Niko Rosbergs 134850 skatītāju priekšā izcīnījis uzvaru brāļu Rodrigesu trasē, Meksikā. Vācietis atradās vadībā gandrīz visu sacīkšu laiku, aiz sevis atstājot šīs sezonas čempionu Luisu Hamiltonu. Trešais finiša līniju šķērsoja Valteri Botass, kurš lieliski izmantoja drošības mašīnas periodu sacīkšu beigu daļā.

Jau sacīkšu startā nepaveicās Sebastianam Fetelam, kurš, zaudējis pozīciju Kvjatam, centās noturēt sev aizmugurē bijušo komandas biedru Danielu Rikjardo, tomēr abu braucēju mašīnas saskārās. Rikjardo tika cauri sveikā, bet Fetelam nācās doties boksos ar pārdurtu riepu. Arī sacīkšu turpinājums Fetelam nebija veiksmīgs – ticis līdz 11. vietai, “Ferrari” braucējs izslīdēja  no trases, zaudējot vairākas pozīcijas.

Vadošajās pozīcijās esošie “Mercedes” braucēji un Daņila Kvjats savas pozīcijas uz boksu apmeklējuma rēķinu saglabāja, kamēr “Williams” bija izvēlējušies veikt ļoti laicīgu pirmo pitstopu. Cenšoties apdzīt no 19. vietas startējušo Kimi Raikonenu, Botass jau atkal sadūrās ar savu tautieti. Šoreiz izstāties nācās Raikonenam, bet Botass palika neskarts.

“Williams” braucēji bija tikuši garām arī Danielam Rikjardo, tiesa gan, ar krietni nobraukātām riepām. “Ferrari” nedienas turpinājās, un Sebastians Fetels jau atkal nenovaldīja savu formulu, ieskrienot apmalē. Tas lika trasē doties drošības mašīnai un gandrīz visi piloti devās boksos pēc jauna riepu komplekta.

Rosbergs nosargāja pirmo vietu pret Hamiltonu, bet cīņā par goda pjedestāla zemāko pakāpienu, “Williams” braucēji nolēma, mīksto riepu vietā, doties trasē ar vidējā sastāva ražojumiem. Tiem nepieciešams īsāks uzsilšanas laiks, kas bija galvenais iemesls Botasa veiksmīgajam apdzīšanas manevram pār Kvjatu.

Rosbergam izdevās pirmo reizi karjerā sasniegt pilnu komplektu – uzvaru no pole position ar ātrāko apli, kā arī tikt garām Sebastianam Fetelam kopvērtējumā cīņā par 2. vietu. Abus vāciešus divus posmus pirms sezonas beigām šķir 21 punkts. Punktos tika arī meksikānis Serhio Peress, kurš, dodoties trasē drošības mašīnai, izlēma palikt trasē, neriskējot ar iespēju palikt aiz Verstapena un Grožāna.

Nākamais posms pēc 2 nedēļām notiks Brazīlijā, Interlagosā, kur pagājušogad uzvarēja šīs sacīkstes varonis Niko Rosbergs.

Meksikas GP rezultāti
V. Nr Braucējs Komanda Dzinējs Apļi  Rezultāts Punkti
1 6 Nico ROSBERG Mercedes Mercedes 71  1h 42m 35.038s  ( 178.597 km/h ) 25
2 44 Lewis HAMILTON Mercedes Mercedes 71  1h 42m 36.992s  ( +01.954s ) 18
3 77 Valtteri BOTTAS Williams Mercedes 71  1h 42m 49.630s  ( +14.592s ) 15
4 26 Daniil KVYAT Red Bull Renault 71  1h 42m 51.610s  ( +16.572s ) 12
5 3 Daniel RICCIARDO Red Bull Renault 71  1h 42m 54.720s  ( +19.682s ) 10
6 19 Felipe MASSA Williams Mercedes 71  1h 42m 56.531s  ( +21.493s ) 8
7 27 Nico HULKENBERG Force India Mercedes 71  1h 43m 00.898s  ( +25.860s ) 6
8 11 Sergio PEREZ Force India Mercedes 71  1h 43m 09.381s  ( +34.343s ) 4
9 33 Max VERSTAPPEN Toro Rosso Renault 71  1h 43m 10.267s  ( +35.229s ) 2
10 8 Romain GROSJEAN Lotus Mercedes 71  1h 43m 12.972s  ( +37.934s ) 1
11 13 Pastor MALDONADO Lotus Mercedes 71  1h 43m 13.576s  ( +38.538s )
12 9 Marcus ERICSSON Sauber Ferrari 71  1h 43m 15.218s  ( +40.180s )
13 55 Carlos SAINZ Toro Rosso Renault 71  1h 43m 23.810s  ( +48.772s )
14 22 Jenson BUTTON McLaren Honda 71  1h 43m 24.252s  ( +49.214s )
15 53 Alexander ROSSI Marussia Ferrari 69  +2 apļi
16 28 Will STEVENS Marussia Ferrari 69  +2 apļi
nf 12 Felipe NASR Sauber Ferrari 57  Bremzes
nf 5 Sebastian VETTEL Ferrari Ferrari 50  Izslīdēja
nf 7 Kimi RAIKKONEN Ferrari Ferrari 21  Sadursme
nf 14 Fernando ALONSO McLaren Honda 1  Jaudas zudums

15 KOMENTĀRI

  1. Baigā vilšanās par sarkanajiem. Ja godīgi, es nezinu, par ko Raikonena fani tā jūsmo viņa personībā(dēļ nejēdzīgajām atbildēm intervijās un galīgu vienaldzību pret apkārtējo pasauli?), jo pēdējos gados neesmu redzējis no viņa sakarīgu sniegumu. Pirms 2011. gada neskatījos formulu, tāpēc, iespējams tāpēc, viņa spīdošo braukšanu neesmu redzējis. Viņa “atmazka” tāpat kā iepriekšējā gonkā Botass: “Of course I’m not going to back off”. Kapēc neizvērtē reālo situāciju, ka Botass tajā brīdī ir ar krietni jaunākām riepām un ka labāk palaist garām un pacīnīties ar visiem 4 riteņiem par vietām ar jau svaigākām riepām? Es to ietiepību reāli nesaprotu.. Neticu, ka Ferrari boss viņam teica pa radio, cīnies kaut vai sasitot formulu..

