Foto: Sauber

Šodien Hinvilas bāzē Šveicē īsā un konstruktīvā prezentācijā tika stādīts priekšā “Sauber” komandas jaunais modelis C32.

Komanda aizvadīja ļoti veiksmīgu 2012.gada sezonu un plāno turpināt cīnīties par goda pjedestāliem arī 2013.gada sezonā. Nevar aizmirst, ka šogad “Sauber” būs jauns pilotu sastāvs – Niko Hilkenbergs un debitants Estebans Gutiress.

Komandas vadītāja Moniša Katelborna atzina, ka ņemot vērā pagājušā gada rezultātus, komanda vēlas turpinās iesākto progresu nevis sākt cīņu no jauna.

“Mūsu mērķis ir vienkāršs un skaidrs – mēs vēlamies turpinās progresēt un pilnveidoties,” paziņoja Katelborna. “”Sauber C32″ modelis ir veidots uz sava priekšteča bāzes un iepriekšējais modelis bija ļoti konkurētspējīga mašīna. Mūsu inženieri smagi strādāja, lai vēl vairāk izceltu iepriekšējā modeļa stiprās puses un lai atbrīvotos no vājajiem punktiem.”

Jaunajam modelim ir jauns pelēks krāsojums un komanda ir nolēmusi arī izmantot ‘kosmētisko paneli’, kas maskē lūzuma zonu mašīnas purngalā.

“Pagājušās sezonas laikā mēs ieguldījām lielu darbu un laiku, lai labāk izprastu mūsu mašīnu,” skaidroja komandas tehniskais direktors Mets Moriss. “Gatavojot jauno modeli, mēs krietni vairāk uzmanības varējām veltīt aerodinamisko efektu pilnveidošanai mašīnas aizmugurējā daļā. Mūsu aerodinamikas eksperti ir paveikuši lielisku darbu un pamats visam tika ielikts jau iepriekšējā modelī. Mašīna izskatās ļoti agresīva un mēs esam pārliecināta, ka tā būs tāda arī trasē.”

1 KOMENTĀRS

  1. Eu, vai man kāds var paskaidrot, kā izpaužas jēdziens “kosmētiskais panelis”? Pēc normālas loģikas tam vajadzētu nozīmēt, ka ir sabūvētas tipiskas pagājušās sezonas mašīnas ar lauztajiem purngaliem, tad virsbūvē iefrēzēti caurumi, kuros ‘klikt, klikt’ tiek iesprausts šis ‘kosmētiskais panelis’. Taču visās šajās jauno modeļu fotogrāfijās nekas tāds nav redzams – nav ne mazākās pazīmes, kādas līnijas vai rievas, kas norādītu, ka tur būtu iesprausts papildus panelis.
    Piemēram, McLaren jau pagājušajā sezonā parādīja, ka ir sekmīgi iespējams iekļauties noteikumos, nelaužot purngalu. Vai tad pārējie šogad nedara to pašu? Vai arī es kaut ko nesaprotu?

    • Panelis ir izgatavots no ‘mīksta’ neizturīga maretiāla, lai trieciena gadījumā tas nebūtu bīstams.

      Redz, kā McLaren vairs nevar ar zemo purngalu iztikt – visi vēlas zem mašīnas priekšgala nosūtīt pēc iespējas lielāku gaisa plūstmas apjomu piespiedējspēkam. Arī McLaren atzina, ka pērnā gada variants izsmēla sevi un šogad pārgāja uz pull-rod priekšējo balstiekārtu, kas defoltā paceļ šasijas priekšgalu un bez lūzuma zonas un paneļa vairs neiztikt.

  2. Arcani,Huļķim ir vajadzīga tikai laba mašīna-sevi viņš jau pierādīja braukdams ar Indiju.Ja Saubers “vilks” tad daudziem izsētajiem līderiem var rasties nopietnas problēmas ar viņu tikt galā!
    No laika gala man Niko ir paticis un viss ko viņam pilnai laimei trūka ir laba mašīna un pieredze.Tā otrā nu var teikt jau ka ir…..tagad tikai jātur īkšķi lai auto būtu konkurētspējīgs!