Komandas ir noslēgušas pēdējo testu dienu Barselonā un domās jau ir pirmajā posmā Austrālijā.

Statistika pēc trim testu sesijām nedod pilnīgu priekštatu par spēku samēriem un veiktajiem uzdevumiem un šogad vadošās komandas izteikti ir bijušas ļoti piesardzīgas ar sava reālā ātruma atklāšanu. Visvairāk šajā jomā ir izcēlušies “Red Bull”, kas regulāri testos brauca ar pietiekami lielu degvielas apjomu tvertnē un turklāt šis apjoms variēja. Pēdējos Barselonas testos “Red Bull” trešajā dienā beidzot izvilka gaismā visus uzlabojumus un mēs faktiski ieraudzījām jaunu mašīnu, turklāt tās bija tikai redzamās izmaiņas – nav zināms, cik daudz uzlabojumi Ņūvejam paslēpti zem virsbūves.

No pilotu viedokļa viscītīgākie trijos pirmssezonas testos iz bijuši Rosbergs ar 2996 km un Hamiltons ar 2662 km. Savukārt Narains Karikejans Austrālijā veiks savus pirmos km šogad ar HRT formulu.

Komanda Pilots Apļi Distance
(km)
Pilota daļa Labākais laiks (diena)
Heresa Barselona 1 Barselona 2
Red Bull Fetels 437 2001 46% 1:19.297 (3) 1:22.891 (2) 1:23.361 (2)
Vēbers 505 2316 54% 1:19.184 (2) 1:23.774 (4) 1:22.662 (3)
McLaren Batons 484 2220 45% 1:20.688 (2) 1:23.200 (4) 1:22.103 (3)
Hamiltons 580 2662 55% 1:19.464 (3) 1:23.590 (1) 1:22.430 (4)
Ferrari Alonso 508 2341 47% 1:18.877 (4) 1:23.180 (2) 1:22.250 (4)
Masa 578 2653 53% 1:20.454 (2) 1:23.563 (4) 1:22.413 (3)
Mercedes Šūmahers 531 2432 45% 1:18.561 (2) 1:23.384 (3) 1:22.939 (4)
Rosbergs 652 2996 55% 1:17.613 (3) 1:23.843 (4) 1:22.932 (3)
Lotus Raikonens 356 1614 46% 1:19.670 (1) 1:22.030 (4)
Grožāns 416 1888 54% 1:18.419 (3) 1:26.809 (1) 1:22.614 (2)
Force India Di Resta 560 2568 54% 1:19.772 (1) 1:23.119 (4) 1:22.446 (3)
Hilkenbergs 433 1995 42% 1:19.977 (4) 1:22.608 (2) 1:22.312 (4)
Bjanki 46 204 4% 1:20.221 (2)
Sauber Kobajaši 575 2635 53% 1:19.834 (4) 1:22.312 (4) 1:22.386 (4)
Peress 498 2292 47% 1:19.770 (3) 1:22.648 (2) 1:22.094 (3)
Toro Rosso Rikiardo 514 2357 52% 1:19.587 (2) 1:23.618 (1) 1:22.155 (3)
Verņs 473 2166 48% 1:19.597 (4) 1:23.792 (4) 1:23.126 (2)
Williams Maldonādo 488 2244 42% 1:21.197 (2) 1:22.391 (3) 1:23.347 (4)
Senna 559 2545 48% 1:20.132 (4) 1:25.711 (1) 1:22.296 (4)
Botas 117 545 10% 1:25.738 (2)
Caterham Kovalainens 436 1992 44% 1:21.518 (2) 1:26.035 (1) 1:22.630 (3)
Trulli 117 518 12% 1:22.198 (4)
Petrovs 363 1690 37% 1:26.448 (3) 1:22.795 (4)
Van der Garde 74 328 7% 1:23.324 (3)
HRT De la Rosa 108 478 100% 1:22.128 (2)
Kartikejans 0 0 0%
Marussia Gloks 108 503 32% 1:26.173 (3)
Piks 229 1066 68% 1:27.343 (2)

Savukārt komandu vērtējumā visvairāk kilometrus trasē ar jauno modeli ir aizvadījusi “Williams” vienība – 5334 km. “Mercedes” kopējā distance ir lielāka (5428 km), tomēr daļa no tās bija ar pērnā gada mašīnu.

Komanda Dzinējs Apļi Distance
(km)
Veiktā distance % no 15’000 km sezonas testu limita
Red Bull Renault 942 4318 28.8%
McLaren Mercedes 1064 4882 32.5%
Ferrari Ferrari 1086 4994 33.3%
Mercedes Mercedes 1183 5428 36.2%
Lotus Renault 772 3502 23.3%
Force India Mercedes 1039 4767 31.8%
Sauber Ferrari 1073 4927 32.8%
Toro Rosso Ferrari 987 4523 30.2%
Williams Renault 1164 5334 35.6%
Caterham Renault 990 4527 30.2%
HRT Cosworth 108 478 3.2%
Marussia Cosworth 337 1569 10.5%

Avots: VivaF1

1 KOMENTĀRS

  1. nu, kā jau visi zinām, tad lielie vīriņi visas kārtis nerāda. no tā varam secināt ka piem. Red Bull ir tik pašpārliecināti ka pēdējā dienā vispār nevajadzēja braukt, vai nu arī es BAIGI kļūdos. visumā šķiet ka nevienā testā viņi tīšām nerādīja īsto ātrumu, lai arī kā nu tur īstenībā bija. Pārējie gan šķiet mēģināja zondēt kur viņi ir spēku samēra ziņā. Lielais nezināmais laikam ir Ferrari – ta viņi ir topā, tad atkal muļļājas ar vadāmību…

      • piekrītu. Kad Brawn GP saknapināja naudu un ieradās un pēdējiem vai pirmspēdējiem testiem (īsti neatceros) un sāka uzstādīt ātrākos apļus, visi eksperti bija pārliecināti, ka viņi brauc tikai Q režīmā un mēģina tādejādi zīmēties un piesasitīt sponsorus, bet kas notika sezonas sākumā, visi atceramies 🙂 tāpēc pa lielam analizēt testu rezultātus ir bezjēdzīgi

      • nu, nu. bēdīgs gan Vettels neizskatījās un Horners arī matus neplēš par pazaudētu dienu, Marks arī tā izvairīgi atrunājās ka lielas starpības nav starp RB08-1 un RB08-2, tā ka 100p ka pūš miglu

  2. Pēc testu rezultātiem it kā rodas iespaids, ka spēki ir izlīdzinājušies, kas solītu interesantu sezonu. Bet kas būs īstenībā, to tā īsti varēs pateikt pēc apmēram pēc pirmajām trim sacīkstēm. Pēc Austrālijas diez vai, jo tā ir visai savdabīga trase