Foto: RenaultItālijas prese ziņo, ka joprojām savainotais Roberts Kubica plāno jūnijā atgriezties F1 simulatorā un pēc tam arī sēsties sacīkšu mašīnā.

Ar neveiksmīgu kritienu un aizsalušās peļķes Kubica atjaunoja savu traumu labajā kājā, tomēr ārsti apgalvo, ka pilnībā nav sadzijuši arī rallija avārijā savainotās rokas nervi un tas prasa krietni ilgāku laiku. Tomēr jau pašā tuvākajā laikā Kubicam tiks dota atļauja atsākt treniņus.

Jau decembrī Kubica esot sācis intensīvus treniņus uz velotrenažiera, kas tika pārtraukti pēc incidenta šī mēneša sākumā. Tagad polis pēc pāris dienām varēšot atsākt šos treniņus. Tāpat Kubica esot atsācis braukt ar ielas mašīnu un rokas kustību amplitūda esot ļoti laba – vienīgās problēmas rodas elkonī un plaukstas locītavā, pie rotējošu kustību izpildes.

Kā ziņo itāļu žurnālists Pino Aljevi, tad Kubicas attieksme pret to ir visai kardināla – viņš vēlas atgriezties 100% tādā līmēnī kā iepriekš vai pretējā gadījumā nevēlas atgriezties vispār. Tikai pēc pirmiem simulatora un sacīkšu mašīnas testiem varēs sākt vērtēt Kubicas izredzes.

Šobrīd Kubicam ir izstrādāta intensīva fiziotrapijas un treniņu programma, kas liecina par poļu pilota gribasspēku un lielo vēlmi atgriezties augstākajā līmenī.

[Papildināts]

Tostarp itāļu “Omnicorse” raksta, ka polis ir parakstījis abpusēju vienošanos ar “Ferrari” komandu par testiem jūnijā pie “Ferrari F10” stūres, ja viņa rehabilitācijas process virzīsies pēc plāna. Turklāt izdevums ziņo, ka “Ferrari” šim 2010.gada modelim plāno uzstādīt 2014.gada noteikumiem atbilstošu V6 1,6 litru turbo piedziņas motoru, kura izmantošana vēl neietilpst testu aizliegumā. Šāds risinājums ļautu Kubicam pārbaudīt savas spējas, bet “Ferrari” komandai ne tikai iegūt priekšroku uz poļu pilotu, ja viņš izrādās konkurētspējīgs, bet arī trasē izmēģināt jaunās dzinēju tehnoloģijas.

1 KOMENTĀRS

  1. nu lai jau veicas, tomeer es uz Kubicas izredzeem sasniekt ieprieksheejo formu skatos diezgan skeptiski. Massa un atspere skaidri un gaishi paraadiija kas notiek ar pilotu peec smagas traumas un ilgaakas prombuutnes.

    nu ok. pienjemsim ka vinjsh atlabs un buus speejiigs atgriesties, bet kura no top komandaam atljausies riskeet un noalgot vinju?

  2. Pārcietis gana smagu avāriju F1, tad rallijā gandrīz… vēl šis kritiens.. Un ja pēc tā visa viņā nav zudusi degsme atgriezties uz strīpas vecajā veidolā, tad var teikt – nav spēcīgāks raksturs redzēts šo laiku F1..
    Un komanda, kas riskēs ar viņu, būs lielākā ieguvēja…