“Renault Sport” boss Sirils Abitebuls intervijā franču presē ir apsūdzējis Adrianu Ņūveju melos, norādot, ka dzinējs nav vienīgā problēma, kas šobrīd vajā “Red Bull” komandu.

Pēc šīs sezonas testiem Adrians Ņūvejs ļoti skeptiski un kritiski izteicās par “Renault” motoriem un to konkurētspēju, paziņojot, ka tuneļa galā gaisma nav redzama. “Renault” problēmas bija uzskatāmi redzamas arī pirmajā posmā Austrālijā.

Tagad Sirils Abitebuls ir publiski atbildējis šiem paziņojumiem un tas norāda uz to, ka “Red Bull” un “Renault” laulība, kas atnesa četrus Konstruktoru Kausus, strauji tuvojas beigām.

“Jā, tas ir ļoti sarežģīti, ja mums ir parneris, kas melo,” paziņoja Abitebuls, intervijā “Auto Hebdo“. “Adrians ir apburošs cilvēks un neatkārtojams inženieris, taču visu dzīvi viņš ir kritizējis dzinēju piegādātājus. Viņš ir pārāk vecs, lai mainītos.”

Austrālijā Daniels Rikjardo finišēja sestajā pozīcijā – apli aiz abiem “Mercedes” pilotiem, kuri izcīnīja dubultuzvaru. Pēc Melburnas sacīkstes arī Kristians Horners un Helmuts Marko atkal kritizēja “Renault” motorus. Taču Abitebuls uzsver, ka ne tikai motoram nepieciešami uzlabojumi, bet arī šasijai.

“Mūsu dati liecina, ka šis deficīts starp “Red Bull” un “Mercedes” veidojas vienādās proporcijās no dzinēja problēmām un šasijas snieguma,” skaidroja francūzis. “Līdz ar to visā mašīnā ir nepieciešami uzlabojumi. Esam uzņēmuši ļoti agresīvu attīstības kursu un Malaizijā rezultāti par to liecinās krietni skaidrāk. Jo īpaši tāpēc, ka mums bija iespēja veikt izmaiņas jaudas agregātā, izmantojot Austrālijas GP iegūtos datus. Šobrīd esam pavisam citā situācijā, nekā pēc Austrālijas GP finiša.”

1 KOMENTĀRS

  1. Tam Abitebulam var vienīgi ieteikt izvēlēties pareizos izteicienus. Atšķirība starp ‘melot’ un ‘nevēlamu lietu noklusēšanu’ ir visai liela. Šajā gadījumā Ņūvejs vienkārši izvairījies no Red Bull kritizēšanas (un pareizi dara). Bet par Renault vājumu nekas nav samelots.

    • kazi, vai te drusku tomēr nostrādājis nav ‘sabojāto telefonu’ princips no tulkojuma.

      Otrkārt, aerodinamiķiem jau nekad neviens dzineklis nav bijis gana spēcīgs, vai ne tā..

      Kamdēļ šitā viedokļu apmaiņa jāpadara publiska, tas vienīgi nav saprotams. nevinnē no tādas neviens iesaistītais.

  2. Vienīgais ko no šīs savstarpēju ”laipnību” apmaiņas var secināt ir ka abas puses provocē otru pusi pirmajai lauzt uzticības zvērestu i.e. līgumu. Love is over. Un abi grib šķirties, bet neviens negrib būt lauzējs(maksātājs(laikam)). Tātad RBR ir kautkāds plāns ar Īlenu, ķipa Ilmor-VW(Toyota, Audi, Cosworth You name it). Kāds plāns ir Renault nevar saprast, jo ja šitā iet vaļā tad nedomāju ka tas atvieglos viņu dikto vēlmi nopirkt ToroRosso. Le’t’s wait & c – velk uz kādu interesantu pavērsienu. $ izsaka visu. Dzīvosim – redzēsim kā Latvieši saka.

  3. Pēc daža laba izteikumiem Rijkardo nevajagot tehn. uzlabojumus jo viņš tā pat esot pietiekami kruts lai bez problēmām trijniekā iebrauktu! 🙂 Arī vecajam āpsim Marko laikam nākusi apskaidrība kāpēc pērn Sebam nebij spīdošu rezultātu…..:)
    Bet visā visumā ir OK-lai tik RB šūmējas un meklē ienaidniekus….tikmēr Ferrari šiem siliks vienos vārtos!