikonenam un pietiekami tālu aiz abiem “Mercedes” pilotiem.

Brazīlijas GP apļu grafiks

LapchartBrasil

 

Brazīlijas GP rezultāti

RezultatiBrasil

29 KOMENTĀRI

      • varbūt kādus 70% skatītāju ar to var apmuļķot…tikai ne mani….citi nez kāpēc spēja ne vien turēties aiz kāda, bet arī cīnīties visu sacīksti….riepu dilumi bija normas robežās….un kur nu vēl Mercedesi, kas vislabāk draudzējas ar riepām…kautkāds scenārijs jau bija vajadzīgs, lai inscinētu cīņu….bet tā jau novecojusi un atkosta pieeja….ar divām uzvarām Rosbergam pietiks…pēdējo vinni atdos un pievāks Hamis, jo tas ir komandas prestiža labā, ka pēdējo posmu uzvar viņu varonis….atkal jau politika…šie divi posmi bija parādiņš Rosbergam….kā 2×2=4

      • Tad jau ejam vēl tālāk. Ja viss notiek pēc scenārija, tad es gribētu, ka pēdejo uzvaru iedod Fetelam(vai pat Kimim!), lai visiem skatītājiem paliek intriga uz nākamo gadu. 🙂 Gluži kā kāda seriāla sezonas pēdējā sērijā, it kā kādu nogalina vai notiek kaut kas pilnīgi nesaprotams. 🙂

        Bet realitātē, man šķiet, ka Hamim nebija viegli tikt garām tā iemesla dēļ, ka vienādi krutas formulas taču viņiem ir un veiksme izbeigusies (varbūt motivācija drusku izbeigusies).. 🙂

      • ……nu jau, nu jau Māri…tā ir politika un scenārijs konkrēti iekš Mercedes komandas (divu pilotu starpā)…kurš tev dos tādas iespējas Ferrarikiem? nemūžam….

      • Bērnijs dos pavēles, ja runājam par konspirācijas teorijām. 🙂 Bet nu to es vairāk pa jokam. Pat komandas starpā diez vai notiktu pēkšņi tā, ka Rosbergam “atļautu” uzvarēt, lai tikai viņš justos laimīgāks. 🙂 Tikpat labi komanda var pateikt – ja jau tu (Rosberg) esi tāds čīkstulis, tad mēs noalgosim 100x motivētāku braucēju tavā vietā, kas gāzīs Hami no titula.

  1. Realitātē šīs 3 pēdējās sacīkstes ir tāda trula ‘nobraukšana līdz galam’. Jāizsaka līdzjūtība arābu šeihiem, kuri Bernijam noteikti sapiķojuši pieklājīgu summiņu, lai noslēdzošā gonka notiktu tieši viņu “autosporta tradīcijām bagātajā valstī un trasē”. Šoreiz gan viss pa tukšo – neko vairāk kā demotivētu Hamiltonu, izsmērētu pašnovērtējumu dziedējošu Rosbergu un naivu cerību pārņemtu Fetelu viņi nedabūs. Vienīgā intriga – vai beigās varēsim teikt, ka minētā plejāde kopā stāvējusi uz pjedestāla lielākajā daļā sezonas? Pagaidām tas noticis 9 reizes jeb 50% gadījumu. Vai tas ir rekords? Droši vien. Vai tas ir interesanti? Gan jau, ka nē…

  2. Fetelam nebija nekādu izredžu, tāpat kā iepriekš. Tomēr, kā teica Arrivabene, viņi bija tuvāk kā visās iepriekšējās gonkās. Fetels bija “tikai” 11 sekundes aiz Rosberga – iepriekšējās gonkās bija 30 un vairāk sekundes. Diemžēl šī bija viena no garlaicīgākajām gonkām šogad.. Jātur īkšķus, ka nākamgad kāds (visticamāk Ferrari) varēs pārmācīt sudrabotās bultas.. 🙂

  3. Bērnija darbs ir F1 politika, Māri… komandu iekšienes politika viņu nebūt neinteresē..tas viss atkarīgs tikai no konkrētās komandas…. tad jau Bērnijs varētu tikai vienu vārdu piebilst – ,,nost ar komandu pavēlēm,, , un viss mainītos…bet kā redzam – tas tā nenotiek…. katram savs darbiņš darāms… viss nav tik vienkārši kā šķiet – ,,ņemam un nomainam čīkstuli u.t.t.,, ….te apakšā slēpjas daudz dažādu nianšu…pirmkārt Rosbergs neceļ streiku un pilda savus otrā pilota pienākumus..arī Baričello čīkstēja, bet viņu nenomainīja…arī Bergers čīkstēja, taču vairākus gadus nostartēja ar Sennu kopā…. ir tāda lieta kā uzņemtais komandas attīstības temps…iekšējie resursi, ko nes piloti pārzinot komandu , kurā startē…jauns pilots prasa laiku un resursus, turklāt Rosbergs nes rezultātus tabulā tūlīt aiz Hamiltona, kas apliecina ka Rosbergs ir labs otrais pilots…nav vajadzības no viņa atbrīvoties, pat ja viņš tur iečīkstas…bet lai pielīdzinātu komandas iekšējās attiecības, komanda var atlīdzināt kādam no pilotiem kā vēlas….burtiski uzdāvinot rezultātus vienam vai otram……tā jau zināma ,,māksla,, …….

