Dāņu autosportists Kevins Magnusens ir pārliecināts, ka DRS sistēma, kas F1 čempionātā tika ieviesta 2011. gadā ar mērķi uzlabot apdzīšanas iespējas, būs īpaši efektīva šai sezonā un radīs ievērojami lielāku atšķirību starp braucēju, kas to izmanto un priekšā esošo konkurentu.

Tam vajadzētu  dot lielāku efektu, jo piespiedējspēks sakarā ar jaunajiem noteikumiem palielināsies. Tā kā aizmugurē braucošais pilots varēs straujāk noķert sev priekšā esošo, sacīkstēm vajadzētu kļūt aizraujošākām un pavērsieniem bagātākām, neraugoties uz to, ka varētu šķist, ka ar lielāku piespiedējspēku varētu būt grūtāk braukt cieši aizmugurē,” norāda “Haas” vienības braucējs.

Esmu arī ļoti optmistiski noskaņots saistībā ar to, ka mašīnas paliks ievērojami ātrākas. Mēs vienmēr esam vēlējušies braukt uz maksimuma robežas. Pēdējā laikā saķere bija ļoti zemā līmenī priekš tādas jaudas, kas pieejamas F1 mašīnā. Tādēļ būs ļoti aizraujoši traukties, cik vien ātri iespējams, nevis meklēt balansu starp aerodinamiskajiem regulējumiem, riepām un visu pārējo.

Bijušā F1 braucēja Jana Magnusena dēls arī pievienojies citu F1 braucēju paziņojumiem, ka treniņprocess un fiziskās formas sagatavošana šai starpezonā ir ievērojami smagāka kā jebkad. Viena no nozīmīgākajām izmaiņām ir G spēku pieaugums, kas radīsies pēc ievērojamām izmaiņām tehniskajos noteikumos bremzēšanas sistēmā.