“Honda” F1 programmas vadītājs Jusuke Hasegava šī gada beigās pametīs savu amatu, radot iespējas veikt izmaiņas kompānijas menedžmenta struktūrā.

Kopš atgriešanās F1 čempionātā japāņu autobūves uzņēmums 3 sezonas piegādāja jaudas agregātus “McLaren” komandai, tomēr pat sadarbības pēdējā gadā tie bija gan mazjaudīgi, gan neuzticami, liedzot “McLaren” pacīkstēties pat par goda pjedestālu. Nākamsezon “McLaren”izmantos “Renault” dzinējus, kamēr “Honda” saglabās savu vietu F1, pateicoties sadarbībai ar “Red Bull” jauniešu komandu “Toro Rosso”.

Hasegava līdz šim bija atbildīgs par dzinēju attīstību Sakurā, kā arī sacīkšu programmas vadību, tomēr šos abus amatus turpmāk pildīs divas atšķirīgas personas – Tojoharu Tanabe kļūs par “Honda” F1 tehnisko direktoru un koncentrēsies uz darbu sacīkstēs un testos, kamēr Jasuaki Asaki pārņems jaudas agregātu attīstības nodaļu Japānā.

Tanabe “Honda” rūpnīcā strādā jau kopš 1984. gada, un savas karjeras laikā kā inženieris ir strādājis ar tādiem braucējiem kā Gerhards Bergers un Džensons Batons, tomēr šobrīd strādā Amerikā ar “Honda” programmu IndyCar čempionātā.

Hasegava gan pilnībā nepametīs “Honda” rūpnīcu, saglabājot galvenā inženiera amatu. Savu līdzšinējo amatu viņš ieņēma 2016. gadā, nomainot Jasuhisu Arai.