Luiss Hamiltons ir sniedzis īsu interviju “La Gazzetta dello Sport” avīzei, kurā runā par savu komandas biedru Džensonu Batonu un iepriekšējās sezonas sāncensi Felipi Masu.

“F1LV

Pārāk bieži negadās, kad “McLaren” piloti sniedz vaļsirdīgas intervijas ne-britu presei un tās netiek koriģētas no komandas preses dienesta puses. Tāpēc šoreiz ir vēts pievērst uzmanību Hamiltona izteikumiem itāļu vadošās sporta avīzes slejās.

“Džensons ir ļoti ātrs pilots un ap sevi uzbūvējis ļoti spēcīgu inženieru komandu,” stāsta Hamiltons. “Es vienmēr vēlos viņu pārspēt un esmu neapmierināts, ja man tas neizdodas. Tomēr tā nav problēma no psiholoģiskā viedokļa. Viņš ir atvērts cilvēks un ar viņu ir ļoti viegli sadzīvot. Būtu lieliski ar viņu cīnīties par 2012.gada čempiona titulu, bet tas ir atkarīgs no “McLaren” mašīnas.”

Atceramies, ka pagājušās sezonas laikā Hamiltons atzina, ka Batons ap sevi izveidojis ‘laimīgo burbuli’ no draudzenes, tēva un citām uzticības personām. Tagad viņš atzīst, ka arī inženieru komanda Batonam ir ļoti spēcīga. Šeit gan jāatzīmē, ka Hamiltonam ir bijušas tādas pašas iespējas “McLaren” vienībā stiprināt savas pozīcijas, tomēr acīmredzot Batonam šis mājas darbs padevies labāk. Kā norāda Džeims Alens, kurš šogad būs BBC TV F1 komentētājs, tad ļoti interesanti būs pavērot kā abi piloti nākamajā sezonā atradīs kopīgu valodu ar jauno “McLaren” komandas vadošo darbinieku Semu Maiklu (pārnāca no “Williams”), kurš pārraudzīs abu pilotu un viņu inženieru dabu sacīkšu nedēļas nogalēs.

[column size=”2-5″] [quote]Masa pretiniekiem nekad neatstāj brīvu vietu trasē!”[/quote][/column]

Runājot par Felipi Masu, Hamiltons paziņoja: “Mēs bieži esam trasē nonākuši cieši kopā un man jāsaka, ka Masu ir ļoti grūti apdzīt, jo viņš pretiniekiem nekad neatstāj brīvu vietu trasē. Taču tas nav nekas tāds, par ko būtu īpaši jāuztraucas. Man ar viņu personīgi nav problēmu.”

Ar šo izteikumu Hamiltons faktiski norāda, ka Felipe Masa trasē cīnās negodīgi. Pagājušajā sezonā par šo tēmu tika runāts daudz un arī sodi dalīti pa labi un kreisi. Tāpēc jo interesantāk, kā šī situācija attīstīsies 2012.gadā, kad spēkā stājas FIA jaunais ‘viena manevra’ noteikums, kas nesen tika papildināts ar labojumus par ‘vienas mašīnas vietu līkuma ārmalā‘. Katrā ziņā apdzīšanas ētika kļūst aizvien nozīmīgāka, jo DRS sistēma un neizturīgās “Pirelli” riepas ir ievērojami vairojušas apdzīšanas manevru skaitu un tāpēc jau 2011.gadā redzējām daudz negodīgu vai strīdīgu cīņas situāciju sacīkstēs.

1 KOMENTĀRS

  1. Tiešām prieks par JB! Atceros viņa ienākšanu F1 Williams sastāvā un tajā pašā sezonā superīgāko apdzīšanas manevru Interlagosas trasē, kur neviens cits neapdzen. Tika uzskatīts par ļoti perspektīvu pilotu.
    Pēc tam kaut kā neveicās ar komaandām, līdz Honda/Brawn neticamajai atdzimšanai.
    Cerams, ka šosezon parādīs vēl labāku sniegumu jau sākoties sezonai!
    Ne velti McLaren pagarināja līgumu. Novērtē pilotu.

    • Vispār jau līdz šim tās bija autosacīkstes, kurās notika sacensība par pozīcijām un visiem bija vienādas iepējas. Tad varbūt arī piemēram boksā vajag aizliegt aizsargāties un dot uzbrucējam priekšrocības. Tad mordobojs būs, bet vai tas būs bokss?

  2. Manuprāt, pašreizējais McLaren sastāvs ir paraugs tam, kā jāsadzīvo diviem pilotiem. Pat pēc avaārijām viņi spēj savākties un neļauj tam pāraugt nemitīgā konfliktā. Šis ir viens no visu laiku labākajiem MCLaren sastāviem.