Interesantu soli spēruši F1 riepu piegādātāji “Pirelli” – ierasti violeti krāsotās ultramīkstās riepas šajā nedēļas nogalē būs redzamas rozā toņos.
Gluži tāpat kā Monako, Monreālā un Silverstounā abas rozā krāsotās “Force India” uz mašīans rotāja rozā lentīte ar aicinājumu vērst uzmanību un piesaistīt līdzekļus krūts vēža ārstēšanā. Cēlais mērķis tiks reklamēts arī šonedēļ, tomēr ievērojami iespaidīgākos apjomos – reklāmas ar “Breast Cancer Care” organizācijas vēstījumiem būs atrodamas visā trases garumā.
Akcijā iesaistījušies arī “Pirelli” – Amerikas GP posma laikā mīkstākais pieejamais riepu sastāvs būs marķēts ar rozā, nevis violeto krāsu, demonstrējot arī savu atbalstu organizācijai, kas pēdējo 35 gadu laikā slimības ārstēšanai piesaistījusi 920 miljonus USD. Tās mērķis ir padarīt krūts vēzi ārstējamu pilnīgi visiem tā slimniekiem visās pasaules malās. Pērn vien ar krūts vēzi tika diagnosticēti 200 tūkstoši pacientu ASV, bet 50 tūkstoši – Itālijā.