“Ferrari” braucējs Kimi Raikonens, kurš pavisam nesen panāca vienošanos par startēšanu komandā arī nākamgad, pašās otrās testu dienas beigās uzrādījis ātrāko apļa laiku, par pussekundi pārspējot “Mercedes” komandas testu pilotu Estebanu Okonu, kurš šogad cenšās sevi pierādīt DTM čempionātā. Francūzis šodien bija noslogotākais sportists, trasē pavadot 139 apļus.

Arī šodien lielākā daļa komandu izdevību deva jaunajiem talantiem. Debiju pie F1 stūres piedzīvoja brazīlietis Serhio Sete Kamara, kurš šogad startē F3 Eiropas čempionātā, bet “Manor” deva iespēju Džordanam Kingam, kurš jau paziņoja, ka, vajadzības gadījumā,būtu gatavs sēsties pie stūres jau nākamajā F1 posmā.

Gluži tāpat kā otrdien arī šodien līdz ar 10 komandām testos piedalījās arī “Pirelli” pārziņā esošā “Mercedes” 2014. gada mašīna ar Paskālu Verleinu pie stūres. Mašīnai tika uzmontētas nākamās sezonas izmēru riepas, taču visi dati, kas iegūti ar šo mašīnu ir pieejami katrai komandai, nedodot īpašas priekšrocības “Mercedes” vienībai.

Lai gan pa kādai lietus lāsei tomēr nolija virs leģendārās Silverstounas trases, tomēr tas īpaši neietekmēja komandu programmu un testi norisinājās mierīgos apstākļos. Nākamā iespēja redzēt F1 mašīnas darbībā būs nākamnedēļ Ungārijā, kas iegājusi vēsturē kā viens no galvenajiem Latvijas F1 skatītāju ceļamērķiem. Biļetes uz sacīkstēm joprojām ir pieejamas.

CnQx66JXYAQUOSU

27 KOMENTĀRI

  1. Labu info uzraku 🙂 nezinu,cik tas ir patiesībā,bet Vettels esot uzlicis veto Ferrari jauno pilotu meklējumiem un licis atstāt Kimī…tāds esot līgumā punkts bijis,ka viņš arī gribot izvēlēties sev komandas biedru 🙂
    Maurizio Arrivabene; ļoti žēl,ka uz Ferrarī jaunie piloti var necerēt,kāpēc?! Prasiet Vettelam 😀

    • Šaubu nav, ka Fetelis meklē visvieglāko ceļu uz titulu. Fu! Vēēē!!!
      Eh kur tie laiki, kad Prosts ar Sennu Makos cīnījās par titulu, bet skatītājiem bija vienalga, ka viena komanda dominē, jo trasē bija bezkompromisa cīņa par uzvaru katrā posmā!

      • Man gan VĒĒ izsauc tie laiki,ka Piqet jnr bija pareizā laikā jāiemauc sienā lai tik spāņu kalējs Dias tiktu pie uzvaras!
        p.s tie laiki kad brauca Mansels man gana labi patikās….

      • Ja tev Raikonens šķiet nēģeris, tad tā, protams, ir tikai tava problēma, bet šaubu nav, ka tu nespēj orientēties F1 vēsturē. Ja tu būtu sekojis līdzi F1 arī 2008-2009.g., tad spētu sajēgt kas pie kā turas. Žēl, bet tev tas ir par smagu, Joren. 😀

      • …tas par to Pikē ir ,,dalāms jēdziens,, ….ja kautkas tāds notiktu tagad un galvenajās lomās būtu Fetels ar Raikkonenu – nu ļoti šaubos, vai liela daļa fanu (īpaši Ferrari fanu) šādu uzvaru neuzskatītu par pilnīgi pieņemamu….liela daļa noteiktu ,,neteiktu jau neko sliktu,, , tāpat kā Renault karstākie fani tolaik….tāka – cilvēka viedoklis ir parasti atkarīgs no tā – cik priekš viņa mīlams pilots uzvar…. – tāpēc ……vienam ,,vēēē’,, , bet citam šādā situācijā būtu ,,ooooo,, ….

      • Andi – tas ko raksta pasaulē ir muļķības – Jorens ir labāk zināms nekā jebkurai presei un infiem 😀

      • Vermin, par to akceptēšanu tās ir atkal tikai tavas greizās fantāzijas.
        Kur ir pierādījumi?
        Linki uz avotiem? Naff? Tavas fantāzijas, kas radušās no naida pret Alonso pārkarsušajā galviņā nevar uzskatīt par pierādījumiem, Vermin! 😛

      • Vermin, par to akceptēšanu tās ir atkal tikai tavas greizās fantāzijas.
        Kur ir pierādījumi? Nav? Tavas fantāzijas, kas radušās no naidīgas skaudības pret Alonso, tavā pārkarsušajā galviņā nevar uzskatīt par pierādījumiem, Vermin! 😉

      • Vermin, par to akceptēšanu tās ir atkal tikai tavas šķībās fantāzijas.
        Kur ir pierādījumi? Nav? Tavas fantāzijas, kas radušās no naidīgas skaudības pret Alonso, tavā pārkarsušajā galviņā nevar uzskatīt par pierādījumiem, Vermin!

