FIA ir darījusi zināmu visām Formula 1 komadām, ka turpmāk tās drīkst projektēt un montēt mašīnas spoguļus uz HALO sistēmas.

Piloti šīs sezonas pirmajos posmos ir pamanījuši, ka kļuvis vēl sarežģitāk redzēt, kas notiek aizmugurē, jo redzamību apgrūtina aizmugurējā antispārna jaunie noteiktumi. Tostarp “Ferrari” komanda jau ir gājusi soli tālāk un atpakaļskata spoguļus izmanto kā aerodinamiskus elementus.

Tagad FIA formulu čempionātu tehniskais direktors Nikolā Tombazi ir izplatījis paziņojumu par to, ka spoguļus drīkst montēt uz HALO sistēmas, taču tiem jāatbilst visām FIA novietojumu un izmēra (150x50mm) regulām.

Attēls: Autosport

FIA atpakaļskata spoguļu tests paredz, ka pilotam ir jābūs spējīgam saskatīt burtu vai ciparu kombinācijas, kas novietotas aiz formulas aizmugurējā antispārna. Tāpat spoguļu stiprinājumiem uz HALO sistēmas ir jābūt pietiekami noturīgiem un stingriem, lai nerastos spoguļa vibrācija, kas apgrūtinātu redzamību. Turklāt spoguļi nedrīkst būt stiprināti vienlaicīgi gan pie HALO, gan pie šasijas, jo tas apgrūtinātu HALO sistēmas noņemšanu.