Luiss Hamiltons kļuvis uzvarām bagātāko braucēju mājas posmos. Šī bija viņa septītā uzvara Lielbritānijas Grand Prix, kamēr tuvākais sekotājs francūzis Alens Prosts Francijas Grand Prix triumfējis sešas reizes.
Lai gan teorētiski visvairāk uzvaras dzimtenē izcīnījis Mihaels Šūmahers (deviņas), tomēr lielāko daļu viņa karjeras Vācijā notika divi posmi gadā – Vācijas Grand Prix Hokenheimā, kur Šūmahers uzvarēja 4 reizes un Eiropas Grand Prix Nirburgringā, kur Mihales tika pie 5 panākumiem, tomēr par viņa mājas posmu uzskatāms tieši Vācijas Grnad Prix.
Hamiltonam izdevās labot vēl vienu rekordu. Neraugoties uz cauro riepu pēdējā aplī, Luiss 20. reizi karjerā atradās vadībā no starta līdz finišam. Airtonam Sennam pilnu sacīkšu distanci vadībā izdevās atrasties 19 reizes, Sebastianam Fetelam 15 reizes, bet Šūmaheram tikai 11 posmos. Tas, galvenokārt, skaidrojams ar noteikumu izmaiņām par degvielas uzpildi sacīkstēs, kas pitstopus padarīja daudz garākus.
Hamiltona triumfs pieredzējušākajiem F1 skatītājiem atgādināja par 1987. gada sacīkstēm Hokenheimā. Nelsons Pikē izcīnīja pārliecinošu uzvaru, kamēr otrās vietas ieguvējs Stefans Johansons ar “McLaren” finiša līniju šķērsoja tieši tāpat kā Hamiltons – ar cauru priekšējo riepu, bet 1967. gada Amerikas GP Džims Klārks uzvarēja ‘gandrīz uz trim riteņiem’, jo viņa aizmugurējo riteņu balstiekārta bija salūzusi un “Lotus” formula knapi turējās kopā, sasniedzot finišu.
Otrajā vietā finiša līniju škērsoja Makss Verstapens. Pateicoties papildus punktam par ātrāko apli, Verstapens savā karjerā guvis precīzi 1000 punktus. Kopš viņa ienākšanas F1 čempionātā 2015. gadā, vairāk punktus izdevies gūt vienīgi Hamiltonam (2033), Fetelam (1377) un Botasam (1157). Nākamajā posmā Makss sasniegs vēl vienu zīmīgu robežu, panākot savu tēvu Josu Verstapenu pēc aizvadītajām sacīkstēm F1 čempionātā.
Tā kā Valteri Botass un Karloss Saincs ar caurām riepām pēdējos apļos izkrita no punktu zonas, bet Serhio Peress šajā posmā nepiedalījās, Luiss Hamiltons ir palicis par vienīgo braucēju, kurš ticis punktos visos četros šīs sezonas posmos. Pēc četriem posmiem tikai viens braucējs var lepoties ar iekļūsānu labāko desmitniekā pirmoreiz kopš 2000. gada, kad tas izdevās vienīgi M. Šūmaheram.
Labāko pieciniekā iekļuva piecu dažādu komandu pārstāvji. Vienīgi “Renault” izdevās ar abiem braucējiem iekļūt Top 6 (Rikjardo 4. vieta, Okonam 6. vieta). Pirmoreiz kopš 2008. gada Japānas Grand Prix “Renault” lēnākais braucējs ir ātrāks par visu pārējo komandu lēnāko braucēju. Toreiz Alonso izcīnīja uzvaru, bet Nelsons Pikē Jr. finišēja ceturtajā vietā.
Lando Noriss jau atkal aizvadīja lieliskus pēdējos apļus. Austrijas GP viņš 3 apļus pirms finiša apdzina Peresu un pakāpās uz 4. vietu, Štīrijas GP priekšpēdējo apli Noriss uzsāka 8. vietā, bet finišēja piektais, Ungārijā savā pēdējā aplī viņš apdzina Okonu cīņā par 13. vietu, bet Lielbritānijas GP haosā uz Botasa un Sainca rēķina pakāpās no septītās uz piekto vietu.
Lai gan pastāv liela iespējamība, ka šī nebija Niko Hulkenberga vienīgā iespēja piedalīties 2020. gada sezonas čempionātā, tomēr viņa līdz šim vienīgā dalība beidzās vēl pirms starta. Hulks nonāca līdzīgā situācijā kā Kevins Magnusens 2015. gadā, aizvietojot testos avāriju guvušo Fernando Alonso. Dzinēja problēmu dēļ līdz Austrālijas GP startam Kevins netika, bet uz pārējiem posmiem Alonso jau bija atpakaļ ierindā. Tikmēr 2005. gadā Rikardo Zonta “Toyota” sastāvā Indianapolisā nomainīja traumas guvušo Ralfu Šūmaheru. “Michelin” nolēma boikotēt posmu un Zonta nekad vairs netika pie izdevības startēt sacīkstēs.
Lielbritānijas Grand Prix ātrākie apļi
V. | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Rezultāts | Aplis |
---|---|---|---|---|---|
1 | Makss Verstapens | Red Bull | Honda | 1'27''097 | 52 |
2 | Aleksandrs Albons | Red Bull | Honda | 1'28''689 | 52 |
3 | Pjērs Gazlī | AlphaTauri | Honda | 1'29''063 | 52 |
4 | Luiss Hamiltons | Mercedes | Mercedes | 1'29''238 | 45 |
5 | Valteri Botass | Mercedes | Mercedes | 1'29''265 | 41 |
6 | Daniels Rikjardo | Renault | Renault | 1'29''482 | 49 |
7 | Estebans Okons | Renault | Renault | 1'29''491 | 50 |
8 | Romēns Grožāns | Haas | Ferrari | 1'29''782 | 49 |
9 | Šarls Leklerks | Ferrari | Ferrari | 1'29''813 | 49 |
10 | Karloss Saincs | McLaren | Renault | 1'29''948 | 47 |
11 | Kimi Raikonens | Alfa Romeo | Ferrari | 1'29''973 | 49 |
12 | Lando Noriss | McLaren | Renault | 1'30''059 | 41 |
13 | Lenss Strols | Racing Point | BWT Mercedes | 1'30''475 | 44 |
14 | Nikolā Latifi | Williams | Mercedes | 1'30''501 | 44 |
15 | Sebastians Fetels | Ferrari | Ferrari | 1'30''537 | 44 |
16 | Džordžs Rasels | Williams | Mercedes | 1'30''862 | 41 |
17 | Antonio Džiovinaci | Alfa Romeo | Ferrari | 1'30''977 | 49 |
18 | Daņila Kvjats | AlphaTauri | Honda | 1'32''443 | 11 |
19 | Kevins Magnusens | Haas | Ferrari | 1'43''753 | 1 |