Luiss Hamiltons aizvadīja nevainojamu sacīksti un izcīnīja savu ceturto uzvaru Kanādā. Niko Rosbergs visu sacīksti aizvadīja otrajā pozīcijā un tā ne reizi nespēja izaicināt komandas biedru uz cīņu par līderpozīciju un uzvaru. Tostarp Kimi Raikonens pieļāva kļūdu pēc boksu apmeklējuma un uzdāvināja trešo vietu savam tautietim Valteri Botasam. Savukārt Sebastians Fetels, kurš pēc soda bija spiests startēt no peletona beigām, spēja finišēt 5.vietā – uzreiz aiz sava komandas biedra Raikonena.

Sacīkstes startā labs starts izdevās Kimi Raikonenam, taču Rosbergs nobloķēja Raikonenu, neļaujot apdzīt sevi. Hamiltons, kurš startēja no pole position, neļāva citiem braucējiem iekārtoties sev blakus, un noturēja līderpozīciju.

Sebastians Fetels, kurš dēļ tehniskām problēmām kvalifikācijā, un piecu starta vietu soda, startēja tikai no 18. vietas, līdz savam pitstopam bija ticis līdz 13. vietai. Fetels, kā pirmais devās boksos 8. aplī.

Līderis Hamiltons boksos devās 29. apļa beigās, kamēr Rosbergs tajā laikā kļūdījās, nobloķējot riteņus. Rosbergs boksos devās nākamajā aplī, un pēc boksu apmeklējuma Hamiltona pārsvaru samazināja no 3 sekundēm līdz 1, taču Rosbergs saņēma brīdinājumus par bremžu temperatūru, un viņš nedaudz atpalika.

Kimi Raikonens, nākamajā aplī pēc pitstopa, saslīdēja. Raikonens savai komandai teica: “Tieši tāpat, kā pagāšgad.” Tas ļāva Valteri Botasam iegūt trešo vietu, kuru viņš nosargāja līdz finišam. Raikonens boksos devās otro reizi, kad uzlika supermīkstās riepas, lai mēģinātu noķert Botasu.

Romēns Grožāns pazaudēja 5. vietu, brīdī kad mēģināja apdzīt “Manor” komandas braucēju pa apli. Grožāna aizmugurējā riepa sadūrās ar Vila Stīvensa priekšējo antispārnu, un francūzim nācās doties boksos. Papildus negaidītajam boksu apmeklējumam Grožāns arī saņēma 5 sekunžu sodu.

Fetels startējot no beigām, finišā spēja izcīnīt piekto vietu. Sestais finišā palika Felipe Masa, kurš startēja no 15. pozīcijas. Labāko sasniegumu sezonā izcīnīja Pastors Maldonado, viņš palika septītais. “Force India” pilots Niko Hilkebergs finišēja 8. vietā, bet labākais no “Renault” dzinēju lietotājiem, Daņila Kvjats, palika 9. Pēdējo punktu izcīnīja Grožāns.

Šajā sacīkstē neviens no braucējiem neizstājās dēļ sadursmēm, vienīgi tehniskas problēmas piedzīvoja abi “McLaren” braucēji, un Roberto Meri no “Manor”.

Nākamais F1 posms notiks Austrijā, “Red Bull Ring” trasē pēc divām nedēļām.

Kanādas GP rezultāti

V. # Pilots Komanda
1 44 Lewis Hamilton Mercedes
2 6 Nico Rosberg Mercedes
3 77 Valtteri Bottas Williams
4 7 Kimi Raikkonen Ferrari
5 5 Sebastian Vettel Ferrari
6 19 Felipe Massa Williams
7 13 Pastor Maldonado Lotus
8 27 Nico Hulkenberg Force India
9 26 Daniil Kvyat Red Bull
10 8 Romain Grosjean Lotus
11 11 Sergio Perez Force India
12 55 Carlos Sainz Jnr Toro Rosso
13 3 Daniel Ricciardo Red Bull
14 9 Marcus Ericsson Sauber
15 33 Max Verstappen Toro Rosso
16 12 Felipe Nasr Sauber
17 28 Will Stevens Manor

