V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | Norman Nato | Racing Engineering | 58m51.044s |
2 | Nicholas Latifi | DAMS | 1.337s |
3 | Pierre Gasly | Prema Racing | 4.248s |
4 | Artem Markelov | RUSSIAN TIME | 5.145s |
5 | Sergio Canamasas | Carlin | 7.294s |
6 | Alex Lynn | DAMS | 7.596s |
7 | Jordan King | Racing Engineering | 8.678s |
8 | Raffaele Marciello | RUSSIAN TIME | 11.544s |
9 | Gustav Malja | Rapax | 13.102s |
10 | Oliver Rowland | MP Motorsport | 17.513s |
11 | Nobuharu Matsushita | ART Grand Prix | 18.526s |
12 | Mitch Evans | Campos Racing | 21.773s |
13 | Arthur Pic | Rapax | 23.022s |
14 | Daniel de Jong | MP Motorsport | 23.787s |
15 | Marvin Kirchhofer | Carlin | 24.125s |
16 | Jimmy Eriksson | Arden International | 24.348s |
17 | Sean Gelael | Campos Racing | 27.522s |
18 | Antonio Giovinazzi | Prema Racing | 32.156s |
19 | Nabil Jeffri | Arden International | 1 aplis |
– | Philo Paz Armand | Trident | Izstājās |
– | Sergey Sirotkin | ART Grand Prix | Izstājās |
– | Luca Ghiotto | Trident | Izstājās |
Paralēli Spānijas GP izcīņai uzsākta GP2 sezona, kas nereti dēvēts par spēcīgāko jauno braucēju čempionātu pirms došanās uz F1. Pirmajā braucienā Barselonā no pole position startēja “Red Bull” protežē Pjērs Gazlī, nosargājot vadību arī startā. Džioto avārija lika trasē sūtīt virtuālo drošības mašīnu, pēc kuras Gazlī atrāvās no otrajā vietā esošā Normana Nato. Par Vandūrna aizvietotāju “ART” komandā kļuvušais Sergejs Sirotkins pēc vājas kvalifikācijas spēja tikt vairākiem konkurentiem garām, tomēr, dzenoties pēc Nato, sagriezās un noslāpēja savu mašīnu. Trasē devās drošības mašīna, piloti izmantoja iespēju doties boksos, bet Gazlī pārsvars tika dzēsts. Sacīkšu pēdējais nogrieznis Gazlī nepadevās tik ātrs un nācās piekāpties ne tikai Nato, bet arī Latifi. Pēdējā aplī debitants Antonio Džiovinaci no astotās vietas izsita Rafaeli Marčello, kas dotu viņam dotu pole position otrajā braucienā. Tomēr tiesneši nolēma par gala rezultātiem pasludināt priekšpēdējā apļa situāciju, līdz ar to Marčello tika klasificēts astotais, bet Džiovinaci saņēma sodu un palika 18. vietā.
