Valteri Botass Bahreinas GP kvalifikācijā kļuva par piekto somu pilotu, kurš ir izcīnījis pole position. Somu pilots par 3 sekundes simtdaļām pārspēja savu komandas biedru Luisu Hamiltonu, kamēr Sebastians Fetels palika trešajā vietā.

Pirmajā kvalifikācijas kārtā no cīņas par augstākām pozīcijām izstājās Kevins Magnusens, Markuss Ēriksons, Serhio Peress, Stofels Vandūrns, kuram tā bija trešā reize trīs pirmajos posmos, un Karloss Sainss, kurš pēdējās sekundēs bija spiests palikt trases malā dēļ problēmām ar dzinēju.

Otrajā kvalifikācijas kārtā tehniskas problēmas sākās Lansa Strola formulai un kanādietis trasē devās vēlāk par konkurentiem, savukārt Fernando Alonso uzrādīja pirmo lidojošo apli, taču to uzlabot nevarēja, jo arī “McLaren” formulai sākās problēmas ar jaudas agregāta reģenerācijas sistēmu. Kopā ar Strolu un Alonso otrajā kvalifikācijā aiz svītras palika Paskāls Verleins, kuram tā ir pirmā kvalifikācijas šajā sezonā, Daniels Kvjats un Estebans Okons. Ātrākos apļa laikus otrajā kvalifikācijā uzrādīja Hamiltons un Botass, kuriem sekoja abi “Ferrari” piloti.

Trešajā kvalifikācijas daļā ar pirmo mēģinājumu Hamiltons un Botass bija ātrākie, bet Sebastians Fetels zaudēja Hamitonam 0,4s un palika trešajā vietā. Otrajā mēģinājumā Valteri Botass spēja uzlabot Hamiltona rezultātu, kamēr brits savā aplī nedaudz kļūdījās un palika aiz komandas biedra. Aiz Hamiltona palika Sebastians Fetels, bet abiem “Ferrari” pilotiem pa vidu iekārtojās Daniels Rikardo.

Bahreinas GP kvalifikācijas rezultāti

VNo.PilotsMašīnaQ1Q2Q3Apļi
177Valtteri BottasMercedes1:31.0411:29.5551:28.76912
244Lewis HamiltonMercedes1:30.8141:29.5351:28.79213
35Sebastian VettelFerrari1:31.0371:29.5961:29.24712
43Daniel RicciardoRed Bull1:31.6671:30.4971:29.54512
57Kimi RaikkonenFerrari1:30.9881:29.8431:29.56716
633Max VerstappenRed Bull1:30.9041:30.3071:29.68712
727Nico HulkenbergRenault1:31.0571:30.1691:29.84215
819Felipe MassaWilliams1:31.3731:30.6771:30.07412
98Romain GrosjeanHaas1:31.6911:30.8571:30.76316
1030Jolyon PalmerRenault1:31.4581:30.8991:31.07415
1126Daniil KvyatToro Rosso1:31.5311:30.923-12
1218Lance StrollWilliams1:31.7481:31.168-12
1394Pascal WehrleinSauber1:31.9951:31.414-15
1431Esteban OconForce India1:31.7741:31.684-12
1514Fernando AlonsoMcLaren1:32.054--8
1655Carlos SainzToro Rosso1:32.118--5
172Stoffel VandoorneMcLaren1:32.313--8
1811Sergio PerezForce India1:32.318--7
199Marcus EricssonSauber1:32.543--9
2020Kevin MagnussenHaas1:32.900--8

19 KOMENTĀRI

  1. Kvalene bija ļoti interesanta. Žēl, ka Kimim atkal formula bija gandrīz nevadāma un nācās piekāpties arī Rikardam. Apsveicu Luisu ar 108. front row startu. Malacis!
    Turam īkšķus par Mercedes dubultuzvaru rītdienas sacīkstē!!!

      • Tvaika Fans atkal atnācis pasmirdēt.
        Treniņos Fetele ar ātrāko formulu vēl spēj būt ātrākais, bet kā kvalene, tā pļurkt un nekā. hehehe

      • Par bazaru tu nekad neesi atbildējis-šitais skribelējums nav tavs? :””Bet vispābā jau kauns paliek par Feteli! Fetelis atkal ar ātrāko formulu pilnībā izgāžas kvalenē!!!””
        Runājot par ātrumu kā tādu tad taisnēs Ferrari bija tikai septītais ātrākais laiks tāpēc kopumā ņemot joprojām nav skaidrs ko tu pīpē apgalvojot,ka Fettels ar ĀTRĀKO formulu nespējot vinnēt kvaleni!

        p.s. un apskaties vienreiz kvalifikācijas rezultātus-tur ir uzrakstīts kam šoreiz bija ātrākā formula! Proti lasīt? 😀

    • He,he,he-Pārgaujas amlis atkal saputrojies savos textos-ātrākā formula esot Fetelam,bet nez kāpēc ātrāko apli veica tieši MB piloti? Un kas tas par jaunu terminu “kvalifikācijas ātrākā formula”.Ričij,ko tu lieto?

      • Cēsu amplim par smagu saprast, ka ja nav meistarība, tad arī ar ātrāko formulu nevar uzstādīt ātrāko apli?!
        P.s. Bet tādu terminu “kvalifikācijas ātrākā formula” uzrakstīji tu pats, VELN, tāpēc es tiešām nezinu ko tu lieto, jo tu pat neatšķir ko saka citi un ko tu pats.