 

1 KOMENTĀRS

  1. ….atkal jau jāatkārtojas – kārtējā nožēlojamā sacīkste….izskatījās vairāk pēc parādes brauciena…urrā…..ja lielās galvas cer uz kādu avāriju ,lai tiktu garantēts šovs (kā Monako), tad pat šis letālais plāns nedarbojas….kur nu vēl tālāk???? Thats the racing?????
    p.s. ..vēl man parāva smīns par noteikumu, kurš visās sezonās itkā darbojās….. Fetels kvalifikācijā varēja lamāties cik uziet, visu aizstāja ar ,,piiiiiiip,, , kamēr piemēram 2012 gada sezonā Šumis tik vien kā B.Sennu nosaucot par idiotu dabūja starta vietu sodu uz nākamo sacīksti…kāpēc tad nevarēja tāpat kā tagad necenzūru aizstāt ar piiiip?????????? ..itkā tāds nieks, bet nieki būtiski parāda šī visa pasākuma nestabilitāti…..tiesnešiem rājiens – iziet cauri boksiem un padomāt 😀 😀 😀

  2. Lielais Pluss Maldonādo par Izcilo savaldību!
    Lielais Mīnuss SkyF1 – palaiž to Kravicu uz podiuma kā tādu beidzamo utubungu aizlienētā žaketē un viņa ”leģendārajās” kedās – nu bļiņ paskats pa 5 rubļi…

    • par MAL ‘savaldības’ ilgstspēju es gan īpaši lielas cerības nelolotu.. 😀

      skat’ kā Grožāns – tak šķita jau, ka beidzot būs pieaudzis gana, ka pat kad taisa tūdus, vairs nevaino tajā citus, bet še tev – ‘He hit me!’ (atkal..), pēc tam kad ir veikts 100% ārpustrases manevrs (ar visām 4 kalošām esot TĀLU ārpus baltajām līnijām), un kur elementārā loģika it kā saka priekšā, ka nav brīv’ tad līst priekšā jelkuram, kuŗš brauc pa trasi (pitleina ieeju, Stīvenss, šajā gadījumā).

  3. Mans paredzējums piepildījās. Ferrarī dala 4-5 vietu. To ka Hamiltonam jāuzvar izlēmusi Mersedes komanda. Rosbergs varēs kā censties , bet vienmēr atradīsies kāds neparedzēts ,vai arī paredzēts šķērslis, Interesanti ,ka divi ,,gaiļi ,, plūcās.

      • tev pasham ir patalogja ja sevi uzskati pa visiem. Seba dominances laikaa gan DELFos gan sheit bija gana daudz heiteru kas pa visaam variiteem centaas iestaastiit ka Fetels njeprechom, ka uzvar Njuuvijs.

      • …un tā jau arī bija , ka uzvarēja Ņūvijs 😀 ….vienkārši pie ruļļiem tika Fetels tai brīdī un tai vietā….. F1 pārmaiņu laiks – Ņūvija veiksmīgs tehniskais risinājums
        jauno noteikumu ērā un pielāgošanās procesā – un rezultāts gatavs…… SUPERPILOTU nav …un būt nevar…. katrs ir tur, kur tehnika tam ļauj būt….mūsdienās savādāk nav un nebūs….

      • Ai, ai, Kāds, Kaut kad, Kaut kur, Kaut ko sarakstījis par tavu mīlulīti. Vēl šobaltdien ārītim ir dziļa bērnības trauma. Varbūt sākt vākt ziedojumus? Atver kontu, noziedošu!!!

