Foto: Ferrari

Šodien Maranello risinās “Ferrari” jaunā modeļa F138 prezentācija.

“Ferrari” komanda jau ceturto gadu pēc kārtas ir saglabājusi nemainīgu pilotu sastāvu – Fernando Alonso un Felipe Masa. 2013.gadā komandai ir viens mērķis – izcīnīt čempiona titulu, kas tai izslīdējo no rokām pēdējos posmos 2012. un 2010.gadā.

Kamēr citām vienībām ir problēmas ar sponsoriem, “Ferrari” komanda īsi pirms jaunā modeļa prezentācijas paziņoja par četriem partneriem, kas pievienojušies vai palielinājuši savu atbalstu komandai. Vispirms komandai ir jauns sponsors – Ķīnas mašīnbūves uzņēmums “Weichai Power“, kas atbalstīs “Ferrari” komandu vismaz četrus gadus. Otrkārt kompānija “Hubolt” ir palielinājusi savu atbalstu un pulksteņu ražotājs ir no partnera pārtapis par oficiālo sponsoru. Līdzīga situācija arī ar Brazīlijas enerģētisko dzērienu kompānijas TNT atbalstu – no 2013.gada sezonas TNT ir komandas sponsors. Visubeidzot krievu “Kaspersky Lab” kompānija, kura ir līderis Eiropā antivīrusa programmatūras risinājumos, ir pastiprinājusi savas sadarbības saites ar itāļu vienību un jaunajā sezonā būs kompānijas logo būs krietni pamanāmāks.

F138 modelis ir jau 59tā Grand Prix sacīkšu formula, kas tapusi Maranello bāzē. Turklāt ar šo modeli Formula 1 un “Ferrari” atvadās no V8 dzinēju ēras.

Interesanti, ka F138 modeļa aerodinamikas pakete tapusi “Toyota” aerodinamiskajā tunelī Ķelnē, jo itāļu vienības vēja tunelis tiek uzlabots un kalibrēts pēc tam, kad arī pērn radās kārtējās problēmas ar korelāciju starp tuneļa un trases datiem.

“Galvenais uzdevums mums bija nodrošināt abus pilotus ar konkurētspējīgu formulu jau no pirmā posma Austrālijā,” prezentācijā paziņoja komandas boss Stefano Domenikalli. “Diemžēl iepriekšējos gados mums tas neizdevās jau no sezonas paša sākuma. ”

Ferrari F138 video:

1 KOMENTĀRS

  1. Varbūt kļūdos, bet nu vismaz šoreiz formula izskatās ar vairāk jaunumiem, nekā iepriekš. Maki izskatījās tradicionālāki.

    Bet pārsteidz tā ņemšanās ar aerodinamiskajiem tuneļiem. Jau pēdejos 10 gadus pastiprinātu uzmanību it kā pievērš aerodinamikai, bet tanī pat laikā reāli neviens neko netestē. Kaut ko vārās paši savā sulā. Man liekas, pat RedBull daudzkas ir no pirksta izzīsts.

    • testē un kā vēl, McLaren un Ferrari savas ’13 mašīnas aerotunelēja Toyota tunelī – šis tas abiem līdzīgs sanācis, tikai krāsa atšķiras, protams arī cfd palīdz, bet Redbull daudzko ‘izzīž’ no Ņūija zīmuļa – tiešā nozīmē

    • Tieši par to ir runa, ka viņi kaut ko pa iekšu ņemas un beigās izrādās, ka tas nemaz nav pareizi. Beigās izbrauc trasē un pļekš vien ir. Tepat jau bija raksts, ka pēc vidējiem ātrumiem Ferrari pagājušā gadā bija lēnāki pat par Lotus. Tikai dēļ Alonso meistarības izvilka augstākas vietas.