V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | Alex Lynn | DAMS | 43m50.241s |
2 | Pierre Gasly | Prema Racing | 0.377s |
3 | Jordan King | Racing Engineering | 1.120s |
4 | Artem Markelov | RUSSIAN TIME | 2.168s |
5 | Raffaele Marciello | RUSSIAN TIME | 3.382s |
6 | Oliver Rowland | MP Motorsport | 3.990s |
7 | Nicholas Latifi | DAMS | 4.584s |
8 | Nobuharu Matsushita | ART Grand Prix | 5.647s |
9 | Sergio Canamasas | Carlin | 8.115s |
10 | Gustav Malja | Rapax | 8.419s |
11 | Sergey Sirotkin | ART Grand Prix | 8.698s |
12 | Luca Ghiotto | Trident | 8.828s |
13 | Sean Gelael | Campos Racing | 9.178s |
14 | Mitch Evans | Campos Racing | 9.650s |
15 | Marvin Kirchhofer | Carlin | 10.152s |
16 | Norman Nato | Racing Engineering | 10.430s |
17 | Daniel de Jong | MP Motorsport | 10.726s |
18 | Nabil Jeffri | Arden International | 11.672s |
19 | Jimmy Eriksson | Arden International | 1 Lap |
– | Arthur Pic | Rapax | Izstājās |
– | Antonio Giovinazzi | Prema Racing | Izstājās |
– | Philo Paz Armand | Trident | Izstājās |
Otrā brauciena startā Marčello pēc spraigas cīņas izdevās izsargāties no Džordana Kinga uzbrukumiem, ko lieliski izmantoja “Williams” testpilots Alekss Linss, apdzenot Kingu. Linss drīz vien tika galā arī ar Marčello un nosargāja uzvaru līdz sacīkšu finišam. Pavisam drīz Marčello garām pašāvās arī Kings un Gazlī. Skatītāju iecerēto cīņu par uzvaru starp Linsu, kurš pirmajā braucienā palika sestais, un Gazlī tika pārtraukta priekšlaicīgi. “Campos Racing” braucējs Šons Gelaels aktīvi aizsargājās no Džiovinaci uzbrukumiem, kas beidzās ar iespaidīgu avāriju. Pirmā brauciena uzvarētāja Nato sacīkstes sabojāja vājš starts un francūzis sacīkstes beidza 16. pozīcijā.
Līdz ar to kopvērtējumā pēc 1. posma ar 33 punktiem vadībā atrodas Pjērs Gazlī, kurš, neraugoties uz 8. vietu pērn un Formula Renault vicečempionu 2014. gadā, nav izcīnījis uzvaru formulu sacīkstēs jau nepilnus 3 gadus. 27 punkti Nato kontā, bet Linss no līdera atpaliek par 10 punktiem. Komandu ieskaitē 43 punktus guvušas “DAMS” (Linss un Latifi) un “Racing Engineering” (Nato un Kings) vienības.
Tikmēr GP3 seriālā pie uzvaras pirmajā braucienā tika “Ferrari” akadēmijas pilots Čārlzs Leklerks. Monako pārstāvošajam braucējam vadību izdevās iegūt jau startā, tiekot garām Hjūzam un Fukuzumi. Labāko trijnieks palika nemainīgs un uz goda pjedestāla stājās trīs čempionāta debitanti.
Otrajā braucienā savu talantu izdevās nodemonstrēt Leklerka komandas biedram “ART” sastāvā Aleksam Albonam, kurš līdzīgi kā Leklerks sāka sacīkstes no 3. pozīcijas un vadību pārņēma jau startā, izturot Oskara Tunjo radīto spiedienu. Uz goda pjedestāla stājās arī Antonio Fuoko, bet Leklerks augstāk 9. vietu nespēja pakāpties. Abu braucienu, kvalifikācijas un treniņu rezultātus var aplūkot ŠEIT. Kopvērtējumā Leklerks (27 punkti) iekrājis nelielu pārsvaru pār Albonu, Hjūzu (abiem 23) un Fuoko (22).
https://www.youtube.com/watch?v=NVk-w4-sD_Q
F3 Eiropas čempionātā, kuru “Prema Powerteam” uzsāka ar pārliecinošu dominanci, Po trasē spēku samēri sagriezās kājām gaisā. Bens Bārnikouts jau atkal spēja pieveikt konkurentus slapjos laika apstākļos. Lenss Strolls aizkavējās startā, kas lika kanādietim cīnīties tikai par dažiem punktiem. Pēc ķīnieša Li avārijas trasē devās drošības mašīna. To izmantoja Niks Kasidijs, sacīkstēm atsākoties, pārņemot otro pozīciju no Maksa Gintera.
