Šī gada 30. novembrī pasaules motorsporta padomes sēdē tiks pieņemts oficiāls lēmums par Vācijas GP izņemšanu no 2017. gada F1 čempionāta kalendāra. Hokenheimas trases īpašnieki jau iepriekš izteikušies, ka nav apmierināti ar dārgajām posma rīkošanas licencēm, turklāt pēdējo gadu laikā pat “Mercedes” komandas un vācu braucēju Sebastiana Fetela un Niko Rosberga sniegums nav spējis piepildīt tribīnes. Līdz ar to Ungārijas GP izcīņa, visticamāk, tiks pārcelta no 23. uz 30. jūliju, lai vasaras pārtraukumu saglabātu 4 nedēļas ilgu.


“Red Bull” komanda uz vēl diviem gadiem pagarinājusi sadarbību ar “TAG Heuer”, zem kuru nosaukuma komanda šajā sezonā saņēma “Renault” dzinējus. Tieši ar “Renault”, kas ir komandas dzinēju piegādātājs jau kopš 2007. gada, sasniegtas augstākās panākumu virsotnes. “TAG Heuer” saglabās savu statusu kā komandas oficiālās rezultātu fiksēšanas iekārtas un pulksteņu piegādātājs. “Red Bull” vadītājs jau paguvis paust optimismu, ka abi uzņēmumi ar līdzīgu vīziju autosportā turpinās šogad uzsākto sadarbību.


Formula 1 komandu vadītāju sanāksmē panākta vienošanās, ka nākamsezon pēc drošības mašīnas periodiem, braucēji sacīkstes atsāks nostājoties uz starta, un atkārtojot pirmā apļa uzsākšanas procedūru, aizvietojot līdz šim pieņemto sacīkšu turpināšanu gaitā. Šādu noteikumu punktu jau provizoriski iekļāva 2015. gada sezonas noteikumos, tomēr tolaik tas netika apstiprināts, jo tika atzīts par mākslīgu intrigas veidošanu, turklāt braucēji trases netīrajā pusē atrastos ievērojami neērtākā situācijā. Visticamāk, uz to braucējiem būs iespēja doties boksos pēc jaunām riepām. Tikmēr Eklstona priekšlikums par divām sacīkstēm tika noraidīts.

8 KOMENTĀRI

  1. Bērnijam neļāva vis vēl vairāk pieķēzīt f1…fuuu, kāds atvieglojums 😀 …bet ganjau vēl paspēs..

    starti pēc SC…atkal jau šova labā…no sportiskā viedokļa protams kārtējais objektivitātes caurums, kas jauks riepu stratēģiju sacīkstēs un līdz tam bijušie plāni un situācijas vairs neskaitīsies… tas protams sīkums, jo mūsdienās karaļi ir tik saskumuši, ka prasās arvien vairāk šova, lai tos sasmīdinātu….
    par slapjo trasi un startiem bērnam skaidrs, ka šis noteikums vēl piedzīvos entās izmaiņas un korekcijas..

  2. …protams visvairāk iepriecina tas, ka sausos apstākļos brīdī, kad daļa pilotu būs veikuši obligāto pitstopu un zaudējuši laiku boksos, un tā daļa,kas to nebūs paspējuši izdarīt gadījumā,kad tajā brīdī parādītos SC (kas bieži arī notiek) ,varēs neizmantojot pitstopu tikt pie obligāti izmantojamā repu sastāva atkārtotajā startā , un no zaudētājiem tie kļūs par ieguvējiem un sacīksti pie labas reizes vispār varēs aizvadīt bez pita (vismaz bez obligātā) ….tad nu man jāsaka – kur nu vēl objektīvāku un loģiskāku f1??….pilnīgākais farss….

  3. …es tevi neuzskatīšu par analfabētu vai idi…… ,tā kā mēs labi zinam, ka tu vienkārši izza principa nepieņemsi nekādu manu viedokli.. taču tavs princips jau pats par sevi ir muļķīgs, jo tev jau nu būtu jāzina, ka F1 sacīktēs SC var parādīties jebkurā brīdī, arī pitstopu apmeklēšanu brīžos…un pietiek kaut ar vienu tādu reizi, lai par neobjektīvu padarītu ne tikai sacīksti,bet arī čempionātu, tākā to ietekmē katras sacīkstes rezultāti.. tāpat netrūkst sacīkšu kad pie SC piloti izmanto pitu…citi arī zaudējot pozīcijas trasē…pie šādiem noteikumiem arī šāds pits nebūs vajadzīgs, kas nozīmēs – negodīgu ieguvumu… Fan ,principi nekad nenāk par labu nevienam..

    • “Vas darf du mihr per dihr heisen?” Švauksts uzkliedza. “Mihr heisen hern Švaukstē.”
      “Un mihr heisen auch Drekberģa hern!” Drekberģis atcirta un tad, muti atplētis, ar Švaukstu gari mēdījās: “Ēē!”

  4. par raksta tēmām – stāvošais starts pēc SC vēl arī (formāli opiciāli) ir jāapstiprina rītdienas WMSC pasēdēšanā. Tiesa gan, ja tīmu bosu kopa ir ‘par’ (incanti, kas mainījies – pirms +/- apmēram gada bija ‘pret’, kas personīgi man ir labāk saprotama pozīcija nekā ‘par’), tad maz izredžu, ka neapstiprinās..

    vienu svētīgu lietu arī tur iekš WMSC (cerams) izdarīs – azeru GP pārsauks savā īstajā vārdā..