“Toyota” kompānija ir apstiprinājusi, ka jau 2012.gadā atgriezīsies Lemānas 24 stundu sacīkstē un turklāt prestižajā LMP1 kategorijā, kur startēs ar benzīna-hibrīda dzinēju.

“F1LV

Pēdējo reizi “Toyota” Lemānas sacensībās pilnvērtīgi piedalījās 1999.gadā, kad ar japāņu pilotu ekipāžu un “Toyota GT-One” šasiju izcīnīja pirmo starta pozīciju un otro vietu finišā, zaudējot tikai “BMW Motorsport” LMP ekipāžai. Jāpiebilst, ka arī šogad “Toyota” vārds parādījās Lemānas sacensību starta sarakstā – kompānija bija pārstāvēta kā “Rebellion Racing” komandas dzinēju piegādātājs.

Jaunā mašīna piedalīsies vēl dažos jaunizveidotā Pasaules Enduro autosacīkšu čempionāta (WEC) posmos ar galveno uzsvaru uz Lemānas 24 stundu sacīkstēm. Šasija tiek gatavota Ķelnes “Toyota Motorsport GmbH” kompānijā, kas iepriekš vadīja F1 projektu, bet dzinējs top “Toyota Motor Corporation” bāzē Japānā.

Kompānija uzsver, ka tieši hibrīdtehnoloģija ir tas iemesls, kāpēc “Toyota” ir nolēmusi atgriezties Lemānas sacīkstēs.