“Ferrari” komandas tehniskais direktors Pats Fraijs ir atzinis, ka vienība pārtraukumā starp Malaizijas un Ķīnas GP ir spējusi sagatavot vairākus uzlabojumus “F2012” modelim.

Ļoti būtiska uzlabojumu pakete “Ferrari” modelim bija plānota uz pirmo Eiropas posmu – Spānijas GP izcīņu, tomēr vienība nolēma ievērojami paātrināt uzlabojumu ieviešanas procesu, ņemot vērā to, ka “Ferrari” sausā trasē ievērojami atpaliek no līdervienībām.

Kamēr žustošas trases apstākļos Malaizijā ar Fernando Alonso pūlēm “Ferrari” spēja izcīnīt uzvaru un nokļūt pat čempionāta līderpozīcijā, vienība godīgi atzīst, ka sausā trasē līdz līderiem tai ir visai tālu – ap 0,8 sekundēm aplī. Daļēji šo deficītu komanda centīsies sadeldēt ar uzlabojumiem jau uz Ķīnas GP izcīņu.

“Fabrikā tiek gatavotas jaunas detaļas un mēs šobrīd mēģinām paātrināt šo procesu,” paziņoja tehniskais direktors Pats Fraijs. “Uz Ķīnas GP izcīņu mums būs pieci nopietni uzlabojumi – daži pamanāmi, citi ne tik ļoti. Tad uz Spānņijas GP mums sekos pati nopietnākā uzlabojumu pakete. Būtu jauki, ja uzlabojumi tiktu ieviesti ātrāk, tomēr mēs šobrīd strādājam ar pilnu jaudu, lai daļu no jauninājumiem izmēģinātu jau Ķīnā.”

Fraijs arī atzina, ka žūstoša trase Malaizijā ļāva nomaskēt “Ferrari” modeļa būtiskākos trūkumus un turklāt šādos zemas saķeres apstākļos tieši “F2012” modelis labāk par saviem konkurentiem nodrošināja darba temperatūru riepām. Tomēr ‘normālos’ apstākļos “Ferrari” modeļa deficīts joprojām esot nepilna sekunde aplī.

“Es domāju, ka mūsu kvalifikācijas režīma sniegums sausā trasē joprojām ir visai bēdīgs – deficīts varētu ap 0,8 sekundēm aplī,” skaidroja britu speciālists. “Slapjā trasē un zemas saķeres apstākļos mūsu mašīna jutās krietni labāk un turklāt tik ļoti nebija jūtamas problēmas, kas mūs vajā sausā trasē. To mēs novērojām gan treniņos mitrā trasē Austrālijā, gan slapjā sacīkstē Malaizijā.”

Itāļu “Autosprint” tostarp ziņo, ka “Ferrari” cītīgi strādā pie jauna mašīnas aizmugurējās daļas risinājuma, kas atgādinās viņu dzinēju klientu “Sauber” interesanto risinājumu C31 modelī, kur izplūdes gāzu caurules ir pārvietotas nedaudz uz priekšu un ar kanālu virsbūvē ir panākta karsto gāzu nokļūšana aizmugurēju riteņu iekšpusē, tādejādi uzlabojot aerodinakismos rādītājus.

Tostarp “Ferrari” tehnsikais direktors ir izteicis pārsteigumu par to, cik bēdīgi sezona sākusies “Red Bull” komandai, kas ziemas testos izskatījās ļoti solīdi un tika prognozēta austiešu komandas palikšana favorītu statusā.

“Es biju nedaudz pārsteigts par “Red Bull” zemo konkurētspēju attiecībā pret “McLaren” ātrumu,” paziņoja Fraijs. “Ja man kāds jautātu prognozēt spēku samēru pirms sezonas, tad es šīs abas komandas ierindotu apgrieztā kārtībā.”

1 KOMENTĀRS

  1. gan jau ka Sarkanie sakaartos savu mashiinu, tomeer no komandas ir jaadabuu laukaa Massu. citaadi Alonso buus daudz gruutaak ciiniities par titulu, ja vinja komandasbiedrs neatnjem punktus Maklaareniem un Red Bull.

    vajag Peresu Ferrari mashiinaa. tas chalis ir uz daudzko speejiigs.

  2. man sķiet šādas ziņas varētu Ctrl+C/ Ctrl+V tāpat ka laika LTV1 Panoramas ziņas gadu no gada drikāt nemainīga tekstā. Katru gadu Daugavā sastrēgst ledus, Vai Latvija ir gatava Ziemai, Pavasarim, čakars ar sēju utt.
    Tāpat F1, katru gadu tiek prezentētas jaunās mašīnas un katru gadu uz 3.posmu katram ir jaunas airodinamikas detaļas un paketes utt.
    Dzīvē ir cikls.