“Ferrari” komanda nespēju cīnīties ar “Red Bull” pārspēku pēdējo posmu laikā noraksta uz problēmām ar vēja tuneli un šobrīd gatavo prettriecienu, lai atgūtu līderpozīcijas F1 čempionātā.

“Kamēr citas komandas mazāk runā un veic vairāk uzlabojumus, mums ir daudz solījumu, bet maz paveiktā,” vācu televīzijas kanālam RTL nesen izteicās “Ferrari” līderis Fernando Alonso.

Taču tagad “Ferrari” vadība nākusi klajā ar jauniem solījumiem. Un pārcelšanās uz “Toyota” vēja tuneli Ķelnē, kamēr Maranello rūpnīcā notiek labošanas darbi (tunelis dod neprecīzus datus), varētu palīdzēt.

“Pēdējos četros posmos mums ir jāuzbrūk,” intervijā “Ferrari World” izteicies komandas galvenais dizaineris Nikolass Tombazis. “Uz katru nākošo sacīksti mēs gatavojam mašīnai jaunus uzlabojumus, tādā veidā cerot pietuvoties “Red Bull”, cīnīties par uzvarām un, cerams, arī iegūt titulu.”

Viņš turpina: “Iepriekš mēs uz sacensībām ieradāmies ar detaļām, ar kurām cerējām mašīnu padarīt ātrāku, taču rezultātā efekts bija pretējs. Ja vēja tunelī iegūtie rezultāti neatbilst tam, ko pēc tam redzam trasē, jāsāk uztraukties par to, kas notiek. Tādēļ veicām jaunus aerodinamikas testus, lai šīs detaļas izpētītu un izlabotu. Ieguvām dažas ļoti interesantas atbildes uz to, kas tika paveikts nepareizi.”

Alonso gan nav kļuvis pozitīvāks arī pēc ierašanās Indijā.

“Mums jāuzlabo sniegums, lai varētu sacensties ar “Red Bull”, taču ir neiespējami tagad paveikt to, ko ir paveikuši viņi,” intervijā izdevumam “El Pais” sacīja spānis, kurš kopvērtējumā ir sešus punktus aiz līdera Sebastiana Fetela. “Mēs nevaram cerēt uz to, ka mums būs ātrākā mašīna.”

1 KOMENTĀRS

  1. Drusku nepatīkami, ka tieŠi Ferrari šobrīd ko tādu izplata. Izklausās pēc tādas tukšas lūzeru ņaudēšanas. Jau sen ir zināms, ka darbi visu izsaka, nevis runas un vismaz kādreiz Ferrari nevajadzēja izplatīt tik žēlīgus paziņojumus… Stulbi…

  2. izklausaas peec mirstoshaa gulbja dziesmas.

    nu nevar neviens airodinamiku uztaisiit labaak par Adriaanu. arii karsto difuzoru aizliegums RBR neaptureeja. tikai aizkaveeja. Ferrari un visiem paareejiem vajag koncentreeties uz 2014. gadu, kad liela noziime buus tam kursh buus izgatavojis labaako turbo-biideli.

  3. Interesanti, izskatās ka Alonso sāk piegrizties visa tā updeitu darīšna a komandas oficiāļi tik sola vai meklē visādus klizmu skaidrojumus un taisnojās. starp citu viņu tunelis jau reiz māžojās vairākus gadus atpakaļ, nez kas ta nu atkal? možka vispār kautko šķībi uzbūvējuši jau no pamatiem…nezinu gan kādu triecienu viņi var dot, ja nu vien Čārlijam norādīt uz atkal kādām aizdomīgām fīčām RB uzbūvē. bet – gan jau redzēsim