Lai gan “Ferrari” vadītājs Matija Binoto uzskata, ka “Red Bull” vienība šobrīd iztērējusi lielāko daļu no pieejamās naudas, lai uzlabotu savu F1 mašīnu, Helmuts Marko to noliedz.

Binoto pagājušajā nedēļā kādā intervijā pauda, ka “Red Bull” šosezon uzlabojumus ieviesuši aktīvāk, kā rezultātā arī iztērējuši vairāk naudas. Kā zināms, šogad katrai komandai budžeta griesti noteikti 135 miljonus eiro apmērā. Binoto izteica cerību, ka vienā brīdī “Red Bull” pārstās attīstīt savu mašīnu, jo visi resursi būs iztērēti.

“Red Bull” konsultants Marko intervijā “Motorsport-Total.com” noliedzis izskanējušās spekulācijas, ka komanda būtu iztērējusi jau 75% no mašīnas attīstībai paredzētajiem finansiālajiem resursiem. Viņš arī saka, ka “Ferrari” komandai noteikti dārgi izmaksājušas Karlosa Sainca piedzīvotās avārijas pēdējo posmu laikā.

Runājot par to, ka “Red Bull” uz šo brīdi varētu būt iztērējusi vairāk naudas par “Ferrari” komandu, Marko atzina: “Es tā nedomāju. Taisnība, ka problēma ir loģistikas izmaksas, kas kļuvušas lielākas, bet tā tas ir arī “Ferrari” un visām pārējām komandām. Nedomāju, ka citādi esam atšķirīgā situācijā no “Ferrari”. Es arī prātoju, kādu ietekmi uz visu atstās Sainca avārijas. Tas nevar būt lēti.”

Uz šonedēļ gaidāmo posmu Barselonā lielus uzlabojumus plāno abas šī brīža vadošās F1 komandas. “Red Bull” joprojām cīnās ar liekā svara problēmu, kurai pievērš būtisku vērību.

“Mēs savus uzlabojumus ieplānojam tā, lai ar katru no tiem samazinātu mašīnas svaru,” atklāj Marko. “Diemžēl mēs aizvien neesam sasnieguši minimālo svaru.”

Tikmēr intervijā “F1-Insider” Marko paudis, ka tagad mašīna varētu būt ļoti tuvu minimālā svara atzīmei: “Spānijā mēs nedēļas nogali sāksim ar jaunām detaļām, un ar tām beidzot varam sasniegt optimālo svaru. Līdz šim bijām relatīvi tālu no 798 kilogramiem. Finansiāli esam vienādā situācijā ar “Ferrari”, bet turpmāk atšķirība būs tajā, kā mēs trasē no mums pieejamās tehnikas spēsim dabūt ārā iespējami vairāk. Koncentrējamies uz šo sīvo cīņu ar “Ferrari”, un esam pilnīgi pārliecināti, ka FIA parūpēsies par finansiālo robežu ievērošanu.”