  4. p.s. un starpcitu Mercedes komandai nevajag pilotu , kas gāztu Hami no troņa…. Hamis spēlē superstāra lomu šai komandā , kas komandai nes paprāvu labumu.. Hamis ir komandas zīmols , tāpat kā Fetels Red Bulā kādreiz un Šūmahers Ferrarikos….gluži otrādi – komandai nebūdu izdevīgi , ja Hami gāztu no troņa komandas biedrs…….pat ja viņš ir vācietis vāciešu komandā….

  5. Mjā, nožēlojami… kaut diezgan patiesi.
    Atceros – CART 1998.gads, Hjūstonas ielas – P.Treisijs, būdams otrajā vietā, cieši seko savam komandas biedram (kurš bija ar manāmi lielāklu punktu bagāžu) D.Frankiti. Abi – zaļi baltās KOOL formulās, Treisijs nikni cīnās… beidzas tomēr ar to, ka Treisijs iebrauc iekšmalā 90 grādu līkumā, sadursme, Frankiti laikam brauca tālāk, Treisijs izstājās.
    Vēlāk rāda boksus, komandas īpašnieks strostē kanādiešu pilotu, bet tas viņu vēl ar roku atgrūž, saķeršanās abu starpā (!)… Lūk, tā ir cīņa, nevis nožēlojamais teātris F-1.
    Starp citu, P.Treisijs toreiz pagarināja līgumu ar Team KOOL Green! Īpašnieki saprata, ka motivācijas viņam netrūkst.

    • …nu no komandu viedokļa visas šīs politiskas ir loģiskas un saprotamas , un pat vēlamas, bet no sportiskā viedokļa tas protams bendē jelkādas sporta vērtības…tas protams skumji….taču likmes šajā sportā ir tik augstas, ka par vērtībām un sportisko garu kā tādu var aizmirst….bija tās politikas daudz arī agrāk, bet tā pārvērst F1 kā ir pārvērtuši šobrīd – tas ir bišku par daudz…..pat vislielākais šī sporta fanāts to tādā vai citādā veidā sajūt…. – vai tie politiskie lēmumi, vai sacīkšu interesantums un notikumi, vai vērtību zaudēšana…visur robi….. diezvai tas kādreiz ieies normālās sliedēs…tas būs tik ilgi , kamēr vien nauda nebeigs valdīt pār pasauli….tas ir visa cēlonis…

    • ….atceramies kautvai to pašu Šūmahera tīšām izraisīto sadursmi ar Žaku Vilnēvu 1997 gadā, kad Šūmaheram tika atņemta otrā vieta kopvērtējumā par šādu rīcību… un salīdzinam to ar pirms 2 nedēļām notikušo Nascar posmu, kad Mets Kensets apzināti izsita no trases Joiju Logano, par ko tikai uzcēla visus iespējamos reitingus un pat žagaru neviens šim neparādīja…… divas dažādas pasaules, privātseriāli un pasules čempionāti…citas likmes, cita politika…

      • …Robert – pamīksts sods, Tev tā nešķiet?? atkal jau tam pašam Šūmaheram piesprieda 2 posmu diskvalifikāciju par Hila apdzīšanu iesildīšanās aplī….par to jau arī iet runa – kas ir 2 posmu diskvalifikācija piemēram pret sezonas rezultāta anulēšanu..

      • Jā un Nē. Divi posmi tomēr nav nekas, bet, par Šūmahera diskvalifikāciju runājot, no mušas uzpūsts zilonis. Sezona jau bija beigusies, tituls nebija iegūts un vienīgais, kas tika iespaidots ir Šūmahera PR tēls, jo naudu komandas saņem par konstruktoru kausu, braucējiem ir cietā alga, bet sankcijas uz nākamo sezonu netika piemērotas. Un šaubos vai Šūmaheru tad interesēja, kuru viņam vietu iedod, ja viņš nav pirmais.

  6. ….kā es gaidu nākamā gada Rallijkrosa posmu Latvijā mmmmmmmmmm …….kamēr nav vēl ,,piesārņots,, ar pasaules politiku , tikmēr jāskatās 😀 ..bet ganjau sistēma aprīs arī šo sporta veidu…pēc pāris gadiem…tāds liktenis baidos ka būs neizbēgams… Žans Tods jau parādījās personīgi šajā pasākumā – novērtēt ,,cik garšīgs un sulīgs,, , un cik labuma tas varētu nest 😀

    • …tad jau tā arī sanāk – ,,gan JĀ ,gan NĒ,, …kurā pasākumā ko uzpūš, kurā pasākumā ko ,,samazina,, ….to pat reizēm noteikt nevar, kur kas ir objektīvāk…..kas Šūmaheram nebija svarīgi – nav svarīgi……iet runa par sportisko viedokli, sportisko pusi…. – uz kādiem pamatiem tiek vai netiek pieņemti lēmumi…. Formulā 1 tos pieņem vienā stilā, bet seriālos atkal citā….