Foto Aldis Putniņš

Pēc “Brand Finance” informācijas “Ferrari” kompānija ir nosaukta par visietekmīgāko zīmolu pasaulē.

Vakar “Ferrari” kompānijai bija zīmīga diena – vispirms 18.februāris ir kompānijas dibinātāja Enco Ferāri dzimšanas diena. Papildus tam “Brand Finance” paziņoja sava pētījuma rezultātus, kas liecina, ka “Ferrari” zīmols ir ietekmīgākais Pasaulē un apsteidz ne tikai citus autoražotājus, bet arī tādus zīmolus kā “Google” vai “Coca Cola”. Papildus tam visam pati kompānija paziņoja par saviem finansu rādītājiem 2012.gadā un tie ir ļoti iepriecinoši.

66 gadus ilgajā tirdzniecības mūžā “Ferrari” pērn ir sasniegusi labākos finansu rādītājus – un tas viss panākts neskatoties uz dramatisku tirdzniecības kritumu savās mājās – Itālijā.

Pasaulē “Ferrari” kopējais tirdziecības apgrozījums sasniedzis €2.4 miljardus, kas ir par 8% vairāk kā gadu iepriekš. Kompānija pārdevusi 7318 mašīnas, kas ir par 4% vairāk kā 2011.gadā, bet peļņa pieaugusi par 17,8% jeb absolūtajos skaitļos sastāda €244 miljonus.

Lai arī Itālijā “Ferrari” tirdzniecības apjomi kritušies par 40%, tie ir ievērojami palielinājušies citos lielos tirgos – ASV, kas ir vadošais tirgus un apjoms pirmo reizi vēsturē pārsniedzis 2000 mašīnas, Ķīnā, kas izvirzījusies otrajā vietā, Vācijā, kas ir vadošais tirgus Eiropā, un Lielbritānijā, kur pārdotas 673 mašīnas.

Kompānija nopietni strādājusi arī sociālajos tīklos – Facebook “Ferrari” sekotāju skaits pārsniedz 10 miljonus un tas daļēji veicinājis arī tās zīmola izvirzīšanos pirmajā vietā pasaulē.

1 KOMENTĀRS

  1. Mazliet izbrīna, ka topa valstu vidū nefigurē Krievija. Nezin, kas tam par iemeslu? Vai, nu, lielceļu sliktā kvalitāte, vai arī Ferrari neizrāda pietiekošu pretīmnākšanu klientiem, pazemīgi izskaistinot mašīnas ar zeltu un briljantiem 😀