      • Par bazaru tu nekad neesi atbildējis-šitais skribelējums nav tavs? :””Bet vispābā jau kauns paliek par Feteli! Fetelis atkal ar ātrāko formulu pilnībā izgāžas kvalenē!!!””
        Runājot par ātrumu kā tādu tad taisnēs Ferrari bija tikai septītais ātrākais laiks tāpēc kopumā ņemot joprojām nav skaidrs ko tu pīpē apgalvojot,ka Fettels ar ĀTRĀKO formulu nespējot vinnēt kvaleni!

        p.s. un apskaties vienreiz kvalifikācijas rezultātus-tur ir uzrakstīts kam šoreiz bija ātrākā formula! Proti lasīt? 😀

  2. Bet vispābā jau kauns paliek par Feteli! Fetelis atkal ar ātrāko formulu pilnībā izgāžas kvalenē!!!
    Феттель радио:
    Себастьян Феттель: Круг был не лучший, местами я перестарался…
    Bet tas vēl nav viss! Piektdien Feteli kritizēja visi kam vien nebija slinkums par Fetela veikto starta pozīcijas maiņu Ķīnas GP startā! Nākamreiz Fetels par šādu manevru saņems sodu!
    Себастьян Феттель под огнём критики!
    В пятницу на брифинге пилотов Себастьян Феттель был вынужден выслушать немало критики в свой адрес за то, что в Шанхае он произвольно расположил машину на стартовой позиции, сместив её почти на метр влево.
    Как объяснил потом гонщик Ferrari, он так поступил, поскольку хотел добиться более хорошего сцепления и не думал о каких-то последствиях, поскольку примерно так же действовал Даниэль Риккардо на старте прошлогоднего Гран При Японии, и тогда никаких санкций не было.
    Формально австралийца действительно не оштрафовали, но тот эпизод разбирался на брифинге пилотов на следующем этапе чемпионата, прошедшем в Остине. И тогда Чарли Уайтинг, директор гонок FIA, специально зачитал соответствующие положения правил, суть которых в том, что гонщик должен сделать всё от него зависящее, чтобы занять стартовую позицию.
    Но есть нюанс: нигде точно не сформулировано, что такое стартовая позиция, допустимо ли смещаться в ту или иную сторону, а если да, то насколько.
    «Теоретически машина находится на стартовой позиции, если на ней находится хотя бы одно колесо, – приводит слова Энди Стивенсона, менеджера команды Force India, немецкий Auto Motor und Sport. – Хотя, разумеется, тот, кто писал правила, не предполагал подобных трактовок».
    В Бахрейне Себастьян Феттель был вынужден в течение 22 минут выслушивать осуждающие речи Льюиса Хэмилтона, Фернандо Алонсо и Фелипе Массы, которые требовали от Чарли Уайтинга разъяснений, почему немец не был оштрафован. И значит ли это, что в будущем каждый имеет право располагать свою машину на старте достаточно произвольно?
    На второй вопрос директор гонок FIA ответил отрицательно, поскольку гонщики должны располагать свои машины на стартовых позициях настолько точно, насколько это возможно. В дальнейшем каждый случай, подобный тому, что произошёл в Шанхае, будет рассматриваться стюардами, и не факт, что они поступят столь же либерально, как в Китае.
    Более того, Уайтинг прямо предупредил, что в будущем за явные смещения машин относительно стартовых позиций последуют наказания. В зависимости от серьёзности нарушения, это может быть и предупреждение, а могут быть и 5 штрафных секунд.
    Когда Фелипе Масса попросил сформулировать правило более чётко, Уайтинг ответил: «За 22 года было зафиксировано лишь три подобных случая. Вы действительно хотите, чтобы мы с точностью до сантиметра указывали, как надо ставить машины? Тогда в Китае надо было бы наказать десятерых».
    Фактически Феттелю в Шанхае крупно повезло, потому что Уайтинг даже хотел отменить старт, и Себастьяну тогда пришлось бы стартовать с пит-лейн. Подобное наказание показалось директору гонок слишком суровым, и он поручил дело стюардам. Но те не усмотрели в действиях гонщика Ferrari явного нарушения…

    • Tā kā Fetels šosezon dominē treniņos un ir jau uzvarējis arī sacīkstēs, tad viņa konstanta nespēja iegūt pole position norāda tikai uz to, ka Fetelam vairs nav vietas tik augsta ranga komandā kā Ferrari.
      P.s. F1.lv Redakcijai es ieteiktu vismaz uz kādu laiku “atvēsināt” Fans81, jo viņš bez rupjībām nav spējīgs uzrakstīt NEVIENU komentāru. NEVIENU!!!!

  3. Tas cik bieži dažādas problēmas ir ar Raikonena formulu, motoru, riepām utt. jau kļūst smieklīgi, ja ne nožēlojami un atgādina sabotāžu! Lūk ko Kimi šodienas Q2 vaicāja komandai:
    Райкконен радио:
    Кими Райкконен: Почему температура одной из шин выше, чем у трёх остальных?
    Инженер: Не знаю, выясним…
    Ļoti “motivējoša” inženiera atbilde Kimim! Skumji!

      • Ja formulai ir pastāvīgas problēmas, tad nav iespējams uzrādīt labus rezultātus… vismaz tik daudz jau pat tev, VELN, būtu jāspēj saprast. Vai tomēr arī pat tas tev ir par smagu?!