Barselonā aizvadīta pirmā no divām testu dienām. Savu dominances gājienu turpināja “Mercedes” komanda. Valteri Botass bija par sekundes desmitdaļu lēnāks kā kvalifikācijā, tomēr tuvāko konkurentu apsteidza par 1,4 sekundēm.

Atšķirībā no Grand Prix nedēļas nogales, kad bija pieejami tikai 3 cietību riepu sastāvi, testos braucēji izmantoja arī divus mīkstākos (C4 un C5), kā arī prototipa riepas.

Botasam izdevās uzrādīt ātrāko rezultātu jau priekšpusdienā, tomēr pēcpusdienā tas tika uzlabots līdz 1m15.511s. Nepilnas pusotras sekundes pārsvars pār Leklerku gan var šķist mānīgs, jo Botass savā labākajā mēģinājumā izmantoja C5 (mīkstākās riepas), Leklerks savu rezultātu piecas minūtes pirms sesijas finiša sasniedza ar C2 sastāvu.

“Red Bull” komanda savu darbu noslēdza stundu agrāk kā cerēts, kad Pjērs Gazlī palika trases malā ar transmisijas defektu. Vēl sliktāk klājās “Alfa Romeo” pārstāvim Kalumam Ilotam, kurš pēcpusdienas sesijas vidū piedzīvoja smagu avāriju, pēc kuras mašīnu vairs neizdevās salabot, lai atgrieztos trasē.

Ilota rezultāts bija pietiekams vienīgi, lai pārspētu “Williams” rezerves braucēju un F2 čempionāta līderi Nikolā Latifi, kurš bija ražīgākais braucējs, veicot 133 apļus. Rītdien Ilots sēdīsies pie “Ferrari” stūres.

Paralēli komandu testiem, Sebastians Fetels (“Ferrari”) un Serhio Peress (“Racing Point”) aizvadīja “Pirelli” riepu testus, ar kuru palīdzību itāļu riepu ražotāji cenšas atrast optimālos sastāvus 2020. gada sezonai. Fetels veica 133 apļus, bet Peress – 118.

Grafiks: Pirelli