“Red Bull” komandas līgums ar jauno jaudas agregātu piegādātāju “Honda” jau parakstīts, tomēr šķiršanās no “Renault” nav notikusi tik mierīgi, kā varētu cerēt un nu katrai pusei ir savs sakāmais par četrkārtējo čempionu lielajām izmaiņām.

Ņemot vērā informāciju, kas mums bija pieejama Monreālā, mūsu lēmums no inženierijas skatupunkta beigu beigās bija ļoti viegls. Jutām, ka nav jēga novilcināt laiku, turklāt “Renault” vēlējās pēc iespējas ātrāk saņemt atbildi par nākotnes sadarbību, tādēļ nolēmām, ka šis ir īstais brīdis,” norāda “Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners, piebilstot, ka “Toro Rosso” sadarbība ar “Honda” un abu pušu progress palīdzējis izvēles veikšanā.

Tikmēr skarbs savos izteikumos bija “Renault Sport F1” vadītājs Sirils Abitebuls. “Mēs darīsim visu, kas ir mūsu spēkos, lai viņi nožēlotu savu izvēli. Ar to domāju centienus padarīt mūsu rūpnīcas komandu pēc iespējas labāku un aizstāvot kompānijas krāsas. Esmu sajūsmā par pēdējiem uzlabojumiem, it īpaši C specifikācijas dzinēji, kas sacīkstēs vēl nav izmantoti. Nav nekāda pamata domāt, ka “Red Bull” tos varētu nesaņemt, taču detaļas vēl jāprecizē.” Abitebuls atzīmēja, ka nav pārsteigts par “Red Bull” izvēli, tomēr uzskata, ka tā vairāk pieņemta komerciālu, nevis tehnisku vai sportisku mērķu dēļ.

“Honda” motorsporta daļas vadītājs Masaši Jamamoto cer, ka “Red Bull” ar japāņu jaudas agregātiem vismaz saglabās esošo līmeni: “Viņi ir viena no vadošajām komandām, kas uzvarējusi vairākus čempionātus un atsevišķos posmos turpina uzvarēt arī šogad. Lieliskā “Red Bull” šasija mums palīdzēs cīņā par uzvarām, kā arī lieliski motivēs visu komandu, tai pašā laikā radot arī milzīgu pienākuma sajūtu, taču “Honda” allaž uzstādījusi ļoti augstus mērķus. Tas padara šo rūpnīcu par to, kas tā ir tagad. Iesākumā nevēlamies, lai “Red Bull” konkurētspēja kristos.” Jamamoto arī uzsver, ka visas komandas jau sākušas darbu pie 2019. gada mašīnas, tādēļ “Red Bull” un “Honda” jāpagūst radīt dizains, kas lieliski apvienotu šasiju ar jauno jaudas agregātu. “Honda” arī izplatījuši paziņojuši, ka neplāno “Red Bull” prezentēt kā savu rūpnīcas komandu, jo tas esot bezjēdzīgi, kamēr “Red Bull” ir tikai viņu klienti.