“Red Bull“ komandas ‘pelēkais Kardināls’ Helmuts Marko uzskata, ka tādām F1 zvaigznēm Fernando Alonso, Luisam Hamiltonam un Sebastianam Fetelam ir pārāk lielas algas. “Pilotiem mūsdienās tiek pārmaksāts,” paziņoja Marko. “Divi iemesli, kāpēc es tā uzskatu. Pirmkārt, mūsdienās ir maz iespēju savainoties vai iet bojā incidenta gadījumā. Un, otrkārt, mašīnas ir viegli vadāmas, jo pat jaunie piloti, kā Verstapens vai Verleins, var bez piepūles ar šīm sacīkšu mašīnām veikt 100 apļus. Pilotiem ir jāveic mazāk darba.” Tostarp Marko tautietis un “Mercedes” komandas direktors Nikijs Lauda ir citās domās: “Piloti nemaz tik daudz nepelna, ja ņemam vērā, kāds ir kopērjais Formula 1 čempionāta ieņēmumu apjoms. Mēs nevaram aizmirst, cik daudz piloti dara, lai šie ienākumi saglabātos.”

CarmenHordaRenaultKarmena Horda ir noliegusi Marko Sorensena apgalvojumus, ka viņa “Lotus” komandas simulatorā būtu braukusi 12 sekundes lēnāk par dāņu pilotu. “Es viņu pat nekad neesmu satikusi “Lotus” komandā,” paziņoja Horda. “Es trenējos simulatorā kopā ar oficiālajiem pilotiem Grožānu, Maldonādo un Palmeru un biju aptuveni sekundi lēnāka nekā Grožāns. Tas nozīmē, ka viņš (Sorensens) bija 11 sekundes ātrāks par Grožānu? Ja tā būtu, tad viņš jau sen būtu nolīgts kādas komandas pamatsastāvā.” Ar šiem Horda apgalvojumiem vārdu karš nebeidzās, jo Marko Sorensens ar dāņu avīzes BT starpniecību atbildēja: “Ja Karmena Horda uzskata, ka viņa ir pietikami laba šim sportam, tad lai dzīvo Formula 1! Jums tikai jāpaskatās uz viņa rezultātiem, lai varētu novērtēt viņas talantu.” Jāpiebilst, ka spāņu sacīkšu braucēja nav piedalījusies starptautiska mēroga sacīkstēs jau pusotru gadu un pēdējo reizi ar vājiem rezultātiem startēja GP3 čempionātā.

Foto: CaterhamVitālijs Petrovs uzskata, ka konkurētspējīgas Krievijas komandas projekts nav neiespējams. Bijušais “Renault” un “Caterham” komandau pilots šogad startēs ar Lemānas LMP2 prototipu un pārstāvēs krievu “SMP Racing” komandu, kuru atbalsta Krievijas banka, kuru vada Vladimiram Putinam pietuvinātais Boriss Rotenbergs. “Lai gan vēl nekas nav skaidrs, kādu dienu varbūt SMP būs arī Formula 1 komanda,” paziņoja pirmais krievu F1 pilots. “Mēs apsveram iespēju startēt arī LMP1 kategorijā. “SMP Racing” ir visas iespējas kļūt par vienu no labākajām komandām pasaulē.”

4 KOMENTĀRI

  1. Maksāšanas un pārmaksāšanas sakarā jāsecina, ka tas kārtējo reizi ir koks ar diviem galiem. No materiālā viedokļa var piekrist Laudam – uz kopējā F1 apgrozījuma fona redzamākie piloti saņem atbilstoši. Taču no morālā viedokļa taisnība atkal Marko – ir tomēr jāsaprot, par ko viņi saņem. Miljonu līgumi un honorāri ir arī bokseriem, hokejistiem, basketbolistiem, futbolistiem un daudziem citiem, taču lielākā daļa no šiem fiziski aktīvo sporta veidu pārstāvjiem pēc karjeras beigām ir vairāk vai mazāk invalīdi, pārdzīvojuši kaulu lūzumus, sarautas saites, izsistus zobus, atsistas smadzenes utt. Turpretī iespēja gūt traumas vai atdot galus 1.formulā mūsdienās ir pat krietni mazāka nekā ierindas pilsonim to pašu piedzīvot parastā ceļu satiksmes negadījumā.

  2. tieši tā Marko! formulas ir kā mopēdi musdienās. piloti padaudz čilo un pa maz riskē. pavisam nopietni apsveru izlaist nākamo F1 sezonu savā ekrānā. ka nav aršanas, ta nav. gaidīšu 1000 ZS formulu atgriešanos. kautvai formulās ar jumtu un dugām. galvenais lai to monstru novaldīšana ir izaicinājums pilotiem! lai jauda ir pārpārēm priekš visiem, lai spilgtākie talanti spīdētu. un ja jumts pilotu sargā, tad taču var bliezt pāri par 400 km/h.

    tad arī es atgriezīšos pie ekrāna kad tāda diena pienāks. a tā, palūrēšu mopēdus reizumis, ja neko citu nebūs svētdienā ko darīt.