“Red Bull” motorsporta daļas vadītājs Helmuts Marko pieprasījis “Renault” sagādāt ātrus un uzticamus dzinējus, pēc tam, kad Daniela Rikjardo mašīna Bahreinas GP pirms dzinēja defekta sacīkstēs paguva veikt tikai vienu apli.

Komanda ir pārliecināta, ka tai bija izredzes pacīnīties par uzvaru, taču enerģijas sistēmas problēmas tām pielika punktu. Tā kā gada laikā ir atļautas tikai divas šādas komponentes, un Daniels Rikjardo jau Ķīnā varētu nākties izmantot jaunu, “Red Bull” komanda uz atlikušo sezonas daļu nonāk starta pozīciju soda riska zonā. Ar līdzīgām problēmām “Red Bull” saskārās jau pirmssezonas testos Barselonā.

Komandas vadītājs Kristians Horners gan nezaudēja optimismu, norādot, ka sacīkšu ātrums ir ļoti apmierinošs, tomēr dažādu neveiksmju dēļ to vēl īsti nav izdevies apliecināt, tomēr jau Bahreinā Makss Verstapens centās apdzīt Luisu Hamiltonu, kamēr Rikjardo pārliecinoši tuvojās Kimi Raikonena “Ferrari” formulai.

“Red Bull” problēmas ar zem “TAG Heuer” zīmola marķētajiem “Renault” dzinējiem varētu uzlabot “Honda” rūpnīcas izredzes sastrādāties ar Rikjardo un Verstapena pārstāvēto komandu jau no nākamās sezonas. Turklāt pēdējā posmā abām ar “Honda” jaudas agregātiem aprīkotajām “Toro Rosso” mašīnām izdevās nodemonstrēt pamatīgu progresu, kas vainagojās ar 12 punktiem par Pjēra Gazlī finišu 4. vietā.

“Renault Sport” vadītājs Sirils Abitebuls paguvis paziņot, ka vēlās, lai “Red Bull” ar izvēles pieņemšanu lieki nekavētos un savu gala lēmumu paziņotu līdz maijam vai jūnijam, kad jaudas agregātu ražotājiem jāinformē FIA par nākamā gada sadarbības partneriem. Kristians Horners gan norādījis, ka komanda nevēlas sasteigt savu lēmumu un tas, visticamāk, tiks pieņemts vasaras beigās.

Helmuts Marko norādīja, ka, lai gan “Honda” konkurētspējas pieaugums noteikti uzlabo viņu izredzes, tomēr liela nozīme būs rūpnīcas piedāvātajam attīstības plānam tuvākajiem gadiem.

Tikmēr “Red Bull” junioru vienība “Toro Rosso” skaidrojusi, ka straujais progress rezultātos no Austrālijas GP līdz Bahreinai skaidrojams ar “Honda” jaudas agregātu uzlabojumiem, aerodinamiskajiem uzlabojumiem, galvenokārt, mašīnas grīdai, kā arī vienkārši lielisku braucēju sniegumu.

Komandas pārstāvji paši bijuši pārsteigti par vājo sniegumu Austrālijā, tomēr gūtas vairākas svarīgas mācības mašīnas regulējumu izvēlē, bet ciešā konkurence starp vidus ešalona vienībām padara pat mazāko nianšu izmaiņu ievērojamu rezultātu izteiksmē.