Džensons Batons uzskata, ka Abu Dabi GP izcīņas laikā nebūs viegli veikt apdzīšanu, lai arī šajā sezonā trasē ir divas DRS zonas, kuru ietvaros braucējiem ir iespēja pacelt aizmugurējā antispārna sekciju, samazināt gaisa pretestību un iegūt lielāku maksimālo ātrumu.

“F1LV

“McLaren” pilots Abu Dabi GP kvalifikācijā uz mirkli atradās pirmajā pozīcijā, taču izskaņā viņu apsteidza gan Sebastians Fetels, gan komandas biedrs Luiss Hamiltons. Pērn Jas Marina trasē bija ļoti grūti veikt apdzīšanas un 2010.gada sacīkste iegāja vēsturē ar to, ka Fernado Alonso, cīnoties par čempiona titulu, tā arī nespēja tikt garām lenāk braucošajam Vitālijam Petrovam. Šogad lielas cerības tiek liktas uz DRS sistēmu, kas situāciju ar apdzīšanas iespējām ir uzlabojusi pat Monako ielās.

“Es domāju, ka būs grūti veikt apdzīšanu pat ar DRS sistēmu,” paziņoja Batons. “Cerams sacīkste pierādīs kaut ko citu, taču es prognozēju, ka DRS zonas ir pārāk īsas. Vakar es izmantoju DRS visas taisnes garumā pirms 8.līkuma un tik un tā nevienu nespēju apdzīt. Sacīkste ir gara un cerēsim, ka radīsies iespējas apdžišanai kaut vai uz boksu apmeklējuma rēķina.”

Ļoti iespējams Batona pesimistiskā nostāja ir saistīta tieši ar viņa mašīnas regulējumu īpatnībām – Batona “McLaren” Abu Dabi trasē vairāk ir piemērots līkumotajai daļai un taisnē uzrādīja vienu pašiem lēnākajiem maksimālajiem ātrumiem, kas nopietni kompromintē viņa iespējas veikt apdzīšanas.

“Mēs jau iepriekš esam redzējuši, ka treniņos esam priekšā “Red Bull”, bet kvalifikācijā viņi mūs apsteidz,” kvalifikācijas rezultātus komentēja Batons. “Treniņos katrs nodarbojas ar savu programmu, kas ir atsķirīga un līdz ar to salīdzināt rezultātus nav korekti. Mēs jau gaidījām, ka “Red Bull” kvalifikācijā būs ļoti ātri. Taču šajā trasē jūtamies krietni konkurētspējīgāki un ceram, ka sacīkstē izdosies uzspiest “Red Bull” sīvāku cīņu nekā kvalifikācijā.”