      • Āri – laiki ir mainījušies, VET un RB dominance beigusies! Par tiem “heiteriem” kas Delfos u.c. kaut kad rakstīja un darīja tev pāri arī nevajadzētu pārdzīvot – pieļauju iespēju, ka liela viņu daļa bija Ferrari fani – un tagad visi kas bija par Ferrari un izteikumos aizvainoja tev tik dārgo VET – arī visdrīzāk klusē, jo lielākais naidnieks pārnācis savā frontē (šis gan ir mans subjektīvais viedoklis – iespējams kļūdos).
        Tā ka domāju, ka ir pienācis laiks laist to sāpi vaļā 😉 Kā jau minēju iepriekš – neviens netaisās apbižot ne tevi, ne VET 🙂

      • man nav nekaada saape. ko tu|? 🙂 tu teici ka neviens neapliek VET. taa nu gluzhi nav. redz, veeljoprojaam ir Edgari kam pauris ciets un suudu Kaudzes kas smird.

        un taadiem nekas ko saka nepielec. ir klape ciet, VET ir luuzers un viss. 🙂 un kur nu veel atbildeet uz jautaajumu kaapeec WEB nespeeja braukt ne tuvu tik aatri kaa VET. karoch, sunji rej bet karavaana iet taalaak.

      • nu Āri , Tu dajoš 😀 ….man Teftels patīk kā pilots, tāpēc netaisos viņu noniecināt…no pilotiem es nenoniecinu nevienu, varbūt kāds ir tuvāks, bet tā ka es kādam vēlētu zaudi, tā nav….. par Fetelu runājot kā jau teicu – cik tehnika ļaus , tik augstu būs….. Fetela vietā varēja būt daudzi piloti kas izdarītu to pašu…kāpēc Vēbers neturēja līdzi??? atbilde gaužām vienkārša – sporta politika…. – tas ir tāpat kā ar Šūmaheru vs Barrichello… kā Stjuartu vs Sevēru , kā Andretti vs Petersonu , Hakkinenu vs Kulthārdu un daudziem citiem pāriem…komandas strādā uz vienu pilotu un kur nu vēl runāt par Fetelu, kurš kļuva par zīmolu Red Bulos…melsa, ka Fetels protot spēlēties ar gāzes pedāli līkumu izejās – bet tas pilnīgs bulšits – maskēšanās…jo kā jau teicu – šajā sfērā jaunu Antarktīdu neatklāt…ja likmes ir augstas, tad tiek strādāts uz vienu pilotu, un ja kāds domā ka Mercedesos šais gados tā nav, tad arī tas ir bulšits, jo šovs tiek kontrolēts un vajadzīgajā brīdī kautkas tiek piebremzēts…faniem liekas ka notiek baigā cīņa, lai gan tā ir vienkārša stratēģija šais spēlēs….pārāk pazīstama jau šī politika…tiem ,kas skatās ne tikai F1 gonkas, bet arī seko F1 ,,dzīvei,,
        aizkulisēs to vajadzētu zināt… nevaig pat komandas pavēles – pietiek ar dažām mainītām niansēm , lai tie kam vajag spētu nodrošināt tādu rezultātu, kādu tie vēlās….gadu gadiem jau tas notiek un notiks….

