“Red Bull” komandas tehniskais direktors Adrians Ņūvijs apstiprinājis, ka Danielam Rikjardo šonedēļ gaidāmajā Kanādas Grand Prix izcīņā būs jārēķinās ar starta pozīciju sodu, jo viņa mašīnai tiks pārsniegts sezonai pieejamo jaudas agregāta komponenšu skaits.

Par problēmu kļuva kinētiskās enerģijas atjaunošanas sistēma MGU-K, kas radīja problēmas Danielam Rikjardo Monako Grand Prix izcīņā. “Red Bull” braucējs gan sasniedza finišu un izcīnīja uzvaru, tomēr sistēma vairs nebija lietojama. Tā kā Rikjardo pirmo dzinēja un visa tā komponenšu maiņu veica pirms Ķīnas Grand Prix, viņš bija sasniedzis limitu un trešā MGU-K uzstādīšana maksās 10 starta pozīcijas, taču, visticamāk, nāksies mainīt arī elektronikas kontroles, līdz ar to Danielam Rikjardo sacīkstes būs jāuzsāk no pašas pēdējās pozīcijas.

Sodi Monreālā būs, bez tiem iztikt nevaram, bet šobrīd nevaru apstiprināt, cik daudz to būs. Viens no faktoriem būs baterija – šobrīd gaidām “Renault” pārbaužu rezultātus. Līdz tam nevaru droši atbildēt, kādas jaunas komponentes izmantosim,” norāda Ņūvijs.

Kā zināms, “Renault” uz Kanādas posmu plāno ieviest pamatīgus uzlabojumus mašīnas dzinējam, tomēr, ņemot vērā katras mašīnas nobraukumu un to, cik daudz kilometrus tās veikušas ar esošajiem jaudas agregātiem, tiek pieļauta iespēja, ka “Red Bull” vēl nesaņems jaunākos dzinējus un Kanādā tie būs pieejami vienīgi “Renault” un “McLaren” komandām.