Otrajā treniņu sesijā Austrālijas GP izcīņā ātrākos apļa laikus uzrādīja abi “Mercedes” piloti Luiss Hamiltons un Niko Rosbergs.

Hamiltons reabilitējās par neveiksmi un dīkstāvi pirmajā treniņā un kopā noriņķoja 37 apļus, pārspējot savu komandas biedru par 0,1 sekundi. Aiz “Mercedes” pilotiem palika pirmā treniņa ātrākais pilots Fernando Alonso, bet tostarp ļoti produktīva sesija izvērtās Sebastianam Fetelam, kurš noriņķoja visvairāk apļus (40) un uzrādīja 4.rezutātu, Hamiltonam zaudējot 0,7s.

Neveiksmes turpināja vajāt “Caterham” – abi piloti Kobajaši un Ēriksons tā arī nesēja veikt nevienu apli. Viņiem neveiksminieku sarakstā pievienojās arī Pastors Maldonādo. Tostarp otrs “Lotus” pilots Romēns Grožāns beidzot devās trasē un veica 12 apļus, pirms kļūdījās bremžēšanas brīdī, ar mašīnas aizmuguri ietriecoties nožogojumā palika trases malā. Arī līdz šim incidentam Grožāna ātrums nebija konkurētspējīgs – francūzis palika pirmspēdējais.

Sesijas izskaņā izstājās arī Niko Hilkenbergs, kuru pievīla jaunā elektroniskā bremžu sistēma (brake-by-wire) un kurš ierakās viltīgajā Melburnas trases drošības joslā.

Austrālijas GP – Treniņi 2

V Nr Pilots Komanda Laiks Atst. Apļi
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’29.625 37
2 6 Nico Rosberg Mercedes 1’29.782 0.157 31
3 14 Fernando Alonso Ferrari 1’30.132 0.507 28
4 1 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1’30.381 0.756 41
5 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1’30.510 0.885 33
6 3 Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1’30.538 0.913 38
7 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1’30.898 1.273 32
8 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1’30.920 1.295 38
9 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1’31.031 1.406 34
10 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1’31.054 1.429 33
11 25 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1’31.060 1.435 35
12 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1’31.119 1.494 31
13 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1’31.283 1.658 36
14 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1’32.355 2.730 36
15 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1’32.468 2.843 26
16 26 Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1’32.495 2.870 38
17 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1’33.486 3.861 29
18 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1’33.646 4.021 12
19 4 Max Chilton Marussia-Ferrari 1’34.757 5.132 29
20 9 Marcus Ericsson Caterham-Renault 1
21 10 Kamui Kobayashi Caterham-Renault 0
22 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 0

1 KOMENTĀRS

  1. lai čempī uzvar kautvai Marussia, bet vēlviena RB sezona man liks pievērsties nascar!
    es ļoti ceru, ka Fetelam būs iespēja nodemonstrēt cīnītāja garu un talantu, tā vietā lai vizinātos kā primadona ātrākajā auto.

    • Fetelam 2013. gada sezonas saakumaa nebuut nebija aatraakaa mashiina, bet taapat vinjsh brashi ciiniijaas un iekraaja vairaak punktus par citiem. un sezonas beigaas tieshi vinjsh prata izvilinaat maximumu no Bullsa, Weebera rezultaati nebuut nebija tik spiidoshi. taa ka nenovel vinja dominanci uz paaraako mashiinu. tas ir vinja talants kas to mashiinu padara paaraaku par citiem. uber alles! joperesetee

      • viens miinus katras 3 sekundes.:D muahahahaha viens aptrakushais klabina balsoshanas speeli uz nebeedu.:)

      • (Fetelam 2013. gada sezonas saakumaa nebuut nebija aatraakaa mashiina) tapeec ka red bull komandai nepatika 2013 gada pirelli riepas.bet ferrari un lotus kad vel kimi brauca taja komanda riepas tieshi piegaja vinju braukshanas stilam.kad red bull iebreecas FIA tad ielika cita standarta riepas.tad jau red bull atrums kudish paceelas.

