“Force India” zaudējusi tās galveno atbalstītāju “Sahara”, sakarā ar kompānijas finansiālajām problēmām, kas radās pēc nelegāliem finanšu darījumiem, kā rezultātā, kompānijas vadītājs Subrata Rojs jau kopš 2014. gada marta atrodas apcietinājumā. “Sahara” centīsies jau līdz sezonas sākumam izpārdot visu tai piederošo daļu, kas sastāda 42,5% komandas akciju. 2011. gadā šī daļa tika iegādāta par 100 miljoniem dolāru.

Pastora Maldonādo menedžeris Nikolā Tods paziņojis, ka venecuēlietis ir apņēmības pilns atgriezties čempionātā jau 2017. gadā, tomēr pagaidām joprojām nav skaidrības par plāniem šai sezonai. Ņemot vērā problēmas ar galveno sponsoru PDVSA, Tods apstiprina, ka šobrīd tiek meklēti jauni atbalstītāji, kā arī norādījis, ka šķiršanās no “Renault” komandas notikusi draudzīgi un abpusēji saprotoši.

Makss Verstapens tic, ka šīs sezonas “Toro Rosso” modelis trasē būs par aptuveni sekundi ātrāks par 2015. gada modeli, kas ļautu palielināt izredzes pacīnīties par augstākām vietām, neraugoties uz to, ka komanda izmantos uzlabotus pērnās sezonas “Ferrari” dzinējus, kamēr konkurentu rīcībā būs jaunākie risinājumi. Lai gan šim modelim būs garāka riteņu bāze, kas, kā atzīst Verstapens, uzlabos konkurētspēju ātrajos līkumos, bet pasliktinās lēnajos, tomēr piebilst, ka atšķirība būšot minimāla.