  4. …autosporta pasaulē kā tādā un autosporta filosofijā tāds termins kā ,,superpilots vai labulabulabākais superstārs,, nav un būt nevar….. sacīkstes, braukšanas knifi un nianses ir tik tālu atstrādātas komandu informācijas un pilotu braukšanas prasmēs, ka izvērsties un izdomāt kautko jaunu un uz tā rēķina pārspēt citus vairs nav iespējams….tās ir pilnīgas muļķības , kad izceļ kādu pilotu starp citiem vai arī pretēji – norok…jebkurā autosportā galvenais sacīkšu noteicošais faktors ir tehnika…. lielu ietekmi spēlē arī nejaušības un likumsakarības….piemēram – daudzi uzskata Alonso par talantīgāko pilotu F1 ..lieta tāda, ka uz vienu gadu tu vari būt superpilots, citā gadā kā šogad tu vari zaudēt pat komandas biedram… kā Ārim tīk teikt – smirdekļiem pēkšņi mainās uzskats par pilota profesionalitāti…neba Alonso kļuvis netalantīgāks un švakāks…. visu izšķir tehnika – jo komanda konkrētā sezonā ir vājāka, jo vairāk problēmu un nejaušību to piemeklē…un jo vairāk izlīdzinās komandas biedru iespējas izrauties vai gluži otrādi, atpalikt vienam no otra…neskatoties uz to, cik pagātnē ir bijis titulu un panākumu…. besij tas , ka lielākā daļa cilvēku to neizprot….tā pat ar tiem spožajiem talantiem…da muļķības… piemēram Fetels kļuva par brīnumbērnu 2008 gadā izcīnot uzvaru ar Toro Rosso…..bullshit…tā bija tā pati varbūtības teorija un vairāku faktoru sakritību kopums, jo kā zināms – pat katra trase atsevišķi atbilst kādai komandai vairāk , citai mazāk….. vienkārši tika labi izdarīts darbs….. pietika ar vienu sacīksti lai tiktu nodēvēts par visu laiku labāko talantu….nez kāpēc sacīkstē, kad Maldonādo izcīnīja uzvaru ar vājo Williams nevienas tādas runas nebija ?? bet Maldonādo gadījumā notika pilnīgi tas pats kas Fetela gadījumā…un nevis tādēļ ka viens pilots būtu atradis sevī nepārspējamus veidus, kā pārspēt citus, bet gan visu kopīgs darbs un tehnika to ļāva konkrētā brīdī, konkrētā vietā…..ne tikai Sebs, bet gan VISI prot braukt ar labākajām mašīnām savu tīro zināšanu un mākas jomā…nav vairs tie laiki, kad pilots kādā nezināmā faktorā var būt labāks par kādu citu pilotu – visi ir daudzmaz līdzsvarā, jo mūsdienu sportā katra nianse un detaļa ir tā atstrādāta – uz maksimumu…..tiklīdz kāds no pilotiem tiek vājākā komandā, tā viss iet citu līkni, pat fanu uzskati par pilota talantu un prasmi…tiklīdz tev ir ātra formula – vari darīt brīnumus trasē…tā bija un būs vienmēr, un šie divi atšķirīgie scenāriji ir skāruši gandrīz katru pilotu….ietekmējošo faktoru kopumi, varbūtības teorijas un padarītais darba apjoms…..

    • Es gan pavisam nenorakstītu pilota faktoru – jo ir piloti, kas ar sliktāku vai labāku tehniku var darīt/nedarīt brīnumu lietas, tāpat es ticu, ka pilotam ir būtiska ietekme tehnikas izstrādē, bet “superpilotu” tik tiešām nav. Mūsdienās tomēr kritiskākais faktors F1 ir komanda un tehnika. Pilota faktors paliek kritiski nozīmīgs tikai brīdī, kad vairākām komandām ir līdzvērtīga tehnika – tad tik tiešam uzvar labākais pilots. Savukārt – ja ir būtiska tehnikas atšķirība, tad ar šo tehniku var uzvarēt lielākā daļa F1 aktīvo pilotu. Reāli paskatoties uz lietām – domāju ka pagājušo gadu ar Mercedes formulu būtu varējuši uzvarēt vismaz puse no aktīvajiem F1 pilotiem.

      • …bet tā jau ir tā nianse, ka pat pie vienādām mašīnām tās vienādas nekad nebūs….tāpat piemēram gp2 vai citās klasēs…un pat ja vienai komandai būtu 20 formulas – visu izšķirtu tā pati veiksme un varbūtība – kura formula būtu labāk noregulēta, kurai ar jaudas agregātu būtu vairāk problēmu , utt. simtiem varbūtību, kas izšķirtu visu no sacīkstes uz sacīksti…. , tādēļ par katra atsevišķa pilota talantu objektīvi spriest nemaz nav iespējams spriest, jo rezultātus ietekmē dažādi faktori un to kopums…tikai nez kāpēc lielākā cilvēku daļa spriež…un nepamatoti..

