Diametrāli pretējā situācijā nonākušas “Red Bull” un tās paspārnē esošā “Toro Rosso” vienība. Ja enerģijas dzērienu ražotāju A komanda jau raugās līgumu slēgšanā uz 2020. gadu, tad jauniešu komandai vēl ir neskaidrības par nākamā posma sastāvu.

Tā kā nākamās sezonas beigās līgumi beidzas abiem “Mercedes” braucējiem, kā arī, visticamāk, atbrīvojas vakance “Ferrari” nometnē, pastāv risks, ka “Red Bull” varētu zaudēt kādu no sava šī brīža pamatsastāva braucējiem. Komandas vadītājs Kristians Horners neslēpa, ka noris pārrunas, lai pagarinātu līgumus ar Danielu Rikjardo un Maksu Verstapenu vismaz līdz 2020. gada sezonas izskaņai.

Tikmēr “Toro Rosso”, kam cauri izgājuši visi pēdējo gadu “Red Bull” braucēji, nevēlās steigties, paziņojot par Gazlī un Kvjata paturēšanu uz 2018. gadu. Komandas vadītājs Francs Tosts norāda, ka vēl ir ļoti daudz laika lēmuma pieņemšanai, turklāt vispirms jātiek galā ar sastāvu sacīkstēm Amerikā.

“Honda” motorsporta nodaļas vadītājs Masaši Jamamoto jau atzinis, ka labprāt redzētu Pjēru Gazlī “Toro Rosso” sastāvā F1 sacīkstēs nevis Super Formula sezonas noslēguma posmā Suzukā, kur francūzim ar “Honda” spēkratu ir iespēja izcīnīt čempiona titulu, bet došanās uz Ameriku gandrīz droši garantētu titulu “Honda” galvenajiem konkurentiem “Toyota”.

Tā kā līdzšinējais “Toro Rosso” līderis Karloss Saincs izīrēts “Renault” vienībai, arvien lielāka neskaidrība valda par to, kas ieņemtu Gazlī vietu, ja viņš nākamnedēļ tomēr dosies uz Japānu. Starp potenciālajiem kandidātieem ir gan IndyCar zvaigznes Alekss Rosi, Džozefs Ņūgārdens un Takuma Sato, gan F1 pieredzi guvušie Džolions Palmers, Pols di Resta, Antonio Džiovinaci, kā arī “Red Bull” un “Honda” sistēmā esošie Šons Gelaels, Nobuharu Macušita un Sebastians Buemi.