Džensonam Batons nāksies gadīt līdz septembrim, lai uzzinātu vai viņš arī nākamajā sezonā būs Fernando Alonso komandas biedrs “McLaren” komandā. Rons Deniss ir paziņojis, ka tikai pēc Itālijas GP posma plāno izvēlēties starp Batonu un jauno beļģu talantu Stofelu Vandūrnu, ziņo BBC.

“Mēs par to nedomājam pat runāt līdz Monca sacīkstei,” paziņoja Deniss. “Kāpēc mums būtu jāizlemj tagad? Turklāt tas (vēlāks lēmums) noliek uz zemes pilotu.”

Pēc neoficiālas informācijas “McLaren” ir nosliekusies par labu Vandūrnam, kurš Bahreinā šogad debitēja komandas sastāvā un šajā posmā pārspēja Batonu, izcīnot savu pirmo punktu un atnesot pirmo panākumu komandai tobrīd. Tomēr Džensona Batona rīcībā ir citi spēcīgi trumpji: popularitāte, mārketinga jauda, pieredze, kā arī zināms pārsvars līguma juridiskajā formulējumā, kas Batona atlaišanu “McLaren” komandai padara finansiāli neizdevīgu.

Ja “McLaren” nolems turpināt ar Batonu, tad tā jau kļūs par tradīciju – savulaik brits tika izvēlēts talantīgā dāņa Kevina Magnusena vietā. Toreiz tās bija Magnusena karjeras beigu sākums “McLaren” sastāvā, tomēr tagad Rons Deniss ir paziņojis, ka Stofels Vadūrns ir “neatņemama komandas nākotne sastāvdaļa”.

2015 GP2 Series Round 9. Sochi Autodrom, Sochi, Russia Sunday 11 October 2015. Stoffel Vandoorne (BEL, ART Grand Prix) celebrates winning the Championship with Eric Boullier, McLaren F1, and Frederic Vasseur, ART Team Principal. Photo: Alastair Staley/GP2 Series Media Service. ref: Digital Image _79P0760

Par Vandūrnu jau ir izrādījusi interesi “Renault” komanda – tās boss Frederiks Vasūrs  savulaik bija Vandūrna boss GP2 ART komandā, kur beļģis kļuva par čempionu. Tomēr Vandūrns nevar parakstīt līgumu ar citu komandu, kamēr nepaiet viņa līgumā norādītais datums rudenī, līdz kuram “McLaren” komanda ir jāpiedāvā iespēja debijai F1.

Tostarp Džensona Batona iesējas palikt F1 saistās arī ar “Williams” komandu, kas ir izrādījusi interesi nomainīt vienībā Felipi Masu un dot vietu citam veterānam – Batonam.

15 KOMENTĀRI

    • aiz viena seniora stāv naudīgs sponsors, aiz otra – pašmāju publika, tātad tīma iespējas pievilināt pašmāju sponsorus.

      Ok, McLaren ir laikam jau slavenākais no pašlaik operējošajiem britu tīmiem, bet šķirties no jenses un vietā pieņemt kkādu r-ģermāni no tāltālas bij. kolonijas – tas IMHO ir grūts lēmums no ‘komerciālā’ skatpunkta. Sevišķi laikā, kad rezultāti ‘liek vēlēties vairāk/labāk’, maigi izsakoties.

      • par ‘tāltālo bijušo koloniju’ lūdzu ignorēt iepriekšējā postā – būšu sajaucis ar kādu citu holenderu-flāmu cilmes jauno censoni. Vandōrna (UN NEVIS ‘vandūrna’!!!!!) biogrāfijā nefigurē tādi fakti kā dzīvošana Jaunzēlandē/Austrālijā 😐

        bij. RBR šoferi Robčiku tak neviens par ‘dūrnbosu’ nelamā (lai gan reizēm būtu derējis 😉 )

  1. Kā jau teicu agrāk, McLaren ir jāapzinās un jāsamierinās, ka viņi kļuvuši par parastu privātkomandu. Jābeidz dzīvot ilūzijās, ka tiem izdosies pārspēt lielo koncernu komandas un viss būs tikpat skaisti kā senāk. Tāpēc ir laiks uz lietām skatīties pragmatiski un ņemt pilotus ar lielāko tirgus ‘pievienoto vērtību’, nevis naivi cerēt, ka atnāks kāds brīnumbērns un ar viduvēja līmeņa mašīnu parādīs brīnumus.

  2. Malacis Pro – loģisks viedoklis… Mclaren jau sen bija jākar ķiveres vadzī – jau 1979 , 1980, 1981 ,kad šiem bija vēl lielāka krīze… … un protams arī 90 gadu vidū, kad tā bija viduvējība…kāda velna pēc viņiem arī tolaik vajadzēja turpināt strādāt – es arī nesaprotu 😀 ..un kāpēc Ferrari nesamierinājās ar privātkomandas zemo statusu 80, 81, 90 gados arī nav īsti saprotams…. ak fani, fani 😀

    • Atvainojiet, viedā eksperta gaišība Vutnāna k-gs, ka es nabaga fans nebiju pietiekoši acīgs un piemirsu par 30 gadu vecajām McLaren un Ferrari krīzēm… Protams, ka pasaulē taču kopš tiem laikiem nekas nav mainījies – zāle tāpat zaļa, debesis zilas… Gan jau Denisu Ronis un Viljamsu Frenkijs atkal saņemsies un izpogās gan sarkanos, gan pelēkos, gan arī tos gāzētās limonādes tirgotājus…
      😀 😀 😀

      • Pro …saņemties ta saņemsies , tas tikai laika jautājums…. šī Mclaren krīze (ja to vispār var saukt par krīzi) , nebūt nav lielākā, kas šos piemeklējusi… es to sauktu drīzāk par loģisku ,,jauna produkta,, iebraukāšanu jeb attīstību, tākā pie jaunās ēras noteikumiem Honda skaitās pavisam , pavisam zaļš produkts..tas, kur pagājušogad un šogad atrodas Mclaren ir pilnīgi normāla un loģiska parādība… arī bērns uzreiz nepiedzimst pieaudzis un ar maģistra grāda statusu…. grūti laiki bija 80 gadu sākumā, kad jau pie esoša dzinēja un tehnoloģijām Maķi bija bedrē…ja tas notiek pie jau esošajiem resursiem , tad tā ir tiktiešām liela problēma, bet ja tas notiek sakarā ar ,,jaunu produktu,, , tad tā nebūt nav krīze…. ieskriesies , ieskriesies 🙂

  3. Sākt aizrauties ar visādiem Van-durnajiem eksperimentiem viņi varētu pēc gada. Vai tāds kadrs un ar nedataisītu vāģi spiedīs laukā to pašu, ko VES, ir šaubas, tādi kā VES neripo ārā, kā pa konveijeru. Dženss daudz rubuļus neplēš no budžeta un summāri būtu jēga Džensu paturēt vēl gadu.

      • Par to Alonso titula gribēšanu……labs joks! 🙂
        Manuprāt McLaren vajadzētu atstāt tieši Batonu un Vandornu-pirmais britu mīlēts drivers ar kuru var par visu vienoties,otrais jauns un perspektīvs keks…..labs tandēms!
        Bet spāņu staigātājkalējs lai turpina vazāties par F-1 pasauli laimes meklējumos…..nav jau vairs daudz laika palicis. 🙂