    • nē Āri, tas nozīmē , ka pilota treneris saka to, kas viņam publikai ir jāsaka (pēc noteikta scenārija) …tāpat kā ar pašiem pilotiem (man mūsdienu pilotu ir ļoti žēl) – viņi nevar atļauties bilst vārdu pa kreisi , katra zilbe kas nāk par sliktu reklāmai un komandas tēlam – tiek bargi sodīta… spilgts piemērs ir Alonso…par izteikumiem par Ferrari reiz pamatīgi dabūja pa biksēm…. piloti pat iziet mācības kursu dialogos ar žurnālistiem…īpaši jau apbalvošanās pēc gonkām – visas intervijas ir tādas plikas un vienkāršām frāzēm…tur ir sava programma šai visā….pēdējā preses konferencē par noteikumu izmaiņām arī piloti skaitīja dzejolīšus, kuri tika viņiem iedoti, kaut arī liela daļa pilotu pat pēc loģikas protams ka gribētu vecos laikus, kad varēja spiest gāzi grīdā un cīnīties trasē, nevis braukt demonstrāciju sacīkstes..piloti to ne reizi vien ir likuši saprast…. piloti un to treneri nemelo….viņi vienkārši nestāsta visu, jeb stāsta tik cik drīkst un vajag…….

      • “nē Āri, tas nozīmē , ka pilota treneris saka to, kas viņam publikai ir jāsaka (pēc noteikta scenārija)”

        ok. skaidrs ar tevi. veelviens sazveerestiibu teoriju tirlinjsh 🙂

      • 😀 ….Cik cilvēki var būt tālu no lietu būtības….skatās izrādi un nesaprot, kas tajā vispār notiek 😀 …Nu jā..bet pieņemšu , ka visam jau izsekot nevar 😀

  5. Edgar, nu tu te salēji ūdeni. Tehnikai ir liels svars, bet vēl lielāks ir galvai. Ja tev galvā lietas saliktas pa plauktiem un spēj saglabāt vēsu prātu, tad tu būsi labāks kā pārējie. Ir piloti, kuri spēj bremzēt vēlāk, izvēlēties labākas trajektorijas, reakcijas ātrums utt Tad, kā šeit var nebūt labāks par pārējiem, jo tehnika izpilda to, ko pilots tai liek darīt? Un tā čīkstēšana par garlaicību arī netur kritiku. Tad neskaties un nelej šeit žulti, ka viss ir garlaicīgi un korumpēts. Pārslēdzies uz dambreti… Vienmēr var atrast aci piesienošu. Veiksmīgu nedēļu!

