Šūmahers un Džiovinaci “Ferrari” rezervē

Miks Šūmahers, paralēli startēšanai “Haas” komandā, nākamsezon kļūs par “Ferrari” rezerves braucēju. Mihaela Šūmahera dēls šo lomu pildīs 11 posmos jeb pusi sezonas, kamēr atlikušajās sacensībās rezervista loma tiks Antonio Džiovinaci.

Itālis būs rezervists arī “Ferrari” klientu komandām “Haas” un “Alfa Romeo”, kur startēja iepriekšējās trīs sezonas. Lai gan Šarls Leklērs jau divreiz inficējies ar Covid-19, “Ferrari” pēdējos gadus nav bijusi vajadzība izmantot rezerves braucējus, kamēr “Haas” un “Alfa Romeo” šāda vajadzība radās pēc Romēna Grožāna ugunīgās avārijas Bahreinā un Kimi Raikonena inficēšanās ar Covid-19.

Atkalapvienošanās ar “Santander”

Enzo Ferrari rādītā komanda uz nākamo sezonu atjaunojusi sadarbību ar “Santander” banku, kas bija vieni no galvenajiem atbalstītājiem no 2007. līdz 2017. gadam. “Santander” banka bāzējas Spānijā, līdz ar to loģisks solis no “Ferrari” puses bija Fernando Alonso piesaiste 2010. gadā, kurš startēja komandā piecus gadus.

Tagad “Ferrari” sastāvā brauc cits spānis Karloss Saincs. Tā kā viņš sevi apliecinājis ļoti pozitīvi un gada griezumā pat guvis vairāk punktus par Šarlu Leklēru, pavīdējušas baumas, ka itāļu vienība ir gatava pagarināt Sainca kontraktu vismaz līdz 2024. gada beigām.

Viens no galvenajiem iemesliem “Santander” vēlmei atgriezties esot F1 centieni samazināt oglekļa izmešus šīs desmitgades laikā.

Jauns simulators

No nākamā gada pirmās puses “Ferrari” plāno izmantot jaunu simulatoru. Tā galvenais uzdevums ir pēc iespējas reālistiskāk virtuālā vidē atdarināt reālās dzīves situāciju, lai palīdzētu komandai attīstīt jaunās paaudzes mašīnu un atrast ideālos regulējumus sacīkšu nedēļu nogalēs.

Sākotnējais plāns paredzēja jaunā simulatora ieviešanu darbībā jau 2021. gada sezonas izskaņā, tomēr kalibrēšana un datu korelācijas pārbaude mazliet aizkavējusies. Mattia Binotto vadītā komanda jau pamanījās izmēģināt simulatoru Saūda Arābijas posmā.

Šarls Leklērs norādījis, ka simulatoru galvenais izaicinājums esot G spēku darbības atdarināšana. Ikdienā “Ferrari” simulatora braucēju pienākumus veic Antonio Fuoko un Davide Rižons.

Binotto piesardzīgs

Neraugoties uz “Red Bull” un “Mercedes” koncentrēšanos uz 2021. gada titulu, “Ferrari” vadītājs Mattia Binotto nejūtas pārliecināts, ka sarkanie atgriezīsies titula cīņā jau 2022. gadā. Binotto uzsver, ka atstatums līdz vadošajām komandām šogad bijis ievērojams un to nebūšot tik viegli sadeldēt, neraugoties uz jaunajiem tehniskajiem noteikumiem.

Itāļu speciālists gan atzīst, ka cer uz atgriešanos regulārā cīņā par uzvarām. Pēdējo divu sezonu laikā panākumiem bagātākā Formula 1 komanda nav spējusi izcīnīt uzvaras. Šogad “Ferrari” sezonu noslēdza trešajā vietā konstruktoru kausā.