Foto: British F3Kārtējo reizi parādījusies informācija par iespējamo Eiropas lielākā autoražotāja “Volkswagen” ienākšanu Formulā 1.

Informācija publicēta vācu biznesa iknedēļas žurnālā “WirtschaftsWoche”, kurā publicēta intervija ar “Volkswagen Motorsport” bosu Volfgangu Dirheimeru, kurš gatavojas piedāvāt “Volkswagen Group” 2018.gadā ienākt Formulā 1. Pēc visa spriežot plāns ir sākumā ienākt dzinēju piegādātāja lomā un vēlāk, ja viss norit gludi, pārpirkt kādu no komandām.

Nevar aizmirst, ka “Volkswagen” pieder vairāki brendi un nenoliedzami kompānija savam F1 projektam varētu izvēlēties reklamēt vienu no tiem: “Audi”, pats “Volkswagen”, “Bugatti”, “Bentley”, “Lamborghini”, “Porsche” vai pat “AutoUnion”, kas savulaik trīsdesmitajos gados autosacīkšu arēnā cīnījās ar “Mercedes” kompāniju, kas tagad arī ir pārstāvēta F1.

Šoreiz “Volkswagen” nenoliedzami būtu ekonomisks pamatojums, jo lai arī 2011.gadā autogigants pārdoto automobiļu skaita ziņā visdrīzāk būs otrajā vietā Pasaulē aiz GM un apsteidzot “Toyota”, ir daži tirgi, kur VW pārdošanas tempi ir gaužām gausi. Tuvie Austrumi, Indija, Latīņamerika, Austrumeiropa ir tirgi ar ievērojamu potenciālu, kur VW noteikti vēlas izplesties un tieši šajās teritorijās Formula 1 šobrīd ir labi atpazīstama un varētu palīdzēt kompānijai vēl krietni celt pārdošanas reitingus.

“Mēs neesam pietiekami pārstāvēti motoru sporta disciplīnās šajos reģionos,” atzina Dirheimers. “Formula 1 ir vienīgais nopietnais instruments, ja mēs paskatāmies uz mārketinga iespējām globālā mērogā.”

1 KOMENTĀRS

  1. lai izdodas! jo vairaak razhotaaji ieksh F1 jo labaak. privaataas komandas principaa tik peerk un paardod. turklaat bez ieveeriibas cieniigiem rezultaatiem, ja neskaita BrawnGP 2009. gada fenomenu.

    es balsotu par Auto Union nosaukumu. skan veesturiski un speeciigi. paareejie brendi vairaak asocieejas ar salon-auto.

    • Piekrītu, A-U būtu ekselentātākais variants, ja ne tīri satura ziņā, tad vismaz pēc vārdiem- Auto Union un Mercedes, seno laiku godība būtu atgriezusies, aber nelaime tik, ka laikam ne gluži viss ir kristālskaidrs ar Auto Union ‘zīmola’ īpašumtiesībām, un VW varētu būt stingrāka motivācija bīdīt pašiem savējo zili-balto apaļo, nevis kaut kādu reliktu no ļauno fošistu laikiem, kuru ārpus jevropas šodien reti kurš kāds zin..