Konkurentu vienības turpina plucināt “Red Bull” komandas tehnisko darbinieku rindas pirms 2014.gada sezonas.

Jau iepriekš tika ziņots, ka galvenais “Red Bull” aerodinamikas speciālists un Adriana Ņūvija līdzgaitnieks Pīters Prodromu pievienosies “McLaren” komandai, bet jaunākā informācija liecina, ka “Mercedes” ir pārvilinājuši divus citus augsta līmeņa tehniskos darbiniekus.

Foto: Red Bull

Marks Eliss (attēlā pa labi) bija “Red Bull” šasijas dinamikas departamenta vadītājs, bet Žils Vuds galvenais simulācijas un analīzes speciālists. Abi ar nākamās sezonas jūniju pievienosies “Mercedes” komandai un strādās Padija Lova un Toto Volfa pakļautībā. Turklāt Markam Elisam tā būs atgriešanās Braklejas komandā, jo savulaik viņš strādāja “BAR Honda” vienībā.

Izmaiņas notikušas arī pašā “Mercedes” komandā – pēc Ross Brauna aiziešanas ir veikta varas un atbildības pārdale. Kamēr Lovs būs atbildīgs par komandas tehniskajiem un sportiskajiem aspektiem, Volfs risinās finansu lietas. Interesatni, ka abiem oficiālais amata nosaukums būs ‘tehniskais direktors’.

Problēmas “Lotus”

Paralēli tiek ziņots, ka “Lotus” komanda turpina zaudēt savus darbiniekus. Ņemot vērā, ka daudziem nav pilnībā izmaksāta alga, darbiniekiem ir iespēja pamest komandu un bez noilguma pievienoties citai komandai, kas nebūtu iespējams normālos apstākļos. Tāpat nerimst baumas par to, ka vienības boss Ēriks Buljē vēl pirms Ziemassvētkiem pametīs “Lotus” komandu. Pats francūzis gan to ir noliedzis un nosaucis par nelietīgām baumām, lai kompromitētu komandas stabilitāti un iedragātu iespējas vienoties ar investoriem.

1 KOMENTĀRS

  1. vai kāds zina kā šādās situācijās tiek pasargāts intelektuālais īpašums, ja darbinieks pussezonā pievienojas citai komandai?
    a. viņš netiek līdz jūnijam pielaists pie auto izstrādes un attīstības?
    b. jeb tas ir saistīts ar to, ka mašīnās sāk uz nākamo sezonu izstrādāt kautkad ap šo laiku?
    Kā esošā komanda var apbruņoties pret to, ka vadošais darbinieks nerunās par iepriekšējo komandu?
    man tas nav skaidrs.