    • Arti – tātad sanāk tā, ka ja man kautkas neapmierina un nepatīk – es par to nedrīkstu izteikt savu viedokli un man ir likums klusēt???? ….jeb ja piemēram mana vai tava sieva uzkrāsotos kā cūka – savu negatīvo viedokli mums būtu jāpatur pie sevis??? …ja garlaicīgs, tad garlaicīgs..ja korumpēts, tad korumpēts…kādēļ par to būtu jāklusē, ja tas tā ir???….te nav saits tikai un vienīgi pozitīvām atsauksmēm..te ir saits fanu domām un uzskatiem…ja F1 ir tik svarīgs katrs fans, tad lai uzklausa jebkura atsevišķa fana viedokli.. pilnībā piekrītu Tev , ka galvai ir liela nozīme – taču F1 ar to arī ir F1 , ka ar galvu tās dalībniekiem kā likums ir jābūt kārtībā…..par to vari neuztraukties….un nejauciet lūdzu talantu ar neapdomību – talantu mainīt nevar, neapdomību – var……piemēram Maldonādo , Grožāna un citu pilotu gadījumā…pilotēšanas niansēs tāpat kā tehniskajās – visi knifi visiem sen zināmi – trase , trajektorija , gāze punkts , bremzes punkts (kas atkarīgs no trašu konfigurācijas un katrā trasē viens pilots var būt drosmīgāks par citu un otrādi, kas vēl nekādā mērā nepierāda ka drosmīgākais vienmēr ir talantīgākais), vadīšanas stila pielāgošana….u.t.t. …jaunu antarktīdu neatklāsi….visa fiška autosacīkstēs ir atkarīga no tā, cik labi tiek izdarīts darbs – mašīnas pielāgošana trasei, pareizie regulējumi, stratēģija u.t.t. , un protams daļa veiksmes un varbūtības teorijas …tieši no tā atkarīgi panākumi…..viss pārējais gan tehniskajā , gan vadīšanas jomā JAU SEN IR ATSTRĀDĀTS LĪDZ IDEĀLAM….. tur neko jaunu vairs neizdomāt…

    • un vēl par drosmi runājot….tā ir slidena lieta, kuru es gan nepieskaitītu pie talanta iezīmes….mazs piemērs – piemēram Kanādas trases pēdējais līkums…pieņemsim ka Hamis uz drosmes rēķina izbrauc to ātrāk ar lielāku gāzi …rezultāts – labāks apļa laiks un Hamis ir varonis…… otrais variants – Hamis ir tikpat drosmīgs un izbrauc šo līkumu kā parasti ..scenārijs – mazliet sanes formulas aizmuguri un arto pietiek , lai Hamis būtu sienā…vai arī kaut par km/h pārcenstos un rezultāts – siena…..(starpcitu tā ir tā pati varbūtības teorija un likumsakarības) … Rezumē.. – kas tad ir drosme???? …vienā gadījumā tā būtu varonība un pārākums….otrā gadījumā būtu liela daļa fanu, kas nosauktu Hami par stulbu lūzeru…kaut drosme piemita abos scenārijos….es teiktu tā – no drosmes līdz muļķībai ir ļooooti maz…drosme ne vienmēr ir pārākuma un talanta garants…..

      • tas, ka tu nobīsties pārlēkt no vienas mājas jumta uz otru, bet es ņemu , lecu un salaužu sev abas kājas – nenozīmē ka kautkādā mērā esmu pārāks par tevi, drīzāk gan stulbāks….drosmei ir vairākas sejas…bet viena forma….

      • …tā bija atbilde Artim putniņ 🙂 …var diskutēt arī bez dialoga protams , ja vien runājamais satur runājamā viedokli 😀 ….

    • Kimsteram F1 karjera ir noslēgusies. Domāju, ka Valteri var pielaikot sarkano kombinezonu. Motivācija ir kaut kur tālu, stāsta jau, ka ar to viss bumbās. Stāstīt jau var. Kvalifikāciju neredzēju, bet tikai septītajā sezonas gonkā Kimi pārspēja komandas biedru. Pārējo komandas biedru dueļos pa reizei viens otru jau bija izpogājuši.

  6. Šeit tikai atliek sabliezt pāris teikumus, lai sekotu sacerējumi un apcerējumi. Protams, ka vari izteikt kritiku, bet, lai tā ir konstruktīva un pamatota, ne jēli uzbraucieni ar septiņām izsaukuma un deviņām jautājuma zīmēm aiz teikuma (šī tendence man rāda par pārlieku nervozu cilvēku, kurš šādi ataino bļāvienus :)). Nerakstu par konkrētu cilvēku, bet par šī portāla sen novērotu tendenci. Ir patīkami diskutēt ar saturīgiem F1 līdzjutējiem, kuri neuzvelkas par sīkiem aizrādījumiem un kuriem domu gājiens ir pretējs manam virzienam. Lūk, šādus komentētājus es vērtēju augstu. Tikai mieru. Nebļauj uz monitora. Viņš nav vainīgs. 😉 P.s. “Cut out all these exclamation points. An exclamation point is like laughing at your own joke.” /F. Scott Fitzgerald/