      • Nu ja jefiņ, Pikē pats izdomāja, ieplēsa sienā -un tad nu Fernandelim nekas cits neatlika 😀 Viņš pat nenojauta 😀 ViņšPasaciņas ta nedeklamē 😀

      • Kā tad Vucān- tie kas Vibratori par to no f1 izmeta arī internetu nolasīja 😀 Nu pilnīgi nevainīgu nabadzību izmeta 😀 Santa simplicita 😀

      • Vermin, tātad nekādus pierādījumus tu nespēj sniegt? Tavas jefiņa fantāzijas neder. 😉
        P.s. Ja neesi pamanījis, tad Pikē pēc šī skandāla nevienai komandai vairs nav vajadzīgs. Tā kā ja tev būtu galva uz pleciem, tad tu saprastu, ka Pikē ir nevis upuris, bet “partner in crime”. Alonso vaina netika pierādīta un tā ir tikai tavās, Jorena un citu spāņa antifanu fantāzijās. 😛

      • Tad, kad ir zināms patiesā labuma guvējs, pierādījumi ir lieki – tas ir acīmredzams 😀 Cita lieta, ka parasti tiesā peškas-izpildītājus 😀

      • Full statement given by Nelsinho Piquet to the FIA regarding the 2008 Singapore Grand Prix:

        I, Nelson Angelo Piquet, born July 25, 1985 in Heidelberg, Germany…say as follows:
        (..)
        During the Formula One Grand Prix of Singapore, held on 28 September 2008 and counting towards the 2008 FIA Formula One World Championship, I was asked by Mr. Flavio Briatore, who is both my manager and the Team Principal of the ING Renault F1 Team, and by Mr. Pat Symonds, the Technical Director of the Renault F1 Team, to deliberately crash my car in order to positively influence the performance of the ING Renault F1 Team at the event in question.

  2. Vettels nebrauc tik labi kā Alonso Ferrarī un titulu vinjam noteikti neredzēt 😉 vismaz tuvaakajaa laikaa 😉 Kimii pilnai laimei pirms pensijas vareetu labaak pakjert chempi 😉 Andim info ir daudz preciizaaks izskataas nekaa itaalju saitaaa,ko es te piemineeju 🙂 laikam vairs iisti valodu nerubiju 😀

    • Vermin – komandu sportā lielākais ieguvējs vienmēr ir komanda.. – vai tā dara kautko likumīgu vai pretlikumīgu – princips paliek tas pats… tas pats ar ,,parastajām,, komandu pavēlēm , tas pats ar netīrajiem darbiem …. būtu Renault piloti mainītās pozīcijās – sienā ietriektos Alonso , tici man… – ja komanda izlēma netīrā veidā izcīnīt uzvaru , tad to būtu darījusi jebkurā gadījumā – un nav svarīgi , kādi ir šo pilotu uzvārdi , kuri pilda kādu savu konkrētu lomu….. ja Tu domā, ka tiesās komandas vadītāju tikai tāpēc , ka kāds no f1 pilotiem ir tik svarīga personība , lai šo piesegtu vai parasta pilota vietā meklētu citu grēkāzi (komandas vadītāja izskatā – par ko visa pasaule noteikti skaļi tev applaudētu un smietos vēderu turēdama 😀 ) , tad nu – lielākas muļķības grūti iedomāties….. ja pilotam būtu vajadzīga uzvara netīrā veidā – to vispirms izlemtu viņ komanda – pieļaut ko tādu vai nē…. jābūt galīgi s………… lai domātu , ka pilotam ir tādas pilnvaras komandā ,ka šis varētu riskēt ar komandas reputāciju un diktēt noteikumus pēc sava prāta….tik lielas autoritātes starp pilotiem nekad nav bijis un nekad nebūs…. šādus jautājumus izlemj komanda – un komanda ir atbildīga par to (jeb tās vadītājs) .pilots vienkārši kā džoistiks izpilda savas funkcijas….

      • Skaidrs, ka tas nenotika bez komandas vadības ziņas, un līdz ar to galvenais atbildīgais bija komandas vadītājs. Tas kam es neticu ir tas, ka šajā teātrī galvenais aktieris nezināja savu lomu, kā Zaigandis to mēģina pasniegt. Un tātad viņam tas bija pieņemams. 😀 Par to arī bazars 😀

      • Vermin – ja komandas interesēs bija gūt uzvaru par katru cenu – pat ļoti ticams, ka pilotam apstākļi tiek izskaidroti tikai pēc finiša… ja es būtu Briatores vietā, man nebūtu vajadzīgs nekāds Alonso akcepts…es par šādu stratēģiju sacīkstes laikā vispār nebazarētu ar pilotu pa radio ..vajadzīga uzvara – uztaisam…viss…punkts….piloti ir tikai instruments tā sasniegšanai , un ja komandai vajadzīga šāda uzvara, tad viņi pilotam divreiz to nejautās….tāpēc tas pat ir diezgan loģiski, ka piloti uzzina par niansēm tikai pēc finiša….vienkārši pilotam nav tādas varas , akceptēt šādas lietas vai nē….

  3. ..to nevar zināt, kā būs papildinātajā jaunajā ērā…atkal kārtējās ,nu jau neskaitāmās pārmaiņas 2017. gadā…atkal daļa no laimes spēles – kura komanda adaptēsies jaunajiem nosacījumiem labāk….tie var būt gan Ferrari , gan gandrīz jebkura cita vienība..līdzīgi kā 2009. gadā….kārtis atkal tiks sajauktas…ja tādā stilā cenšas uzturēt F1 šovu un interesi par F1, tad nu – ļoti žēl 🙁