Komandas ir noslēgušas pēdējo testu dienu Barselonā un domās jau ir pirmajā posmā Austrālijā.
Statistika pēc trim testu sesijām nedod pilnīgu priekštatu par spēku samēriem un veiktajiem uzdevumiem un šogad vadošās komandas izteikti ir bijušas ļoti piesardzīgas ar sava reālā ātruma atklāšanu. Visvairāk šajā jomā ir izcēlušies “Red Bull”, kas regulāri testos brauca ar pietiekami lielu degvielas apjomu tvertnē un turklāt šis apjoms variēja. Pēdējos Barselonas testos “Red Bull” trešajā dienā beidzot izvilka gaismā visus uzlabojumus un mēs faktiski ieraudzījām jaunu mašīnu, turklāt tās bija tikai redzamās izmaiņas – nav zināms, cik daudz uzlabojumi Ņūvejam paslēpti zem virsbūves.
No pilotu viedokļa viscītīgākie trijos pirmssezonas testos iz bijuši Rosbergs ar 2996 km un Hamiltons ar 2662 km. Savukārt Narains Karikejans Austrālijā veiks savus pirmos km šogad ar HRT formulu.
Komanda | Pilots | Apļi | Distance (km) |
Pilota daļa | Labākais laiks (diena) | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Heresa | Barselona 1 | Barselona 2 | |||||
Red Bull | Fetels | 437 | 2001 | 46% | 1:19.297 (3) | 1:22.891 (2) | 1:23.361 (2) |
Vēbers | 505 | 2316 | 54% | 1:19.184 (2) | 1:23.774 (4) | 1:22.662 (3) | |
McLaren | Batons | 484 | 2220 | 45% | 1:20.688 (2) | 1:23.200 (4) | 1:22.103 (3) |
Hamiltons | 580 | 2662 | 55% | 1:19.464 (3) | 1:23.590 (1) | 1:22.430 (4) | |
Ferrari | Alonso | 508 | 2341 | 47% | 1:18.877 (4) | 1:23.180 (2) | 1:22.250 (4) |
Masa | 578 | 2653 | 53% | 1:20.454 (2) | 1:23.563 (4) | 1:22.413 (3) | |
Mercedes | Šūmahers | 531 | 2432 | 45% | 1:18.561 (2) | 1:23.384 (3) | 1:22.939 (4) |
Rosbergs | 652 | 2996 | 55% | 1:17.613 (3) | 1:23.843 (4) | 1:22.932 (3) | |
Lotus | Raikonens | 356 | 1614 | 46% | 1:19.670 (1) | 1:22.030 (4) | |
Grožāns | 416 | 1888 | 54% | 1:18.419 (3) | 1:26.809 (1) | 1:22.614 (2) | |
Force India | Di Resta | 560 | 2568 | 54% | 1:19.772 (1) | 1:23.119 (4) | 1:22.446 (3) |
Hilkenbergs | 433 | 1995 | 42% | 1:19.977 (4) | 1:22.608 (2) | 1:22.312 (4) | |
Bjanki | 46 | 204 | 4% | 1:20.221 (2) | |||
Sauber | Kobajaši | 575 | 2635 | 53% | 1:19.834 (4) | 1:22.312 (4) | 1:22.386 (4) |
Peress | 498 | 2292 | 47% | 1:19.770 (3) | 1:22.648 (2) | 1:22.094 (3) | |
Toro Rosso | Rikiardo | 514 | 2357 | 52% | 1:19.587 (2) | 1:23.618 (1) | 1:22.155 (3) |
Verņs | 473 | 2166 | 48% | 1:19.597 (4) | 1:23.792 (4) | 1:23.126 (2) | |
Williams | Maldonādo | 488 | 2244 | 42% | 1:21.197 (2) | 1:22.391 (3) | 1:23.347 (4) |
Senna | 559 | 2545 | 48% | 1:20.132 (4) | 1:25.711 (1) | 1:22.296 (4) | |
Botas | 117 | 545 | 10% | 1:25.738 (2) | |||
Caterham | Kovalainens | 436 | 1992 | 44% | 1:21.518 (2) | 1:26.035 (1) | 1:22.630 (3) |
Trulli | 117 | 518 | 12% | 1:22.198 (4) | |||
Petrovs | 363 | 1690 | 37% | 1:26.448 (3) | 1:22.795 (4) | ||
Van der Garde | 74 | 328 | 7% | 1:23.324 (3) | |||
HRT | De la Rosa | 108 | 478 | 100% | 1:22.128 (2) | ||
Kartikejans | 0 | 0 | 0% | ||||
Marussia | Gloks | 108 | 503 | 32% | 1:26.173 (3) | ||
Piks | 229 | 1066 | 68% | 1:27.343 (2) |
Savukārt komandu vērtējumā visvairāk kilometrus trasē ar jauno modeli ir aizvadījusi “Williams” vienība – 5334 km. “Mercedes” kopējā distance ir lielāka (5428 km), tomēr daļa no tās bija ar pērnā gada mašīnu.