    • ..pamatojums par to , ka neinteresanta diemžēl man ir tikai viens , un tas viens jau izšķir visu – ja mēs redzam pāris apdzīšanas (interesanta bija tikai viena – Masas cīņa) , un tikai pitstopu stratēģiskās cīņas, kas ne pa gramu neuzsit asinis, un ja mēs to saucam par interesantu sacīksti, tad nu………ko tur piebilst….ja normāla sacīkste ir nevis cīņa , bet gan parādes brauciens, tad ļoti žēl…. kāds pamatojums gan vēl vajadzīgs , ja visi ļoti labi redz , kā norit sacīkste un pusotru stundu garā gonkā ir tikai pāris minūšu epizodes, kurās piloti ne vien vada formulas, bet arī cīnās…..super….un tā visu sezonu jau kuro gadu pēc kārtas….

  7. nu nevar teikt, ka bija galígi neinteresanti. Profesionálie nostalģisti kā misterz Wuttnans, protams, maļ savu nožēlojamo maļamo, cik nožēlami ir tas, un cik nožēlojami ir šitais, bet kopsummā, ekšena nepietrūka. Ja interesē racings, protams..

    Kaut vai Grožāna jaunīb’sdienu ‘flashback’ pitu ieejā pret Stīvensu, ieskaitot verbālo pavadījumu – ‘He hit me!’… 😀

  8. Varu teikt tikai vienu tad kad es saku skatities f1 frazi “tu piebremze”pilots vareja dzirdet tikai pedeja sacikstes apli. Tagad ko mes tik nedzirdam “necinies ar vinu vinam cita strategija”,”nebrauc par atru tev riepas dilst” bla bla bla! Ka sados apstaklos var rasties superpiloti? Vinkarsi nevar un viss! Visu nosaka masina tas regulejumi airodinamika u.t.t.! Musdienu pilots ir nugis ar fizikas gramatu rokas kurs klausa tikai savu saciksu inzenieri nevis saviem slepkavas instinktiem kadi bija Sennam Prostam Manselam Sumaheram un virknei citiem 90to gadu pilotiem. Dodiet tacu beidzot puisiem iespeju izplositie!!! Tas ir viss kas vajadzigs faniem un pasiem pilotiem!!!

    • Reini – redzies, tas viss esot par dārgu 😀 …kāds man pateiks , varbūt bija kāds 3 pasaules karš , kamēr es naktīs gulēju ?? , ka bums un pēkšņi visiem aptrūkās naudas un vajadzēja mainīt visu teātri??? …nu tāds ubagu sporta veids kļuvis ka smīns nāk..tas pats Eklstons piebāzis trešdaļu pasaules naudas kubinskajos maisos tā ka plīst…neviena tiesa pat šo neņem…..paskatamies ar ko nodarbojas dažu labu F1 komandu galvas un pārstāvji , kuri savas komandas pamanās pat nosaukt par trūcīgām….man tas atgādina mūsu valsts politiku – visi staigā piepampuši , bet naudas nevienam kā nav tā nav šai valstī 😀 …..nauda bija un būs , tikai tās nekad nav 😀 😀 😀

  9. Skatos te diskusija par Fetelu izvērsās. No vienas puses – viņš ir izcils. Kad baruca ar uzvaras mašīnu, viņš štancēja P1 apļus Q3 ar pirmo un vienīgo piegājienu. Sacenē vienmēr pirmajos apļos atrāvās no DRS. No otras puses – pērn gāja švakāk kā Ricciardo. Šogad ir labāks par Kimi, bet Kimi, kad atgriezās uz Lotus arī darīja brīnumus.. karoče… ar tiem F1 pilotiem kā ar bitēm :))