Guanju Žou atzinis, ka iepriekš nekad nebija piedzīvojis tādas tehniskas problēmas, kas viņam atgadījās Ungārijas GP startā. Tikmēr Estebans Okons, kurš Žou kļūdas rezultātā piedzīvoja avāriju, atklāja, ka viņa mašīnas sēdeklis no trieciena pārlūza divās daļās.

“Alfa Romeo” pilots Žou pārsteidza ar izcīnītu piekto starta vietu, kas ir viņa F1 karjeras augstākais rezultāts kvalifikācijās. Tomēr startā viņš no savas vietas izkustējās pavisam lēni, pirmajā līkumā bremzēja pārāk vēlu un uztriecās Daniela Rikjardo mašīnai. Finišu ķīniešu autosportists sasniedza 16. pozīcijā, apli aiz uzvarētāja.

“Nav ne jausmas, kas notika,” runājot par startu, atzina Žou. “Kad bija nodzisušas jau četras gaismas, vēl turēju augstus apgriezienus, bet tad gāzes pedālis pilnībā zaudēja atsaucību, līdz ar ko starta brīdī nevarēju paātrināties. Ļoti žēl, jo varēja sanākt labs starts. Tas ir savādi, jo nekad iepriekš nekas tāds nebija noticis. Pirmajā līkumā centos bremzēt, cik vēlu vien iespējams, lai mēģinātu atgūt kādas pozīcijas, bet, daļēji dēļ netīrā gaisa, ko radīja priekšā esošās mašīnas, nobloķēju riteņus un uzslīdēju virsū vienai no tām. Es tā nebiju gribējis, bet sacīkste lielā mērā man bija beigusies jau uz starta līnijas.”

Žou pieļautās kļūdas dēļ notika vairāku spēkratu sadursme. Viņa taranētais Rikjardo uztriecās Estebanam Okonam, kura spēkrats savukārt uzlidoja gaisā un aizķēra komandas biedra Pjēra Gazlī auto. Rezultātā izstājās abi “Alpine” piloti, tāpat arī Rikjardo viņa atgriešanās sacīkstē tika iedragātas iespējas pacīnīties par punktiem.

“Tā vienkārši bija kļūda no Žou puses, kas rezultējās ar milzīgu triecienu pa manu mašīnu,” skaidro Okons. “Tiku uzmests gaisā kādus trīs, četrus metrus un piezemējoties trieciens bija liels. Mans sēdeklis salūza divās daļās. Tas parāda, cik spēcīgs bija trieciens. Diemžēl komandas abas mašīnas izstājās. Tās ir sekas braukšanai pa aizmuguri. Piloti tur uzņemas lielāku risku. Mēs to zinājām un šajā reizē no tā cietām.”