Vakar “McLaren” komanda paziņoja, ka Fernando Alonso gaidāmajos Heresas testos trasē dosies pirmajā un trešajā dienā, kamēr Džensons Batons strādās otrajā un ceturtajā testu dienā. Tieši Alonso būs tas gods atklāt MP4-30 modeļa ar “Honda” dzinēju 2015.gada sezonu. Līdzīgs gods uzticēts “Ferrari” jaunpienācējam Sebastianam Fetelam, kurš jauno modeli izmēģinās pirmajās divās testu dienās, kamēr Kimi Raikonens strādās pēdējās divās dienās. Atgādinu, ka Heresas testi notiks no 1. līdz 4.februārim un F1.LV, kā arī tvitera kontā @F1LV būs lasāma ekskluzīva informācija un skatāmas bildes no Heresas testiem. Vēl pirms tam on-line notiks “McLaren” (29.janvāris) un “Ferrari” (30.janvāris) prezentācijas.

Bijušais “Marussia” pilots Makss Čiltons ir pievienojies “Carlin” komandai, kas uzsākusi savu ofensīvu IndyCar virzienā. Šogad “Carlin” gatavojas debitēt Indy Lights čempionātā, kur Čiltons būs komandas konsultants, savukārt jau 2016.gadā ir plāns debitēt arī IndyCar, kur būtu iespēja pie stūres sēsties arī pašam Čiltonam. Savai Indy Lights sezonai Trevors Karlins jau ir nolīdzis jauno britu Edu Džounsu. Jāpiebilst, ka Maksa Čiltona sasniegumi “Marussia” sastāvā ir divas aizvadītas sezonas un labākais rezultāts 13.vieta Austrālijā un Bahreinā pērn.

Bernijs Eklstons uzskata, ka “Mercedes” Formulā 1 dominēs vēl trīs sezonas. Vācu kompānijas komanda ir sākusi dominanti V6 turbo dzinēju ērā un tā turpināsies līdz nākamajām būtiskajām izmaiņām dzinēju jomā, uzksta Eklstons, kurš vēlējās ieviest būtiskas izmaiņas dzinējos jau 2015.gadā, lai to nepieļautu. “”Mercedes” ir paveikuši lielisku darbu un es neredzu iespējas viņu konkurentiem panākt viņus,” paziņoja Eklstons. “Varbūt pēc trim gadiem. Bet mēs nevaram atļauties gaidīt trīs gadus. Ja jūs šobrīd būtu “Mercedes” vadībā, pēdējā lieta, ko jūs vēlētos, ir noteikumu izmaiņas.” Šobrīd FIA plānos ietilpst pacelt dzinēju jaudu virs 1000 zirgspēkiem tuvākajos pāris gados, ko var izdarīt atvieglojot degvielas patēriņa ierobežojumus, tomēr Eklstons izstāj, ka nepieciešams atgriezties pie V8 dzinēju formulas.

1 KOMENTĀRS

    • nu par tiem 3 HAM tituļiem vēl japaskatās – tur ir vēl pāris faktori jāņem vērā, kā piem. ROS, RBR un RIC.
      Un BCE var gan būt ”vecs blēdis”, bet gribētos redzēt kā vairākumam fiška rubī 84 ga

      • meh, notrūka . tātad fiška rubī 84 gadu vecumā. Cepuri nost BCE priekšā! Viņš ir mūžīgs un nemirstīgs(pat pēc 100 gadiem viņu pieminēs).
        Nu par dinamīta ražotāja pēcteci grūti spriest dotā brīdī – neviens nezin cik labs/slikts powerjunits Hondai padevies, nav teikts ka viss beigsies ar čikiem vien. Tā ka let’s wait and see, don’t put horse b4 the carriage