    Fetelam laikam īsti neveicās trasē, kuru nebija vēl kārtīgi nodrillējis uz simulatora, pieļāva tik nejēdzīgu kļūdu. Tagad otrā vieta kopvērtējumā ir zudusi.

    Kad sarkanie bija jau out, cerēju, ka Hamis tomēr atņems ROS uzvaru, man personīgi ROS galīgi nešķiet uzvaras cienīgs. Tikai mans viedoklis.

    • ….ja neesi formulu skatījies pirms 2011 gada un arī vēl vecajā ērā pirms 2009 gada , tad Tu esi pusdzīvi palaidis garām 😀 …. pajautā pēc jebkura incidenta visu pušu viedokli – nekad neviens neatzīs savu vainu..tā vienmēr ir bijis un būs…..tā ir daļa no publicitātes uzturēšanas ,,lai prese runātu,, , kas ir daļa no lielās spēles……… Raikonens šajā jomā ne par gramu neatšķiras no pārējiem…..

      • Skatījos līdz apmēram 2004tajam un no 2011tā skatos atkal. 🙂 Bet tā jau par baigo PRO sevi neuzskatu. Un vispār Valmieras botu armija, kas spiež mīnusiņus šeit, palūgšu maniem postiem nelikt, jo es arī esmu no Valmieras. 😀

        Protams, visi piloti lej bezsakarīgu ūdeni, kad viņiem kaut ko pajautā. Fetels nepārtrauktu maļ vienu un to pašu no sērijas: “We should keep our feet on the ground…” utt. 🙂

      • …nu tad jau nav ar Tevi tik traki 🙂 …..a tāds viņiem darbs…un scenārijs….katrs solis tiek kontrolēts kā no grāmatas… skat kā Alonso tagad sprēgā par Honda dzinēju – vārds, kas nesaskaņots ar komandu šurp vai turp – un mēsli garantēti….. atzīšanās savās kļūdās kaitē imidžam, un par ātru apklusina dažādas runas……

  2. Nu par garlaicīgu to gonku nevar nosaukt (Messeršmitus neskaitam), jo jauna trase šīs paaudzes pilotiem, to jau atcerās vairs tikai Mensels, Prosts, Pikē un citi. Vettels un Ferrari kopsummā kautkā nesadraudzējās ar to trasi. Bet trasa laba, var pat izspiest IndyCar ātrumu taisnēs! 🙂

    • …..nu vispār jau trase vairs nav tā kas agrāk…tā ir pilnībā izmainīta , ka to neatpazītu ne Mansels , ne Pikē , ja viņi vēl brauktu F1…. Trasi glābj šī taisne , kur galvenokārt notiek apdzīšanas, bet pārējā trases daļa – nu tā , so ,so …. izmēģinot simulatorā – lēna un nesarežģīta (salīdzinot ar citām trasēm) ….

  3. Vot var man kāds izskaidrot.Kapēc botasam nepienākās sods!? Kimi V.Botasu izstūma krievijā (kur bija nejaušība) un dabūja sodu bet botass uzsit kimi,bet botass nesaņem sodu. kas pa fignju… vai nu tiesneši ir sapipējušies vai arī tie noteikumi nav tik kartīgi salikti pa plauktiņiem

    • …viss pareizi… Rašā acīmredzami Kimiks pārcentās pietēlojot (tas arī bija redzams telemetrijas datos) un gāja uz visu banku….. Botass pat ar neapbruņotu aci bij redzams ka bremzē agri un glābj situāciju, kad Kimiks iet arvien tuvāk blakus (kamēr Kimiks Rašā pēc telemetrijas datiem nedarīja neko, turpinot manevru)…. pat gluži pretēji – Kimiks bija incidenta uzsācējs……….Mehikā bija vienkāršs sacīkšu incidents … kāpēc nejautā – vai Fetelam vajadzēja sodu?? Tāpēc ka esi Ferrari fans??? Tas ko izdarīja Fetels cīņā ar Rikardo bija ,,čempiona lepnums,, – tipa te braucu Es, tāpēc mani palaidīs….

      • ..ļoti šaubos…. pagātnē , neskatoties uz to , cik tu zaudē un kur tu esi – sods vairākuma gadījumos pienākās…tas ka tu zaudē nav attaisnojums tam ko tu izdarīji…. bet bardakā kā jau bardakā – neko nevar paredzēt arī ar tiem sodiem…. te tev par acīmredzamu pārkāpumu nedieod neko – te par pilnīgiem sīkumiem sačakarē visu…. (visvairāk man patika Šūmahera sods 2012 gadā, kad viņam pēc Bruno Sennas nosaukšanu par idiotu iedeva 5 starta vietu sodu uz Monaco sacīksti…..lamājas bezmazvai visi, un kas gan liedza radiosarunā aizklāt necenzētu vārdu ar ,,piiiii,, ? …ja pat šādi bezsakari pastāv, tad ko te brīnīties par Feteliem, Rikjardo vai Botasiem….) ….