“Pirelli” riepu ražotāji pavēstījuši, kādus riepu sastāvus braucēji izmantos nākamajos posmos. Singapūras GP tiks izmantoti divi mīkstākie riepu komplekti, bet Suzukas trasē Japānā braucēji tiks pie vidējām un cietajām riepām. Abos posmos tika izmantoti šādi paši riepu sastāvi arī pagājušajā sezonā. Toties uz Krievijas GP izcīņu “Pirelli” piedāvās mīkstās un supermīkstās riepas. Pērn braucējiem bija iespēja izmantot mīkstās un vidējā sastāva riepas, par kurām vairāki braucēji pēc sacīkstēm sūdzējās, jo tā esot bijusi pārāk piesardzīga izvēle un tās vispār neesot dilušas.

“Red Bull” komanda tuvākajā laikā varētu zaudēt savu galveno sponsoru “Infiniti”. Tiek ziņots, ka savstarpējās sadarbības līgums ir spēkā līdz 2016. gadam, ar tiesībām pārtraukt sadarbību ātrāk, ja “Red Bull” pārstāj izmantot “Renault” dzinējus. Netiek izslēgts, ka “Infiniti” varētu sekot “Renault” un kļūt par komandas sponsoru, ja tiks pārpirkta “Lotus” vienība.

“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene uzsver, ka Sebastians Fetels ir ne tikai lielisks un ātrs braucējs, bet arī lieliski palīdz saglabāt mieru komandā visos politiskajos procesos, kas notiek par un ap komandu. “Viņš vairākas reizes man ir palīdzējis tikt ar visu galā, turklāt viņš lieliski sadarbojas ar savu komandas biedru, kas ir ļoti svarīgi.” Arivabene arī uzslavē Fetela entuziasmu un enerģiju. “Jūs redzējāt Sebu pēc sacīkstēm [Itālijā]. Viņš vienmēr ir smaidīgs un pozitīvs, kas palīdz arī man mazāk sūdzēties.” Vaicāts par salīdzinājumu ar Fernando Alonso, Arivabene uzsver, ka nebija komandas vadītājs, kamēr spāņu braucējs bija komandā, piebilstot, ka ir pilnībā apmierināts ar saviem pašreizējiem braucējiem.

1 KOMENTĀRS

  1. vispār jau ir paliels jautājums, kas patiesībā tur maksā par to reklāmas laukumu iekš RBR, kur tagad lasāms Infiniti..

    Viena no versijām iraid, ka Infiniti ‘titulsponsora’ loma iekš RBR ir daļa no reņu diskaunta par endžiniem, un ka patiesībā nekāda naudas plūsma tur nenotiek.