Otrajā braucienā notikumu gaitu kontrolēja cits “Hitech GP” braucējs Džordžs Rasels. Aiz viņa iekārtojās Serdžio Sette Kamara un Alesio Lorandi, kuru gan pievīla caura riepa. Divas reizes pēc Pedro Pikē un Harisona Ņūija avārijām trasē devās drošības mašīna. Tehnisku iemeslu dēļ Ginters un Kasidijs līdz finišam netika.
Trešajā braucienā pārsteidzošu panākumu guva itālis Lorandi, kurš šosezon augstāk par 6. vietu vēl nebija finišējis. Otrajā rindā startējušie Kasidijs un Sette Kamara nesadalīja pirmos līkumus, izraisot avāriju, liekot izstāties arī Li, Bekmenam un Mazepinam. Strolls nespēja tikt garām Lorandi, tomēr iekrāja lielisku pārsvaru kopvērtējumā, izmantojot galveno konkurentu neveiksmes. Igaunim Āronam Francija pagalam neveiksmīga – iekrāti tikai 8 punkti.
IndyCar čempionātā francūzis Saimons Padženo turpina demonstrēt savu talantu, izcīnot trešo uzvaru pēc kārtas Indianapolisas spīdvejā, tādējādi kļūstot par galveno favorītu uz uzvaru maija beigās gaidāmajās 500 jūdžu sacīkstēs. Par sacīkšu otru zvaigzni kļuva Greiems Reihals, kurš pēc diskvalifikācijas kvalifikācijā pacēlās par 20 pozīcijām, finišējot 4. vietā aiz Kastronevesa un Hinčklifa.
V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | Simon Pagenaud | Team Penske | 1h50m18.5823s |
2 | Helio Castroneves | Team Penske | 4.4748s |
3 | James Hinchcliffe | Schmidt Peterson Motorsports | 5.0807s |
4 | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan | 7.0715s |
5 | Charlie Kimball | Chip Ganassi Racing | 7.4234s |
6 | Conor Daly | Dale Coyne Racing | 12.1838s |
7 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 12.9226s |
8 | Juan Pablo Montoya | Team Penske | 13.6912s |
9 | Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | 15.1933s |
10 | Alexander Rossi | Andretti Herta | 16.3134s |
11 | Spencer Pigot | Rahal Letterman Lanigan | 20.5172s |
12 | Carlos Munoz | Andretti Autosport | 29.6369s |
13 | Mikhail Aleshin | Schmidt Peterson Motorsports | 43.3094s |
14 | Max Chilton | Chip Ganassi Racing | 43.3785s |
15 | Marco Andretti | Andretti Autosport | 44.6339s |
16 | Matthew Brabham | Team Murray | 45.5107s |
17 | Gabby Chaves | Dale Coyne Racing | 47.0326s |
18 | Takuma Sato | AJ Foyt Enterprises | 56.3389s |
19 | Will Power | Team Penske | 57.4410s |
20 | Jack Hawksworth | AJ Foyt Enterprises | 1m03.7229s |
21 | Josef Newgarden | Ed Carpenter Racing | 1m08.6234s |
22 | J.R. Hildebrand | Ed Carpenter Racing | 1 aplis |
23 | Alex Tagliani | AJ Foyt Enterprises | 1 aplis |
24 | Sebastien Bourdais | KVSH Racing | Izstājās |
25 | Tony Kanaan | Chip Ganassi Racing | Izstājās |
Njā, Peženauts iet kā smērēts. Ko tur piebilst. Superīgākais Menards krāsojums, bet tas jau laikam tikai uz Indy. Vienīgi nepiekritīšu, ka tas viņu padara par favorītu 500 jūdzēs. Tas tomēr ir bišku kaut kas cits. Kandidāts uz uzvaru – jā, protams.
Nu uz taisnstūra uzvaru kā vienmēr ticamākie kadri ir Helio, Huans pablo, Kārpenters, Diksons. (Man jau patiktu, ka to piena pudeli beidzot dabūtu padzerties Vils Pauers, bet tur daudzkam jāsakrīt, lai tā notiktu) 🙂