Bijušais Formula 1 pilots Gerhards Bergers intervijā “Autosport” ir paziņojis, ka “Mecedes” komandai ir pienācis laiks sākt gūt uzvaras, kuras nav izcīnītas, kopš 2009.gada izskaņā vācu kompānija pārpirka “Brawn GP” komandu.

“F1LV

“Beļģijā bija sāpīgi skatīties, kā Niko Rosbergs nodemonstrēja izcilu startu, bet pēc pāris apaļiem viņš zaudēja pozīciju pēc pozīcijas, gluži kā kaut kāds iesācējs,” atzina Bergers, kurš F1 210 sacīkstēs ir izcīnījis 10 uzvaras. “Visi skaidrojumi un attaisnojumi no “Mercedes” puses man jau ir apnikuši un nogurdinājuši. Vienam no vadošajiem auto ražotājiem ir jānodrošina savi piloti ar vienu no vadošajām F1 mašīnām. Dzinējs ir paša augstākā līmeņa – to atzīst visi. Tagad ir pienākusi viņu laiks nodrošināt tādā pašā līmenī arī visu pārējo.”

Tāpat Bergers paziņoja, ka kritiķiem vajadzētu atkāpties no Mihaela Šūmahera, jo vācietis no savas atgriešanās Formulā 1 ir guvis visu, ko vēlējies, lai gan rezultāti nav tik labi kā bija cerēts.

“Vispirms jāsaka, ka man ir apnikuši tā saucamie eksperti, kas uzskata, ka Mihaelam ir jāaiziet,” klāstīja austrietis, kurš savas karejas laikā startēja tādās komandās kā ATS, “Arrows”, “Ferrari”, “Benetton” un “McLaren”. “Viņš gūst prieku un baudu no sacīkstēm un ņemot vērā viņa spējas, kapēc lai viņš nepiedalītos un neizbaudītu to? Viņš ir savienojis profesionalitāti ar jautrību.”

“Pēc visiem viņa panākumiem, viņš to ir pelnījis,” turpināja Bergers. “Šeit visu diktē tirgus. Kamēr vien kāds dos viņam mašīnu, Mihaels var turpināt gūt baudu.”

Tāpat Bergers uzkata, ka Luiss Hamiltons joprojām ir F1 viens no izcilākajiem pilotiem, lai gan brits šogad ir iesaistīts daudzos incidentos un negadījumos.

“Es būšu tiešs: es vienmēr nolīgtu viņu kā komandas pirmo numuru savā vienībā, ja man tāda būtu,” paziņoja Bergers, kuram vēl nesen piederēja puse no “Toro Rosso” komandas. “Luiss kopā ar Sebastianu (Fetelu) – lai gan tas nestrādātu, jo būtu haoss. Manā skatījumā Fetels, Alonso un Hamiltons ir šobrīd trīs labākie piloti F1. Alonso pārāk daudz pieļauj sīkas kļūdiņas, taču viņam nav tik laba mašīna, kā Sebastianam. Luiss ir labākais, ja vajag apdzīt, taču viņš to dara ar milzīgu riska devu. Tādēļ bieži tās ir 50-50 situācijas un reizēm seko sadursmes. Protams, Luisu nevar vainot visās sadursmēs, taču viņš ir iesaistīts ļoti bieži. Vienkārši tas nerada īpaši labu priekštatu par pilotu, ja viņš vienmēr ir klāt, kad kaut kas slikts notiek trasē.”