Pēdējo dienu laikā FIA paziņojusi par vairākām izmaiņām, kas skars Formula 1, sākot no nākamās sezonas.

Ievērojami ilgāks mūžs būs jāiztur dzinēja komponentēm – jau iepriekš bija zināms, ka 2018. gadā bez starta vietu soda braucējiem būs atļauts izmantot tikai 3 iekšdedzes dzinējus, tomēr nu paziņots arī par tā komponenšu limitiem – arī turbokompresoru un MGU-H sistēmu skaits sarucis līdz trim, savukārt atlikušās komponenentes (MGU-K, elektronikas un enerģijas sistēmu) varēs mainīt tikai vienu reizi, saņemot sodu par katru nākamo elementu. Ņemot vērā, ka, piemēram, Stofels Vandūrns šosezon izmantojs jau 10 MGU-H elementu un turbokompresorus, starta vietu sodu skaits, visticamāk, ievērojami celsies.

Izmaiņas skārušas arī starta procedūru – turpmāk braucēji tiks sodīti ne tikai par pāragru startu, bet arī tad, ja tiesneši uzskatīs, ka braucējs sācis reaģēt pirms zaļo gaismu iedegšanās, tādā veidā izvairoties no situācijas, kas bija vērojama saistībā ar diskutablo Valteri Botasa startu Austrijā. Braucēji saņems sodu arī tad, ja nebūs korekti nostājušies savā starta pozīcijā. Līdz ar to turpmāk vairs nebūs pieļaujami tādi notikumi kā Ķīnā, kur Fetels ar pusmašīnas korpusu neatradās savā starta kastītē, lai pēc iespējas ātrāk uzsāktu savas pozīcijas aizsargāšanu.

Turpmāk dažādos demonstrācijas un skatītāju izklaidējošos braucienos komandām būs atļauts izmantot tekošā gada formulas. Katrai komandai šāda veida pasākumiem tiks dotas 2 dienas starp sezonas un gada beigām, tomēr tas pirms tam jāsaskaņo ar FIA, nobrauktā distance nedrīkst pārsniegt 15 km, kā arī visām pārējām komandām jāzina par šiem pasākumiem. Līdz šim bija aizliegts izmantot tekošā un iepriekšējā gada modeli. Šādi demonstrācijas braucieni gan nedrīkst notikt kalendārā esošajās F1 trasēs vai to fragmentos.

Izmaiņas skārušas arī superlicences punktu sadalījumā, kas paredzēts, lai jaunie braucēji būtu spējīgi pievienoties F1 čempionātam tikai tad, ja guvuši atzīstamus sasniegumus junioru kategorijās. Braucējiem nepieciešams sakrāt 40 superlicences punktus 3 gadu laikā. Līdz šim to viena gada laikā varēja paveikt tikai ar titulu WEC LMP1, Formula E, IndyCar vai finiši kopvērtējuma Top 3 Formula 2 (ex GP2) čempionātā. Jaunie noteikumi īpaši neskar F2 sacīkstes, tomēr pārējie čempionāti piedzīvojuši punktu samazināšanu, kas kļuvis par pirmo soli FIA centieniem padarī F2 par gandrīz neizbēgamu soli katra jaunā braucēja karjerā pirms došanās uz F1.