“Renault” kompānija samaksāja simbolisku 1 sterliņu mārciņas cenu par “Lotus” komandas iegādi un šis darījums tika veikts tikai īsi pirms Ziemassvētkiem.

Iepriekšējiem komandas īpašniekiem “Genii Capital” izmisīgi bija nepieciešams jauns investors, kas nosegtu visus parādus un uzņemtos saistības, tādēļ darījuma summa bija viena steliņu mārciņa. Turklāt “Genii Capital” un tās meitas uzņemums “Gravity Motorsports” joprojām ir saglabājusi 10% no komandas daļām. Pārējās 90% daļas tagad pieder “Renault” filiālei “Grigny Ltd”, kas savulaik bija “Benetton” un “Renault” F1 komandas īpašnieki.

“Grigny Ltd”, kas pastāv jau kopš 1977.gada un līdz 2000.gadam bija pazīstama zem “Benetton Ltd” nosaukuma, īpašnieki ir “Renault Developpement Industriel et Commercial” kompānija. V8 dzinēju ēras laikā “Renault” kompānija izmantoja “Grigny Ltd”, lai pārdotu klientu komandām KERS sistēmas. Pēc KERS sistēmas izmantošanas ēras beigām “Grigny Ltd” kompānija stāvēja dīkstāvē, bet tagad atkal ir izvirzījusies priekšplānā un ir tiešie F1 komandas īpašnieki.

“Renault” F1 komanda janvārī plāno organizēt preses konferenci, kurā tiks paziņots komandas vadītāja vārds (ļoti iespējams Alens Prosts), kā arī galējais pilotu sastāvs. Nav izslēgts, ka nolīgtie “Lotus” piloti Džoilons Palmers un Pastors Maldonādo neatradīs vietu “Renault” komandas sastāvā.

3 KOMENTĀRI

  1. Varēja tak nokaulēt uz 50pensiem… 😀 Reno var atļauties tik lielu piķi grūst komandā iekšā, ka iztiks bez PDVSA (un Maldonādo attiecīgi)? lai gan pirms kāda laika uzpeldēja info, ka Venecuēlas valdība atteiksies no autosporta sponsorēšanas ārpus Venecuēlas robežām (PDVSA ir valdības uzņēmums)