Komanda | Dzinējs | Apļi | Distance (km) |
Veiktā distance % no 15’000 km sezonas testu limita |
---|---|---|---|---|
Red Bull | Renault | 942 | 4318 | 28.8% |
McLaren | Mercedes | 1064 | 4882 | 32.5% |
Ferrari | Ferrari | 1086 | 4994 | 33.3% |
Mercedes | Mercedes | 1183 | 5428 | 36.2% |
Lotus | Renault | 772 | 3502 | 23.3% |
Force India | Mercedes | 1039 | 4767 | 31.8% |
Sauber | Ferrari | 1073 | 4927 | 32.8% |
Toro Rosso | Ferrari | 987 | 4523 | 30.2% |
Williams | Renault | 1164 | 5334 | 35.6% |
Caterham | Renault | 990 | 4527 | 30.2% |
HRT | Cosworth | 108 | 478 | 3.2% |
Marussia | Cosworth | 337 | 1569 | 10.5% |
Avots: VivaF1
nu, kā jau visi zinām, tad lielie vīriņi visas kārtis nerāda. no tā varam secināt ka piem. Red Bull ir tik pašpārliecināti ka pēdējā dienā vispār nevajadzēja braukt, vai nu arī es BAIGI kļūdos. visumā šķiet ka nevienā testā viņi tīšām nerādīja īsto ātrumu, lai arī kā nu tur īstenībā bija. Pārējie gan šķiet mēģināja zondēt kur viņi ir spēku samēra ziņā. Lielais nezināmais laikam ir Ferrari – ta viņi ir topā, tad atkal muļļājas ar vadāmību…
Pēdējā dienā Fetels vispirms salauza antispārnu un bija remontdarbi, bet pēc tam radās problēmas ar pārnesumu kārbu un tāpēc tik maz apļu. Neviena komanda netērē testu dienu, lai cik pārliecināta justos.
piekrītu. Kad Brawn GP saknapināja naudu un ieradās un pēdējiem vai pirmspēdējiem testiem (īsti neatceros) un sāka uzstādīt ātrākos apļus, visi eksperti bija pārliecināti, ka viņi brauc tikai Q režīmā un mēģina tādejādi zīmēties un piesasitīt sponsorus, bet kas notika sezonas sākumā, visi atceramies 🙂 tāpēc pa lielam analizēt testu rezultātus ir bezjēdzīgi
nu, nu. bēdīgs gan Vettels neizskatījās un Horners arī matus neplēš par pazaudētu dienu, Marks arī tā izvairīgi atrunājās ka lielas starpības nav starp RB08-1 un RB08-2, tā ka 100p ka pūš miglu
Pēc testu rezultātiem it kā rodas iespaids, ka spēki ir izlīdzinājušies, kas solītu interesantu sezonu. Bet kas būs īstenībā, to tā īsti varēs pateikt pēc apmēram pēc pirmajām trim sacīkstēm. Pēc Austrālijas diez vai, jo tā ir visai savdabīga trase