      • nu ja jaa. riepu struktuuras ( nevis kompaundu) mainjai ar Silverstones saluutu nebija nekaada sakara 🙂

    • Niko ir labs, bet vinjam kautkaa nesanaak spiideet kaa Hamiltonam. shams kvalifikaacijaa buus regulaari aatraaks. tomeer saciikstee vinji buus ljoti liidziigi, jo visa taa benziina un riepu taupiishana nenaak par labu Hamiisha max-pusher braukshanas stilam.

      • Nu Hamis man vienmēr ir paticis viena aspekta dēļ: viņš, kā savulaik Airtons Senna visu izdarīs, lai būtu ātrākais aplis. 😉 A ar šitām jūkošajām Pirelli galošām tas joks neiet cauri, jādomā kā tos mēslus līdz pirmajiem pitiem aizvest.

      • nu un kur izeja? ja taisiis izturiigaakas riepas- buus tikai viens pitstops per gonku. iespeejams Monako tas vispaar nebuutu nepiecieshams.

      • Lineāra riepu degradācija + degvielas uzpildes atjaunošana un visi braukšanas stili varēs atrast savu nišu.. 4 pitstopi ar tikai mīkstajām vai 2 pitstopi ar cietajām – bija taču burvība pirms 09.gada pārmaiņām? 🙂

  2. to IncizZ
    tas jau arii tika izdariits. buus kvalifikaacijai extra komplekts ko dragaat uz maximumu. peec kavalas taas riepas atnjems, un starteed ar gumiju kuru Q2 brauca.

    beidzot mums buus iista ciinja kvalifikaacijaa 🙂

    • Kvalenē varēs sacensties, toties sacīkstē būs jāčunčina miermīlīgi, lai tiktu līdz finišm :). Var jau būt , ka arī punktus vajag dot, par sacensību kvalenē, bet sacīkste kā bezmaksas ekstra 😛

      • es par punktiem kavalenee. kaadu 1/4 gonkas punktu vajadzeetu sadaliit strp pirmajiem 3 aatraakajiem. a varbuut uzvareetaajs dabuu visu? tad polei buutu mega veertiiba. tad chempionaataa kaut cik izliidzinaatos aatro pilotu atalgojums pret stabilajiem. a to tagad race-pace ir svariigaaks par absoluuto aatrumu.

  3. Nu ko Džentlmeņi, ziņas par RedBull nāvi laikam drusku priekšlaicīgas. Tas tikai labi – ar nepacietību gaidu Mazā Ōzija uznācienu uz Lielās skatuves. Ceru ka šis, allaž smaidīgais zeperis liks Sebam pasvīst

      • yep. interesanti bija lasīt ka RedBull speči powerstation programmas taisa un pasūta priekš Renault un nevis vice versa. Tas labi ka Renault komandas arī cik necik spiedīs jau no 1.mā posma nevis no sezonas vidus kā daži f1 speci prognozēja. Savādāk būtu gauži žēl piem. Lotus un Caterham redzēt kūpošus vai bīstami lēnkustīgus muļļājoties pus gada garumā. Par RedBull šubu nebija pārāk lielu ka šie pirmie tiks uz zara, tāda speču blice, gan Eidriena Ņūija ēnā, ir jāpameklē. Funny enough, bet kodols jau sāka likts Stewart/Jaguar laikos, it īpaši Jaguar laikos kad Dižais Priekšnieks tur bija kāds tips vārdā Andreas Nikolaus “Niki” Lauda. Kā vēlāk, kad kautkāds krievu vai ukraiņu oligarhs taisījās bliezt augšā f1 komandu ar draugu Ediju Īrvainu kā bosu, tad Edijs atteica ka viņš nezin kā VAJAG vadīt komandu, bet pēc pieredzes Jaguar pilnīgi noteikti zin kā NEVAJAG vadīt komandu…

      • ar ko gribēju teikt ka lakiam Christian Edward Johnston Horner OBE ZIN kā vadīt komandu un izspiest rezultātu a Andreass Nicholass kā boss ne vella nejēdz.Tur arī starpība – Tev var būt n’tie ģēniji komandā, bet ja viņiem neļauj izpausties, tad tas neko nedo, kamēr citi ar viduvējiem kadriem, bet labu komandas garu var sasniegt pašu vellu. RedBull gadījumā te ir gan Ģēniji gan Komandas Gars kam ĻAUJ izpausties.