Sebastians Fetels otrajā treniņu sesijā Austrālijā uzrādīja otro apļa laiku, tomēr viņa defīcīts līdz Luisa Hamiltona laikam ar ultra-soft riepām bija vairāk kā pussekunde. Vācietis šajā laika deficītā vainoja divas problēmas: dēļ nelielām tehniskām problēmām zaudēto trases laiku pirmajā treniņā un problēmas ar mašīnas balansējuma atrašanu otrajā treniņu sesijā. Tomēr Fetels bija pilnīgi pārliecināts, ka zaudētais tiks atgūts sestdienā, kad notiks pēdējā treniņu stunda un Austrālijas GP kvalifikācija.
“Mercedes” komandas boss Toto Volfs atzina, ka Luiss Hamiltons pirmajā treniņu dienā nebija aizsniedzams konkurentiem. Pirmajā treniņu sesijā viņš bija 0,6s priekšā komandas biedram Valteri Botass, bet otrajā par 0,5 sekundēm pārspēja Fetelu. Toto Volfam bija pamats smaidīt: “Luiss šobrīd ir viens savā līgā. Kvalifikācijas ātrums ir ļoti labs, bet sacīkšu simulācijas parādīja, ka mašīna demonstrē stabilu sniegumu ar ultra-soft riepām. Pēc neskaidrības testos, šī bija lieliska atgriešanās.” Arī pats Hamiltons pirmo treniņu dienu nosauca par “99% perfektu” un priecājās par mašīnas atsaucību uz regulējumiem.
Pirms Austrālijas izteiktās “Red Bull” pilotu prognozes par to, ka komada vēl nav spējīga cīnīties par “Mercedes” un “Ferrari” apstiprinājās pirmajā treniņu dienā. Makss Verstapens paziņoja, ka mašīna vienkārši ir ‘nedaudz par lēnu’. Abi kopā ar komandas biedru Danielu Rikardo “Red Bull“ piloti bija pārliecinoši aiz divām vadošajām komandām un priekšā visiem pārējiem. Tomēr Verstapens nebija apmierināts ar laika deficītu – sekunde aplī līdz labākajam rezultātam. Verstapena komandas biedrs un mājnieks Daniels Rikardo neizslēdz iespēju, ka “Red Bull” arī progresēs otrajā dienā, jo otrajā treniņu sesijā esot izvēlēts nepareizs regulējumu virziens, ko varēs labot pēdējā treniņu stundā.