Ar Sebastiana Fetela otro ‘pole position’ šogad ir noslēgusies kvalifikācija pirms Kanādas GP izcīņas. Blakus “Red Bull” pilotam pirmajā starta rindā stāsies Luiss Hamiltons, kurš šogad vēl nav izcīnījis uzvaru.

Pirmajā kvalifikācijas sesijā sešiem jauno komandu pilotiem pievienojās “Toro Rosso” braucējs Žans Ēriks Verņē, kurš piedzīvoja nelielu avāriju pēdējā treniņbraucienā un nebija īpaši ātrs arī pirmajās divās treniņu sesijās. Interesanti, ka par Verņē bija ātrāki arī abi “Caterham” piloti Kovalainens un Petrovs. Tostarp Pedro de la Rosa realizēja HRT lielāko maksimālo ātrumu Kanādā (325 km/h) un kvalificējās priekšā abiem “Marussia” pilotiem.

Otrajā kvalifikācijas kārtā aiz strīpas palika Kobajaši, Raikonens, Hilkenbergs, Rikjardo, Peress un abi “Williams” piloti Senna un Maldonādo. Venecuēlietis turklāt savā izšķirošajā lidojošā aplī, kas pretendēja uz iekļūšanu pirmajā desmitā, pieļāva kļūdu pēdējā līkumā, aizķēra ‘Čempionu sienu’ un nolauza aizmugurējo riteni.

Izšķirošajā kvalifikācijas kārtā cīņā par pirmo rindu iesaistījās Hamiltons, Alonso un Fetels, kurš galarezultātā izrādījās ātrākais pilots un savu pārsvaru panāca pēdējā trases sektorā – garajā taisnē. Tostarp Alonso tā arī neizdevās iekļūt pirmajā starta rindā un viņš sāks no otrās starta rindas kopā ar Marku Vēberu. Trešajā rindā stāsies Rosbergs ar Masu, bet Mihaels Šūmahers sacīksti Kanādā sāks tikai no devītās starta pozīcijas – viņam pēdējo lidojošo apli iztraucēja Pols di Resta. Interesanti, ka Batons, kurš palika desmitajā starta vietā, kvalificējās ar cietākā sastāva riepām (mīkstās riepas) un līdz ar to izmantos atšķirīgu riepu statēģiju no visiem priekšā esošajiem pilotiem.

Kanādas GP starta kārtība

Rinda 1 1. Sebastian Vettel 1’13.784
Red Bull
2. Lewis Hamilton 1’14.087
McLaren
Rinda 2 3. Fernando Alonso 1’14.151
Ferrari
4. Mark Webber 1’14.346
Red Bull
Rinda 3 5. Nico Rosberg 1’14.411
Mercedes
6. Felipe Massa 1’14.465
Ferrari
Rinda 4 7. Romain Grosjean 1’14.645
Lotus
8. Paul di Resta 1’14.705
Force India
Rinda 5 9. Michael Schumacher 1’14.812
Mercedes
10. Jenson Button 1’15.182
McLaren
Rinda 6 11. Kamui Kobayashi 1’14.688
Sauber
12. Kimi Raikkonen 1’14.734
Lotus
Rinda 7 13. Nico Hulkenberg 1’14.748
Force India
14. Daniel Ricciardo 1’15.078
Toro Rosso
Rinda 8 15. Sergio Perez 1’15.156
Sauber
16. Bruno Senna 1’15.17
Williams
Rinda 9 17. Pastor Maldonado 1’15.231
Williams
18. Heikki Kovalainen 1’16.263
Caterham
Rinda 10 19. Vitaly Petrov 1’16.482
Caterham
20. Jean-Eric Vergne 1’16.602
Toro Rosso
Rinda 11 21. Pedro de la Rosa 1’17.492
HRT
22. Timo Glock 1’17.901
Marussia
Rinda 12 23. Charles Pic 1’18.255
Marussia
24. Narain Karthikeyan 1’18.33
HRT

1 KOMENTĀRS

  1. Bet kanāda pole nav tik svarīga. Šoreiz ja kadam nostradās laba pit stopa stratēģija tas arī izvilks veiksmīgo lozi un būs uzvarētājs. Jo pastāv iespēja ka pit stopus daudzi var izveleeties tikai vienu. Super soft var izturēt līdz pat 30 apļiem.nu tad apreiķiniet cik parastie softi iztur 🙂 taka pole nav svarīga. to pat teica pats N.Lauda.

    • nu tas nav raditajs, jo vini testeja tas siper soft samera vesos laika apstaklos, ta ka neviens nezin ko tas riepas daris ja gaisa temperatura bus duadz siltakas, jo sogad iur pieradijies ka pat 4 gradi izskir nenormlai daudz 🙁

      bet nu ja runa pa pitstopiem, tad jutu ka LH nebus veikmse sodien, jo vinu komandia pedeja laika strategija un pitstopi nav stipra puse 😀