Jau šajā nedēļas nogalē Azerbaidžānā “Honda” kompānija sāks izmantot pirmo šajā sezonā uzlabotās versijas jaudas agregātu (Spec2), jo esošajam atklātas kvalitātes kontroles problēmas.

Abi “Red Bull” piloti Makss Verstapens un Pjērs Gazlī Azerbaidžānas GP izmantos jaunu iekšdedzes dzinēju, kuram esot uzlaboti izturības un noskrējiena rādītāji.

“Toro Rosso” piloti Alekss Albons un Daņila Kvjats jau iepriekšējā posmā Ķīnā sāka izmantot otro motoru – Kvjats dēļ problēmas, kas atklājās pirmajā treniņā, bet Albons dēļ smagās avārijas pēdējā treniņā. Kvjata dzinēja problēma ir tieši saistīta ar to, kāpēc šobrīd “Honda” nolēmusi ieviest jauno dzinēju arī abiem “Red Bull” pilotiem. Līdz ar to “Toro Rosso” piloti jau ar nākamo dzinēja maiņu saņems starta pozīciju sodu, jo Baku sāk izmantot trešo iekšdedzes dzinēju.

Šajā sezonā katrs pilots var izmantot trīs iekšdedzes dzinējus, turbo sistēmas un MGU-H sistēmas, kā arī pa divām MGU-K sistēmām, baterijām un elektronikas kontroles blokiem. Ar katru nākamo piloti saņem starta pozīciju sodus.

Ņemot vērā, cik agri “Honda” sākusi izmantot savus otros un “Toro Rosso” gadījumā arī trešos komponentus, nav šaubu, ka šo komandu piloti saņems starta pozīciju sodus. Vadošie dzinēju ražotāji “Ferrari” un “Mercedes” tradicionāli pirmo jaudas agregāta komponentu nomaiņu veic ap septīto čempionāta posmu Kanādā.