Foto: Aldis Putniņš

“Lotus” komandas vadība jau šonedēļ satiksies ar Kimi Raikonenu, lai censtos pārliecināt viņu palikt komandā arī uz 2014.gada sezonu.

Nevar aizmirst, ka Raikonens kopā ar “Toro Rosso” pilotu Danielu Rikjardo ir reālākie kandidāti uz Sebastjana Fetela komandas biedra vietu “Red Bull” komandā. Turklāt enerģētisko dzērienu kompānija ļoti vēlas iegūt Raikonenu, kas nozīmē, ka finansiālā ziņā piedāvājums somam būs ļoti dāsns. Arī “Lotus” boss Ēriks Buljē atzina, ka “Red Bull” ir gatavi pat atvieglot Raikonena PR pienākumu slogu, lai pārvilinātu viņu pie sevis.

Tostarp “Lotus” komandas īpašnieks Džerards Lopess paziņoja, ka turpina cīnīties par Raikonenu un ir noskaņots optimistiski.

“Mums tikai jāpierāda, ka esam īstā komanda priekš Kimi, kurš ir patiess sacīkšu pilots,” paziņoja Lopess. “Mēs visi viņu labi pazīstam un arī viņam šeit patīk. Viņam drīz jāizlemj un es domāju, ka viņš paliks.”

Raikonena menedžeris Stīvs Robertsons ir norādījis, ka Kimi vēlas pārliecināties, ka “Lotus” komandai tiešām ir līdzekļi un resursi, lai turpinātu tehnisko attīstību, paliekot cīņā par līderiem. Lai gan nav šaubu, ka “Red Bull” spēs piedāvāt krietni dāsnāku līgumu gandrīz visās jomās, “Lotus” gadījumā var nospēlēt cilvēciskais faktors.

“Šajā komandā ir cita kultūra un tieši tas Kimi ļoti patīk,” paziņoja Lopess. “Ja mēs viņam uzliktu nopietnus ierobežojumus, es nedomāju, ka viņam tas patiktu. Viņš ziņa, ka mēs izturamies labi pret viņu un tā mēs izturamies arī pret jebkuru citu pilotu. Tā ir liela atšķirība starp mūsu komandā un citām – mums ir ļoti humāna attieksme visās jomās. Kā cilvēkam šī viņam ir labākā komandā, bet kas attiecas uz sacīkšu jomu, tad viņam ir jāizlemj pašam.”

Tostarp “Lotus” komanda ir atzinusi, ka jau sazinājusies ar Niko Hilkenbergu, kurš pēc “Sauber” finansu problēmām ir kļuvis par brīvo aģentu.  Paralēli gan Buljē risinot pārrunas arī ar Polu di Restu – bijušo Hilkenberga komandas biedru “Force India” komandā.

1 KOMENTĀRS

  1. Piemirsu uzrakstīt interesantu lietu par Red Bull – Helmuts Marko ir vācu presei paziņojis, ka no Fetela komandas biedra tiek gaidīts ‘ļoti liels ieguldījums simulatora darbā’, kā arī ‘smags darbs kopā ar komandas inženieriem’. Tas acīmredzot, lai savā ziņā nedaudz atvieglotu zelta puisēna dzīvi. Nez vai Kimi uz ko tādu parakstītos pat par N-x lielāku algu.

    • savā ziņā var piekrist par to ‘labāk pirmā puiša ciemā’ tēmu, kimstera sakarā, tomēr negribas par to ‘zelta puisēnu’..

      vai nu gluži tā ir, ka Herr Marko ir vienkārši vecīgs palaidnis, kam jauni puisēni tīk, un konkrēti zebastiāns iekritis sirdī.. Ja VET tagad ir kāds speciāls statuss RBR tīmā (es nezinu nekādus faktus tam par labu), tad imho tas ir sasniegts ar darbu, ‘talantu’, un, galvenais, rezultātiem, un nevis no tā k-ga dots viss gatavs…

      • Ar Seba talantu/spējām/rezultātiem viss lieliski – cepure nost un Marko labvēlība (un tāda nenoliedzami ir – tam ir daudz netieši pierādījumi) saprotama.

        Bet domāju, ka par maz novērtēts tā paša Vēbera darbs aizkulisēs kopš 1.dienās, kad viņš tur ieradās vēl pirms Seba. Visiem skaidrs, ka Vēbers atstās kau nelielu robu un tas ir jāaizpilda. Šeit rodas jautājums, kas to aizpildīs, jo ilgtermiņā šis robs var kļūt par lielu caurumu. Rikjardo, kam nav tāda pieredze, vai Kimi, kas ātri nogrust no rutīnas un negrib tikt izkomandēts?

  2. Kimi nebūs nekāds “sacīkšu testpilots” un ieroču nesējs.. (RedBull tagad jau ir klasiska Ferrari stila komanda tās MŠ ziedu laikos 😀 )
    Tā kā – ja vien Lotus spēs nodrošināt vismaz šī gada ātrumu formulās, tad nākošgad abām komandām būs vienādas iespējas pacelt titulu.. Jo dzinējražotāj komanda nebūs ne viena, ne otra. (Šeit meršiem un Ferrari būs jūtami bonusi, lai cik stingri arī F1 vadība nesaregulētu to visu)